Palsanmäki

Anonyymi

Heli ja Akin pitää ruveta nostaa käsipainoja niin paljon löysää lihaa käsissä elikkä kauheet allit. Tai sit normi hihallinen t-paita päälle

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aki arvostelee muiden ulkonäköä, olisi peiliin katsomisen paikka itsellä. Katsojia pidetään käsikirjoitusten perusteella ihan unteloina. kun esim. ensin pinterestistä ohjeet, sitten oho olipa Akilla sopivasti varastossa vanhoja "uusia" spray maaleja, ja Markulla uuudet haalarit kypärä , ja kaikki valmiina sopivasti, eikun taas tekemään näitä vekotuksia. Lopettakaa jo tämä hössötys ohjelma, alkaa jo riittää, vaikka ihmiset katsovat huvittuneena, kuinka paljon keisaripari hyötyy näistä linssiluteista.

      • Anonyymi

        Lopeta sinä leuvan läksytys jokainen saa katsoa mitä haluaa kysy jostain neuvoa kaukosäätimen käyttöön voit sitten vaihtaa kanavaa katso vaikka pikkukakkosta ja jätä muut rauhaan nää mollaamiset menee jo liian pitkälle ja kuule mitä jos hankkisit elämän Aki vois myydä sun telkkarin niin saisit mielen rauhan


    • Anonyymi

      Todella hyvä idea, näkeekin jotain uutta, eikä kymmenettä kertaa samoja jorinoita, ja vitsejä. , eikä keisarin leuanlänksytystä. Sinäpä sen sanoit., mutta katsoisin kyllä kelle telkkarini möisin, ym , joten älä hikkeenny.

      • Anonyymi

        Oliko Heli oikeesti sairas?
        Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
        Muista syistä ihan.

        Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
        Huhhuh huhhuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Heli oikeesti sairas?
        Lukekaa netistä, ei kuvauksia siirretty minkään taudin takia?
        Muista syistä ihan.

        Törkeetä vedättämistä sairauksilla, kun Heliltä ei edes tukka lähtenyt "hoitojen aikaan"?
        Huhhuh huhhuh!

        Mene hyvä ihminen heti hoitoon olet päästäsi sairas normaali ihmisen aivoista ei lähe tommosia ajatuksia kiireesti nyt suljetulle osastolle


    • Anonyymi

      Kyllä se korjaantuu murkkujen rokkipaidoilla. Sillä kulahtanutkin on cool?

    • Anonyymi

      Kaksi nuijaa samassa varressa!

      • Anonyymi

        Sinulla on olet siinä aivan oikeassa suustasi päästät sammakoita


    • Anonyymi

      Fugessa me nauretaan makeasti tuolle huuhaalle.

      • Anonyymi

        Fugessa nauretaan tai Fugessa me nauramme


    • Anonyymi

      aki sanoi äänekoskella aika pahoin lähinaapureista,minä vähä ihmettelin että kuinka tohtii tommosia sanoa,onko vähäsen välit viilentyneet naapuriin,tosi pahoin sanoi oliko sitten perää en tiä,

    • Anonyymi

      Helin olis pitänyt antaa Akin ostaa se playboy lehti niin se olis tumputtanut kovasti ja olis allit hävinny käsistä roikkumasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe