Itsestänne hyviä tunnisteita?? Tietäis vähän minkälaiset ja näköiset ihmiset siellä oikeen kaipaavat toista. Oisko kenties se mun kaivattu palstalla, saisi edes vähän haaveilla, että olisi ehkä. Laittaisitko kommenttiin oletko mies vai nainen. Rohkeasti vaan!!
Laittaisittako kerrankin
52
881
Vastaukset
- Anonyymi
Laita itse ensin ja näytä sillä hyvää esimerkkiä muille.
- Anonyymi
Saatananpalvojat näkevät sen ihan kameran kauttakin.
- Anonyymi
Eli rikkikuvat on oikaistu nääs, no ihme
- Anonyymi
Olen 154 cm nainen. Kaivattuni on minua pidempi mies.
- Anonyymi
Sinua nyt ei kaipaa kun mielisairaalan hoitohenkilökunta.
- Anonyymi
Mennään<3 Botti poisti äskösen. -.-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua nyt ei kaipaa kun mielisairaalan hoitohenkilökunta.
Eikä sua tekemässä palstan trollaustsrkoiruksessa luoduista mielikuvitushahmoista todellisia henkilöitä IRL:stä väen vängällä sitäpaitsi sun läpät on ihan buu
- Anonyymi
Oletko sinisilmäinen blondi? Terveisin sinisilmäinen blondi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai säki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sua tekemässä palstan trollaustsrkoiruksessa luoduista mielikuvitushahmoista todellisia henkilöitä IRL:stä väen vängällä sitäpaitsi sun läpät on ihan buu
Olen oikeasti 154 cm nainen. En ole pyytänyt arvostelemaan tekstejäni. Koska mielipiteesi ei kiinnosta 💩 . Enkä kirjoita niitä röli juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Silmäni eivät ole siniset.
- Anonyymi
Entä jos prsettä "😂😂😂"
- Anonyymi
Mä en oikeasti ymmärrä. Miten sulle ei tule banneja? Tuota sekavaa settiä koko ajan. Jotenkin niin rasittavaa, turhauttavaa . Sulle nyt on turha väittää mitään kun ei se juttu asemalle asti koskaan aivoissasi pääse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä. Miten sulle ei tule banneja? Tuota sekavaa settiä koko ajan. Jotenkin niin rasittavaa, turhauttavaa . Sulle nyt on turha väittää mitään kun ei se juttu asemalle asti koskaan aivoissasi pääse.
Koska sä saat banit niin et huomaa saako muut 😉😂😂😂😂
- Anonyymi
Ensinnäkin olet ilkeä ja inhottava. Jätä mut rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muuttaa asennetta elämään jos oikeasti selailet ketjuja tollaisella aloituksella.
- Anonyymi
En ole puhunut seksistä mitään. Minä olen pannut viimeksi eilen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeasti 154 cm nainen. En ole pyytänyt arvostelemaan tekstejäni. Koska mielipiteesi ei kiinnosta 💩 . Enkä kirjoita niitä röli juttuja.
Ei kukaan puhunut nyt sulle eri naisia performoivalle röllikirjoittelijalle ja sun anonyymin pituus on just se detalji mitä tänne kaivattiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muuttaa asennetta elämään jos oikeasti selailet ketjuja tollaisella aloituksella.
Se on se varattu eukko joka itse etsii täältä pelkkää panoo viihdyttään itseään koska kotona ei seksiä saa.
Se kirjottaa täällä jatkuvasti haaveista et miten työpaikan miehen kans seksit menee
Ei tollanen munanvonkaaja tajua ettei kaikki naiset haaveile minkään pelkän hyväksikäyttö reijän roolista vaan haluu olla jotain enemmän.
Eikä pelkkä muutaman kerran jyystö ja heippa!
Niinku pelkät panot on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että otan jotain elämän ohjeita joltain luuserilta joka kiusaa muita täällä. Oot niin säälittävä kun olla vain voi. Ehkäpä jopa enemmän. Itkettäisi jos ei naurattaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yrität saada toistuvasti tuolle palstan vetonaulamiehelle banneja, mutta kuvittelet häntä tutuksi naiseksi ja mahdollisesti kirjoittelet myös koskettavia vetoomuskirjeitä niille (yp) sekä prassailet samaan aikaan hyvistä suhteistasi myös sinnepäin🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan puhunut nyt sulle eri naisia performoivalle röllikirjoittelijalle ja sun anonyymin pituus on just se detalji mitä tänne kaivattiin
Hanki jo lääkettä hyvä ihminen. Mä en tiedä mistä sä puhut. Eikä vittu kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun hän pitää kaikkea lukemaansa todellisena…esim tätä rölliprovoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sä saat banit niin et huomaa saako muut 😉😂😂😂😂
Miksi saisin? Kirjoittanut asiallista. Se että olet hullu ei tee minusta hullua. Ja jos joku toinen on saman mittainen kun minä se ei tee meistä samaa ihmistä. Ja jos joku esityy vaikka minuna täällä. Se on rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se varattu eukko joka itse etsii täältä pelkkää panoo viihdyttään itseään koska kotona ei seksiä saa.
Se kirjottaa täällä jatkuvasti haaveista et miten työpaikan miehen kans seksit menee
Ei tollanen munanvonkaaja tajua ettei kaikki naiset haaveile minkään pelkän hyväksikäyttö reijän roolista vaan haluu olla jotain enemmän.
Eikä pelkkä muutaman kerran jyystö ja heippa!
Niinku pelkät panot on.Mikä sulla on ongelma? Minä en ole ollut kenenkään kerta pano koskaan. Enkä tule olemaan. Eikä seksi olf minulle asia mitä kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla on ongelma? Minä en ole ollut kenenkään kerta pano koskaan. Enkä tule olemaan. Eikä seksi olf minulle asia mitä kaipaan.
Aitoriitta haluu olla pelkkä pillu.
Ei ooo yllätys kun kirjoittaa täällä pelkästä panohimosta ketjusta toiseen
Vartalon ihailusta, ulkonäön ihailusta. Pano haaveista.
Ei aitoriitta oo rakastunu
Ei se tiedä mitään rakkaudesta. Seksistä se puhuu ja siitä kun on puutteessa ja näkee himottavan vartalon ja alkaa panettaa
Siitä se tietää ainoastaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yrität saada toistuvasti tuolle palstan vetonaulamiehelle banneja, mutta kuvittelet häntä tutuksi naiseksi ja mahdollisesti kirjoittelet myös koskettavia vetoomuskirjeitä niille (yp) sekä prassailet samaan aikaan hyvistä suhteistasi myös sinnepäin🥱
En kyllä moisen sekopään takia nää mitään vaivaa. Turhauttaa kun pilaa muidenkin kirjotelun mutta eipä tuo mulle kuulu. Mikä lie .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä moisen sekopään takia nää mitään vaivaa. Turhauttaa kun pilaa muidenkin kirjotelun mutta eipä tuo mulle kuulu. Mikä lie .
Jatkuvasti jatkat aitoriitta.
Koko ajan pelkkästä paneskelusta haaveilua joka ketjussa minkä tuotat.
Hyvin pystyy päätteleen mitä vailla oot ja millä motiiveilla oot.
Etsit panosuhdetta
Et missään nimes oo rakastunu yhtään kehenkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon. Mistä päin? Sivusta.
Olen miehen näköinen mies. Lyhyt tukka. Parraton. Vahva.
- Anonyymi
Monta 25kilon betonisäkkiä nostat kerralla?
- Anonyymi
harmaantuva..
- Anonyymi
Aloitus on hyvä kommenttien kalastusyritys !
- Anonyymi
Tietojen kalastelua ihmisten yksityisasioihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi täällä palstalla on oikeus sitten levittää toisesta ihmisestä tietoa, niin kuin monet tekevät.. mielestäni se on suurempi rike, kuin itsestään kirjoittelu. Vaikkakin kommenteista on lähes mahdottomuus tunnistaa kuka on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisen lyhytaivon kommentti. Jos kirjoitan tänne olevani hemaisevan seksikäs pörröpää niin sehän on mun valinta. sivusta
- Anonyymi
Aha. Eli kääkät ei botille / modelle kelpaa. Selvä! 👵
- Anonyymi
Olen työssä käyvä, älykäs, korkeasti koulutettu mies. Etsin rakkautta palstalta, koska muualta en sitä saa. Olen tällainen tummahiuksinen, sinisilmäinen ujo vässykkä, joka laittaa kaiken vapaa-aikansa tämän palstan varaan. En polta tai ole alkoholisti.
- Anonyymi
Täällä yksi miestä kaipaava vaalea naikkonen. Etsin tummaa miestä, oletkohan palstalla??
Riittänee, kun kaivattu tietää minkä näköinen kaipailee. Muutkin näkee osan naamaa.
- Anonyymi
Ei aloittajalla rohkeus riitä laittaa mitään tietoa itsestään?
Aika hyvä haaveilla noilla lähtökohdilla vaikka mistä.
En itse kaipaa ketään. Joskus olen rakastunut et tiedän miltä se tuntuu.
Siksi ehkä toivoisin joskus ihastuvani uudelleen. - Anonyymi
Karvanen ötökkä. Aika monasti talvella muistutan joulutonttua.
Olen mies ja tuntuu että rakkauden etsiminen alkaa olla turhaa jo kun saa aina pettyä 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Ihan samat kokemukset on mulla miehellä.
- Anonyymi
Kaikkeen tottuu, poijjaat. 🤷🏼♀️👵
- Anonyymi
Onko tuo kuva sinusta? Jos on nii oot komea 🤭
- Anonyymi
Laitahan itsekin aloittaja hyvä!
- Anonyymi
Joo, 33 kertaa nähnyt https://youtu.be/UaT02kWda8o
ja taas se tulee .. - Anonyymi
65-vuotias nainen eteläisestä Suomesta. Sinivihreät silmät, pituus 172 cm , ylipainoinen. Huomaamaton, neutraali. Naimisissa
- Anonyymi
Anonyymi
11.09.2022 17:50
onks tää joku vi..n tinder????????????????????
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126