Heli ja Akin pitää ruveta nostaa käsipainoja niin paljon löysää lihaa käsissä elikkä kauheet allit. Tai sit normi hihallinen t-paita päälle
Palsanmäki
Anonyymi
12423
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 12
Vanhimmat
Aki arvostelee muiden ulkonäköä, olisi peiliin katsomisen paikka itsellä. Katsojia pidetään käsikirjoitusten perusteella ihan unteloina. kun esim. ensin pinterestistä ohjeet, sitten oho olipa Akilla sopivasti varastossa vanhoja "uusia" spray maaleja, ja Markulla uuudet haalarit kypärä , ja kaikki valmiina sopivasti, eikun taas tekemään näitä vekotuksia. Lopettakaa jo tämä hössötys ohjelma, alkaa jo riittää, vaikka ihmiset katsovat huvittuneena, kuinka paljon keisaripari hyötyy näistä linssiluteista.
Lopeta sinä leuvan läksytys jokainen saa katsoa mitä haluaa kysy jostain neuvoa kaukosäätimen käyttöön voit sitten vaihtaa kanavaa katso vaikka pikkukakkosta ja jätä muut rauhaan nää mollaamiset menee jo liian pitkälle ja kuule mitä jos hankkisit elämän Aki vois myydä sun telkkarin niin saisit mielen rauhan
Todella hyvä idea, näkeekin jotain uutta, eikä kymmenettä kertaa samoja jorinoita, ja vitsejä. , eikä keisarin leuanlänksytystä. Sinäpä sen sanoit., mutta katsoisin kyllä kelle telkkarini möisin, ym , joten älä hikkeenny.
Oliko Heli oikeesti sairas?
Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
Muista syistä ihan.
Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
Huhhuh huhhuh!
Mene hyvä ihminen heti hoitoon olet päästäsi sairas normaali ihmisen aivoista ei lähe tommosia ajatuksia kiireesti nyt suljetulle osastolle
Kyllä se korjaantuu murkkujen rokkipaidoilla. Sillä kulahtanutkin on cool?
Kaksi nuijaa samassa varressa!
Sinulla on olet siinä aivan oikeassa suustasi päästät sammakoita
Fugessa me nauretaan makeasti tuolle huuhaalle.
Fugessa nauretaan tai Fugessa me nauramme
aki sanoi äänekoskella aika pahoin lähinaapureista,minä vähä ihmettelin että kuinka tohtii tommosia sanoa,onko vähäsen välit viilentyneet naapuriin,tosi pahoin sanoi oliko sitten perää en tiä,
Helin olis pitänyt antaa Akin ostaa se playboy lehti niin se olis tumputtanut kovasti ja olis allit hävinny käsistä roikkumasta.