Narkkarityyli?

Anonyymi

Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi.

• Anonyymi

Anonyymi
      11.09.2022 20:39

"Narkkarityyli?
      Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D"

Eikä se tyyli siitä löydy ku veät 21v överit ja sun
      vanhemmat hautaa sut sikäli mikäli sulla on niitä
      koskaan ollut!"!!!!

• Anonyymi

Miksi ihmeessä haluat näyttää nistiltä, jos et sitä ole. Negatiivisessa mielessä herättäisit huomiota, ja poliisikin voisi kiinnostua turhan herkästi.

• Anonyymi

Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.

Aika outo olet, jos haluat näyttää narkilta. Tuolla tyylillä et ainakaan kerää kanssa ihmisten luottamusta/ihailua. Enemmänkin sinua voidaan alkaa vältellä, koska ulkokuoren perusteella tehdään hyvinkin pitkälle meneviä päätöksiä ihmisestä. Vaikka nämä päätökset olisivat vääriä. Esim. kaupoissa vartijat saattavat alkaa seurata tekemisiäsi. Aivan kuin tietentahtoen olisit kerjäämässä itsellesi ongelmia.

• Anonyymi

Hommaat vähän liian isoja vaatteita, voit ostaa myös käytettynä esim UFF tai Fida. Niiden pitää näyttää sellasilta kulahtaneilta. Lökötät housuja kunnolla.

• Anonyymi

OSW huppari ja löysät farkut mitä lökötät perseen alla ja bokserit pitää näkyä. Lätsä syvällä päässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      138
      3285
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      79
      2904
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      40
      2277
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      112
      2192
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      135
      2056
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      47
      2011
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1406
    8. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1274
    9. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      1014
    10. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      122
      984
    Aihe