Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D
Narkkarityyli?
7
387
Vastaukset
Miksi.
- Anonyymi
Anonyymi
11.09.2022 20:39
"Narkkarityyli?
Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D"
Eikä se tyyli siitä löydy ku veät 21v överit ja sun
vanhemmat hautaa sut sikäli mikäli sulla on niitä
koskaan ollut!"!!!! - Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat näyttää nistiltä, jos et sitä ole. Negatiivisessa mielessä herättäisit huomiota, ja poliisikin voisi kiinnostua turhan herkästi.
- Anonyymi
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
Aika outo olet, jos haluat näyttää narkilta. Tuolla tyylillä et ainakaan kerää kanssa ihmisten luottamusta/ihailua. Enemmänkin sinua voidaan alkaa vältellä, koska ulkokuoren perusteella tehdään hyvinkin pitkälle meneviä päätöksiä ihmisestä. Vaikka nämä päätökset olisivat vääriä. Esim. kaupoissa vartijat saattavat alkaa seurata tekemisiäsi. Aivan kuin tietentahtoen olisit kerjäämässä itsellesi ongelmia.
- Anonyymi
Hommaat vähän liian isoja vaatteita, voit ostaa myös käytettynä esim UFF tai Fida. Niiden pitää näyttää sellasilta kulahtaneilta. Lökötät housuja kunnolla.
- Anonyymi
OSW huppari ja löysät farkut mitä lökötät perseen alla ja bokserit pitää näkyä. Lätsä syvällä päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886053Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085377Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk523385Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123085Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101710Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211610Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1831142