Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D
Narkkarityyli?
7
239
Vastaukset
Miksi.
- Anonyymi
Anonyymi
11.09.2022 20:39
"Narkkarityyli?
Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D"
Eikä se tyyli siitä löydy ku veät 21v överit ja sun
vanhemmat hautaa sut sikäli mikäli sulla on niitä
koskaan ollut!"!!!! - Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat näyttää nistiltä, jos et sitä ole. Negatiivisessa mielessä herättäisit huomiota, ja poliisikin voisi kiinnostua turhan herkästi.
- Anonyymi
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
Aika outo olet, jos haluat näyttää narkilta. Tuolla tyylillä et ainakaan kerää kanssa ihmisten luottamusta/ihailua. Enemmänkin sinua voidaan alkaa vältellä, koska ulkokuoren perusteella tehdään hyvinkin pitkälle meneviä päätöksiä ihmisestä. Vaikka nämä päätökset olisivat vääriä. Esim. kaupoissa vartijat saattavat alkaa seurata tekemisiäsi. Aivan kuin tietentahtoen olisit kerjäämässä itsellesi ongelmia.
- Anonyymi
Hommaat vähän liian isoja vaatteita, voit ostaa myös käytettynä esim UFF tai Fida. Niiden pitää näyttää sellasilta kulahtaneilta. Lökötät housuja kunnolla.
- Anonyymi
OSW huppari ja löysät farkut mitä lökötät perseen alla ja bokserit pitää näkyä. Lätsä syvällä päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312