Että ihan aluksi oikein varoin että suhun ei passaa ihastua ja varoin jopa katsomasta sua. Noh kuinkas kävikään! Rakastuin suhun päätä pahkaa ja epätoivoisesti... Mitenkäs tässä näin kävi? 🥰😍🤩😲❤️❤️❤️
Eikös ookki jänskää
22
712
Vastaukset
- Anonyymi
Olet mies rakkausdemonin vallassa
- Anonyymi
Mitäs katsoit vaikka päätit varoa.
- Anonyymi
Ai muutamassa tunnissa ja yhdestä tuijotuksesta?
- Anonyymi
Älä vähättele. Tuijotus kesti muutamia sekunteja mutta tuntuu kun AINA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vähättele. Tuijotus kesti muutamia sekunteja mutta tuntuu kun AINA.
Hyvä että suakin taas näkee maisemissa :)
- Anonyymi
Miksi varoit ihastumista?
- Anonyymi
Sivusta: Hän on tietenkin varattu! Naimisissa ja lapsia. Tuo nyt ei ole vaikeaa ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Hän on tietenkin varattu! Naimisissa ja lapsia. Tuo nyt ei ole vaikeaa ymmärtää.
No mistäs sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Ööh tuota hän tietää mut pitkältä ajalta mutta ei olla oltu tekemisissä enkä tiennyt mitä hän minusta ajatteli pyrin olemaan äärimmäisen neutraali...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööh tuota hän tietää mut pitkältä ajalta mutta ei olla oltu tekemisissä enkä tiennyt mitä hän minusta ajatteli pyrin olemaan äärimmäisen neutraali...
Enmä ainakaan miestä silleen muista, nimi ehkä luo jotain assosiaatioita...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enmä ainakaan miestä silleen muista, nimi ehkä luo jotain assosiaatioita...?
Tää oli muuten sivusta ei toi aiempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että on lapsia mutta ei silti välttämättä ole naimisissa.
- Anonyymi
ala minulta kysy noin monimutkaisia asioita miten kaikki naiset voivat olla vaan sulaa vahaa kanssasi kuule sen mina sinulle kerron etta mina saatan olla hankalampi mutta sittenhan sen tietaa kun nahbaan terv seija
- Anonyymi
nyt menen iltapalalle joten palataan taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt menen iltapalalle joten palataan taas
joo joo
- Anonyymi
Voi juku miten jänskää. Onnea sinne.
Täytyiskö kehitellä joku rakastumisen estolääke? 😛
- Anonyymi
Hyvä kysymys tai ajatus, täytyykö kehitellä joku rakastumisen esto? Itseni perässä juoksee Itä-Helsinki mies itseäni nuorempi huomattavasti, jolla vaimo kotona.. Ymmärtämättä minua ei kiinosta. Toinenkin itseäni nuorempi .Sanonut suoraan sinä juot.Olet tuuri juoppo. Elin tuuri juopon kanssa 12 vuotta. Uttaa juoppoa en elämäni ota. Miksi ei jätetä rauhaan? Kun itse ei anna mitään vinkkiä olisi kinostunnut? Miksi pitää silti yrittää iskeä? Mikä hitto silloin vaivaa kun sana ei menen perille?Jos asu yksin ei tarkoita nainen ikään katsomatta on VAPAATA RIISTAA MIEHILLE!
- Anonyymi
Milloin oli ”aluksi”? Milloin tapasitte ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
No ei ole ainakaan mulle. Mua naiset varoo katsomasta ihan siksi kun oon niin karseen näköinen.
- Anonyymi
Mainitsiko toinen osapuoli kärkkäästi siitä katseen välttelystä?
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta, itselle kävi ihan samoin. En olisi halunnut ihastua varattuun ja koitin jopa vältellä häntä parhaani mukaan mutta silti väkisinkin aina törmäsimme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126