Palsanmäki

Anonyymi

Heli ja Akin pitää ruveta nostaa käsipainoja niin paljon löysää lihaa käsissä elikkä kauheet allit. Tai sit normi hihallinen t-paita päälle

12

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aki arvostelee muiden ulkonäköä, olisi peiliin katsomisen paikka itsellä. Katsojia pidetään käsikirjoitusten perusteella ihan unteloina. kun esim. ensin pinterestistä ohjeet, sitten oho olipa Akilla sopivasti varastossa vanhoja "uusia" spray maaleja, ja Markulla uuudet haalarit kypärä , ja kaikki valmiina sopivasti, eikun taas tekemään näitä vekotuksia. Lopettakaa jo tämä hössötys ohjelma, alkaa jo riittää, vaikka ihmiset katsovat huvittuneena, kuinka paljon keisaripari hyötyy näistä linssiluteista.

      • Anonyymi

        Lopeta sinä leuvan läksytys jokainen saa katsoa mitä haluaa kysy jostain neuvoa kaukosäätimen käyttöön voit sitten vaihtaa kanavaa katso vaikka pikkukakkosta ja jätä muut rauhaan nää mollaamiset menee jo liian pitkälle ja kuule mitä jos hankkisit elämän Aki vois myydä sun telkkarin niin saisit mielen rauhan


    • Anonyymi

      Todella hyvä idea, näkeekin jotain uutta, eikä kymmenettä kertaa samoja jorinoita, ja vitsejä. , eikä keisarin leuanlänksytystä. Sinäpä sen sanoit., mutta katsoisin kyllä kelle telkkarini möisin, ym , joten älä hikkeenny.

      • Anonyymi

        Oliko Heli oikeesti sairas?
        Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
        Muista syistä ihan.

        Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
        Huhhuh huhhuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Heli oikeesti sairas?
        Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
        Muista syistä ihan.

        Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
        Huhhuh huhhuh!

        Mene hyvä ihminen heti hoitoon olet päästäsi sairas normaali ihmisen aivoista ei lähe tommosia ajatuksia kiireesti nyt suljetulle osastolle


    • Anonyymi

      Kyllä se korjaantuu murkkujen rokkipaidoilla. Sillä kulahtanutkin on cool?

    • Anonyymi

      Kaksi nuijaa samassa varressa!

      • Anonyymi

        Sinulla on olet siinä aivan oikeassa suustasi päästät sammakoita


    • Anonyymi

      Fugessa me nauretaan makeasti tuolle huuhaalle.

      • Anonyymi

        Fugessa nauretaan tai Fugessa me nauramme


    • Anonyymi

      aki sanoi äänekoskella aika pahoin lähinaapureista,minä vähä ihmettelin että kuinka tohtii tommosia sanoa,onko vähäsen välit viilentyneet naapuriin,tosi pahoin sanoi oliko sitten perää en tiä,

    • Anonyymi

      Helin olis pitänyt antaa Akin ostaa se playboy lehti niin se olis tumputtanut kovasti ja olis allit hävinny käsistä roikkumasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      158
      735
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      48
      678
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe