Heli ja Akin pitää ruveta nostaa käsipainoja niin paljon löysää lihaa käsissä elikkä kauheet allit. Tai sit normi hihallinen t-paita päälle
Palsanmäki
12
418
Vastaukset
- Anonyymi
Aki arvostelee muiden ulkonäköä, olisi peiliin katsomisen paikka itsellä. Katsojia pidetään käsikirjoitusten perusteella ihan unteloina. kun esim. ensin pinterestistä ohjeet, sitten oho olipa Akilla sopivasti varastossa vanhoja "uusia" spray maaleja, ja Markulla uuudet haalarit kypärä , ja kaikki valmiina sopivasti, eikun taas tekemään näitä vekotuksia. Lopettakaa jo tämä hössötys ohjelma, alkaa jo riittää, vaikka ihmiset katsovat huvittuneena, kuinka paljon keisaripari hyötyy näistä linssiluteista.
- Anonyymi
Lopeta sinä leuvan läksytys jokainen saa katsoa mitä haluaa kysy jostain neuvoa kaukosäätimen käyttöön voit sitten vaihtaa kanavaa katso vaikka pikkukakkosta ja jätä muut rauhaan nää mollaamiset menee jo liian pitkälle ja kuule mitä jos hankkisit elämän Aki vois myydä sun telkkarin niin saisit mielen rauhan
- Anonyymi
Todella hyvä idea, näkeekin jotain uutta, eikä kymmenettä kertaa samoja jorinoita, ja vitsejä. , eikä keisarin leuanlänksytystä. Sinäpä sen sanoit., mutta katsoisin kyllä kelle telkkarini möisin, ym , joten älä hikkeenny.
- Anonyymi
Oliko Heli oikeesti sairas?
Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
Muista syistä ihan.
Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
Huhhuh huhhuh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Heli oikeesti sairas?
Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
Muista syistä ihan.
Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
Huhhuh huhhuh!Mene hyvä ihminen heti hoitoon olet päästäsi sairas normaali ihmisen aivoista ei lähe tommosia ajatuksia kiireesti nyt suljetulle osastolle
- Anonyymi
Kyllä se korjaantuu murkkujen rokkipaidoilla. Sillä kulahtanutkin on cool?
- Anonyymi
Kaksi nuijaa samassa varressa!
- Anonyymi
Sinulla on olet siinä aivan oikeassa suustasi päästät sammakoita
- Anonyymi
Fugessa me nauretaan makeasti tuolle huuhaalle.
- Anonyymi
Fugessa nauretaan tai Fugessa me nauramme
- Anonyymi
aki sanoi äänekoskella aika pahoin lähinaapureista,minä vähä ihmettelin että kuinka tohtii tommosia sanoa,onko vähäsen välit viilentyneet naapuriin,tosi pahoin sanoi oliko sitten perää en tiä,
- Anonyymi
Helin olis pitänyt antaa Akin ostaa se playboy lehti niin se olis tumputtanut kovasti ja olis allit hävinny käsistä roikkumasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511