Kun useimmat ihastukset menee ohi nopeasti mutta sinä olet aina siellä ajatuksissa. Kaunis muisto ja kaunis epätodellinen toive tulevasta. Sinä saavuttamaton. Mikä taika sinussa on?
Mikä siinä on
41
548
Vastaukset
- Anonyymi
Pelottavaa. Olin juuri tulossa tekemään samasta aiheesta aloituksen.
- Anonyymi
En tämä estä sinua tekemästä omaa aloitustasi.
Olisko hän sitten vähän enemmänkin kuin ihastus?
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sielunkumppani kenties?
Ei pysty asettamaan häntä mihinkään lokeroon tai halua.
Kaksoisliekit ken ties. Minulla on tuo sama juttu. Ei mene ohi, eikä tarvitsekaan mennä. Rakastan.
- Anonyymi
En voi väittää että rakastan kun en tunne niin hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
En voi väittää että rakastan kun en tunne niin hyvin.
Koska tämä tunne on kestänyt niin pitkään, niin siksi sanon näin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eipä ole sinulla edes kauaa kestänyt. Jotkut ikävävöineet useita vuosia.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se sinun nainen ei edes kaipaa sinua vaan antoi pakit eli yksipuolista. Kaksoisliekkiys on molemminpuolista kaipausta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Asiat pyrkii sanoittamaan eri tavoin
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole sinulla edes kauaa kestänyt. Jotkut ikävävöineet useita vuosia.
No totta tuokin. Minusta vaan on todella surullista, jos vuosia joutuu ikävöimään... 😢
Anonyymi kirjoitti:
Se sinun nainen ei edes kaipaa sinua vaan antoi pakit eli yksipuolista. Kaksoisliekkiys on molemminpuolista kaipausta.
😢😢😢😢
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
😢😢😢😢
Voi toista ❣️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
😢😢😢😢
Alahan tekemään se itkuvollotus aloitus asiasta. Kannattaa muistaa jos on pakit antanut niin tuskin on mikään kaksoisliekki.
Anonyymi kirjoitti:
Alahan tekemään se itkuvollotus aloitus asiasta. Kannattaa muistaa jos on pakit antanut niin tuskin on mikään kaksoisliekki.
Mitäpä siinä itkuvollotus aloitus auttaa? Sanon sen taas, että minä en täällä ollut häntä ensimmäisenä kaipailemassa, vaan se meni niin päin, kun olin tuon tarinani kertonut pakkien antamisesta yms. Täällä oli hän sanomassa ettei se minun rakkaudentunnustus hänelle ollut virhe ja ettei se mennyt kaikilta osin ihan oikein, mitä sen jälkeen tapahtui. Kun melkein sain fudut töistä. Pelkästään siksi, että kerroin olleeni ihastunut. Kerroin sen nyt taas, ja siinä on tunnistetta kerrakseen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitäpä siinä itkuvollotus aloitus auttaa? Sanon sen taas, että minä en täällä ollut häntä ensimmäisenä kaipailemassa, vaan se meni niin päin, kun olin tuon tarinani kertonut pakkien antamisesta yms. Täällä oli hän sanomassa ettei se minun rakkaudentunnustus hänelle ollut virhe ja ettei se mennyt kaikilta osin ihan oikein, mitä sen jälkeen tapahtui. Kun melkein sain fudut töistä. Pelkästään siksi, että kerroin olleeni ihastunut. Kerroin sen nyt taas, ja siinä on tunnistetta kerrakseen.
Tunnistelit harhaisena täällä häneksi. Ja minäkin olin joskus se nainen täällä vaikka olen kaukana siitä. :D
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistelit harhaisena täällä häneksi. Ja minäkin olin joskus se nainen täällä vaikka olen kaukana siitä. :D
Kyllä täällä on aika selkeitä tunnistejuttuja näkynyt. Joku varmasti tietää jotain. Olen voinut muutaman kerran erehtyä. Kun harva viitsii kertoa yhtään mitään tunnistetta alkuun.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä täällä on aika selkeitä tunnistejuttuja näkynyt. Joku varmasti tietää jotain. Olen voinut muutaman kerran erehtyä. Kun harva viitsii kertoa yhtään mitään tunnistetta alkuun.
Niinhän sitä luulee. Minäkin ajattelin että mies minua kaipailisi ja se olitkin sinä. Niin ei ollutkaan vaikka osui tunnisteet yhteen.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä luulee. Minäkin ajattelin että mies minua kaipailisi ja se olitkin sinä. Niin ei ollutkaan vaikka osui tunnisteet yhteen.
Kyllä hän on täällä, ainakin välillä, niin uskon edelleenkin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Oltiinko viime syksynä vampyyreitä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oltiinko viime syksynä vampyyreitä?
Oltiin ja vaikka mitä muutakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä ollut ei hän. Siinä on aika iso ero.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ollut ei hän. Siinä on aika iso ero.
Kyllä sen tiedän nyt ja jonkin aikaa jo, että et ole hän.
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin ja vaikka mitä muutakin.
Se oli silti hauskaa. Tietenkin silloin tartuin lähes kaikkiin aloituksiin kiinni, ja anonyyminä (ilman tätä nikkiä joka tuli myöhemmin). Olihan ihastuminenkin melko tuore juttu vielä siinä vaiheessa. Ei tunne ole kadonnut eikä laimistunut vieläkään, minusta on vaan tullut varovaisempi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se oli silti hauskaa. Tietenkin silloin tartuin lähes kaikkiin aloituksiin kiinni, ja anonyyminä (ilman tätä nikkiä joka tuli myöhemmin). Olihan ihastuminenkin melko tuore juttu vielä siinä vaiheessa. Ei tunne ole kadonnut eikä laimistunut vieläkään, minusta on vaan tullut varovaisempi.
Niin minäkin tein. Olihan se hauskaa omalla tavallaan ihan huvittavaa ja olit hyvä juttuseura.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joskus joku kiihtynyt nainen teki meille oman ketjunkin. Oltiin kuulema rakastavaiset. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joku kiihtynyt nainen teki meille oman ketjunkin. Oltiin kuulema rakastavaiset. :D
Ja toinen kiihtynyt nainen jaksoi inttää että olisin mies. Se taas ei liity tähän meidän jutteluun vaan aikaisempiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En tiedä huomasitko vaihdoin ihastusta. Laitoin tuonne yhteen aloitukseen että viime vuosi saisi jo jäädä taakse. On aika toivotonta ikävöidä saamatta mitään vastakaikua. Toisesta tapauksesta minulla on paljon positiivisempi olo ja tulee parempi fiilis häntä ajatellessa.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä huomasitko vaihdoin ihastusta. Laitoin tuonne yhteen aloitukseen että viime vuosi saisi jo jäädä taakse. On aika toivotonta ikävöidä saamatta mitään vastakaikua. Toisesta tapauksesta minulla on paljon positiivisempi olo ja tulee parempi fiilis häntä ajatellessa.
Huomasin sen.
- Anonyymi
Taidan olla mies kaksoisliekkisi. Siksi ei unohdu?
- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole.
Miksi en olisi? En ymmärrä eihän sen rakkautta tarvitse olla vaan sitä kaipaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en olisi? En ymmärrä eihän sen rakkautta tarvitse olla vaan sitä kaipaamista.
En ole mies.
- Anonyymi
Nopeasti ei ole vielä kulunut. On mennyt vasta hetki.
- Anonyymi
Kolmisen vuotta on joillekin ohikiitävä hetki toisille ikuisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmisen vuotta on joillekin ohikiitävä hetki toisille ikuisuus
Kolme vuotta on pitkä aika. totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein liian pitkä aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni 19 vuotta tajuta, ettei meistä tule enää koskaan mitään. Se on pitkä aika se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni 19 vuotta tajuta, ettei meistä tule enää koskaan mitään. Se on pitkä aika se.
Se on jo liian pitkä aika mutta hyvä että nyt tajunnut sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126