Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D
Narkkarityyli?
7
399
Vastaukset
Miksi.
- Anonyymi
Anonyymi
11.09.2022 20:39
"Narkkarityyli?
Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D"
Eikä se tyyli siitä löydy ku veät 21v överit ja sun
vanhemmat hautaa sut sikäli mikäli sulla on niitä
koskaan ollut!"!!!! - Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat näyttää nistiltä, jos et sitä ole. Negatiivisessa mielessä herättäisit huomiota, ja poliisikin voisi kiinnostua turhan herkästi.
- Anonyymi
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
Aika outo olet, jos haluat näyttää narkilta. Tuolla tyylillä et ainakaan kerää kanssa ihmisten luottamusta/ihailua. Enemmänkin sinua voidaan alkaa vältellä, koska ulkokuoren perusteella tehdään hyvinkin pitkälle meneviä päätöksiä ihmisestä. Vaikka nämä päätökset olisivat vääriä. Esim. kaupoissa vartijat saattavat alkaa seurata tekemisiäsi. Aivan kuin tietentahtoen olisit kerjäämässä itsellesi ongelmia.
- Anonyymi
Hommaat vähän liian isoja vaatteita, voit ostaa myös käytettynä esim UFF tai Fida. Niiden pitää näyttää sellasilta kulahtaneilta. Lökötät housuja kunnolla.
- Anonyymi
OSW huppari ja löysät farkut mitä lökötät perseen alla ja bokserit pitää näkyä. Lätsä syvällä päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626016Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434158Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2663686Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023637Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1083442Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun953413Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty253400Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53248Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3592890Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392423