Onko kamera parempi uudessa iPhone 14 kuin aikaisemmissa esim 11?

Anonyymi

Funtisin kannattako päivittää iPhone 11 iPhone 14. Eli onko paljon muutoksia. Lähinnä kamerapuoli kiinnostaa.
Vai meneekö fyrkat hukkaan. Hyvää laatua tämä 11 mutta ei ole raw kuvaus mahdollisuutta. Tiedä sitten tulisiko sitä juurikaan käyettyä. Joskus ehkä.
Mutta jos on jotain spesiaali uudistuksia niin olisi kiva tietää.

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Täällä kun on tätä viestiä monesti jaettu ja tuossa mainitaan että Androidissa riittää että näyttö on päällä kun vie luurin maksupäätteeseen niin maksu hoituu, yli 50€ maksuilla pitää lukituskin olla auki. kysyisinkin nyt että eikö Androidissa siis tarvitse alle 50€ suuruisia maksuja vahvistaa mitenkään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kun on tätä viestiä monesti jaettu ja tuossa mainitaan että Androidissa riittää että näyttö on päällä kun vie luurin maksupäätteeseen niin maksu hoituu, yli 50€ maksuilla pitää lukituskin olla auki. kysyisinkin nyt että eikö Androidissa siis tarvitse alle 50€ suuruisia maksuja vahvistaa mitenkään ?

        Tarvitsee avata lukitus aina.


    • Anonyymi

      Miten Android puhelimissa onko pilvipalvelua kuville?

      • Anonyymi

        Kaikissa on.


    • Anonyymi

      Herranen aika. Katsoin, että noi uusimmat 14 pro isolla muistilla lähentelee 2000 e . Eikö se ole jo liikaa. Sitten kun se unohtuu jossain pubissa vaikka vessaan niin huh, huh. Ei oo varaa törsätä ihan noin paljon sentään.

      • Anonyymi

        Onhan tuo aivan järjetön hinta puhelimesta mutta Tuskin kukaan tarvitsee puhelimessa 1tb tallennustilaa. Samsunginkin huippupuhelimet 1tb tallennustilalla maksavat 2000


      • Anonyymi

        Siksipä jätänkin Androidit ostamatta, 2000€ on liikaa.
        iPhonen saa 500€ ja tuki pitempi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe