Kertokaa Miksi Marinin suosio jatkaa nousuaan

Voisi olettaa että kohut syövät suosiota, paskanmarjat niillä päin vastainen vaikutus, mitä enemmän haukutte Marinia sitä enemmän hänen suosio kasvaa.
Miksette lopeta hänen haukkumista, haukkukaa Orpoa ja Purraa, kehukaa maahanmuuttajia jospa Marinin suosio hiipuisi.
Tätä menoa demarit voittaa tulevat vaalit Marinin ansiosta.

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009064870.html

176

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset toden näköisesti rakaisevat demarien vaalivoiton

    • Anonyymi

      Vaalit todella katkaisevat naisten vaalivoiton ei vaarit

    • Anonyymi

      Ruotsissa muslimit ratkaisivat porvaripuolueitten vaalivoiton.
      Niin kilttejä vaikka vasemmistolaiset aina olleet heille.

      Aikaisemmin äänestivät demareita, miljöpuoluetta ja vasemmistopuoluetta, jotkut olleet keskustankin jäseniä, mutta nyt kun yksi turkkilainen keksi perustaa ihan oman puolueen (Nyans), jonka puolueohjelmassa ei ole muuta kuin ajaa muslimien asioita, niin sitähän muslimit sitten äänestivät ja Ruotsin punainen siipi jäi niitäkin ääniä vaille.

      Aika ironista kyllä, että auttoivat maahanmuuttajavastaiset puolueet valtaan. Mutta omapahan on häpeensä. Huvittaa vain.
      Melkeinpä laittaa epäilemään, että sen muslimipuolueen perustaja onkin salaa ruotsidemokraatti.

      • Anonyymi

        Monikaan muslimi ei ole ruotsin kansalainen , ja se merkitsee etteivät voi äänestää eduskunta vaaleissa.
        Mutta voivat äänestää kunnallisissa ja landstingin vaaleissa .
        Niin että aina ei ole asiat niinkuin ne selitetään mediassa


    • Anonyymi

      Marinin suosio on kasvanut siksi että ihmiset (jopa minä vaikken edes ole Marinin kannattaja enkä sosiaalidemokraatti) säälivät kohtuuttoman kovaa ryöpytystä parista kännistä. Aivan älytöntä oli tuominta, mutta se todella nosti suosiota. Kannastani huolimatta olen vähän vahingoniloinen niille, jotka kohun aiheuttivat olkoonkin että aiheuttajat ovat niistä puolueista joita itse äänestän.
      Osaamisellaan Marin ei ole saanut suosiota nousemaan. Mutta ollaan vaan aloittajan kanssa eri mieltä, turha tästä on riitelemään ruveta. Taitaa vaan oikeistopulueet vetään pidemmän korren vaaleissa, niin uumoilen.

    • Anonyymi

      Voipi olla et sellaisetkin äänestävät puolesta jotka eivät niin politiikkaa edes seuraa. Marinin kohtuuton ryöpytys mediassa ja muutamalta muulta puolueelta saanee sen aikaan. Lisäksi voipi olla et nuorempi sukupolvi antaa tukensa ääninä,n saammapa nähdä.
      Siili

      • Anonyymi

        Itse kun seuraan politiikkaa en niinkään minkään puolueen kannattajana, enempi mitä maassa tapahtuu, odotin Antti Lindmanista Rinteen jatkajaksi.
        Media on Marinin suosion takana, kukapa puolue johtaja haluaisi medin suosiota, Marinin näkyvyys näkyy rajojen ulkopuolella johon kukaan suomen politiikko ei ole yltänyt.

        Niin ne naiset, entä kun yli 80 % naisista äänestys tilanteessa hyväsyy Marinin sehän ratkaisee vaalit kun osa miehistäkin äänestäisi demareita.

        Pertikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kun seuraan politiikkaa en niinkään minkään puolueen kannattajana, enempi mitä maassa tapahtuu, odotin Antti Lindmanista Rinteen jatkajaksi.
        Media on Marinin suosion takana, kukapa puolue johtaja haluaisi medin suosiota, Marinin näkyvyys näkyy rajojen ulkopuolella johon kukaan suomen politiikko ei ole yltänyt.

        Niin ne naiset, entä kun yli 80 % naisista äänestys tilanteessa hyväsyy Marinin sehän ratkaisee vaalit kun osa miehistäkin äänestäisi demareita.

        Pertikki

        Kyllä. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse kun seuraan politiikkaa en niinkään minkään puolueen kannattajana, enempi mitä maassa tapahtuu, odotin Antti Lindmanista Rinteen jatkajaksi.
        Media on Marinin suosion takana, kukapa puolue johtaja haluaisi medin suosiota, Marinin näkyvyys näkyy rajojen ulkopuolella johon kukaan suomen politiikko ei ole yltänyt.

        Niin ne naiset, entä kun yli 80 % naisista äänestys tilanteessa hyväsyy Marinin sehän ratkaisee vaalit kun osa miehistäkin äänestäisi demareita.

        Pertikki

        Sinulla on taas joku ajatusharha, kun et ymmärtänyt laittamaasi linkkiä.

        Eihän siinä ole kysymys Marinin suosiosta, vaan hallituksen suosiosta. Hallitukseenhan kuuluu monta muutakin puoluetta kuin demarit ja demaritkaan ei ole sama kuin Marin.
        Olet vain niin Marinhurmiossa, ettet näe/ymmärrä muuta tekstiä.


      • Anonyymi

        Totta kai nuoremmat sukupolvet antavat äänensä Sannalle koska eivät ole niin ennakkoluuloisia ja kun itsekkin joskus juhlivat niin ymmärtävät että se ei ole mikään ihmisen mitta jos vapaa aikanaan on juhlissa ystäviensä kanssa,
        Nuoret näkevät maailmaa hieman laajemmin ja kun matkustelevat ja ovat ajan tasalla paremmin kuin joku pikkumökissä elämänsä ajan istunu ihminen jolla on periaatteet eikä ole tietoinen mitä muualla maailmassa tapahtuu.
        Ainut mitä osaavat on kova tuomitseminen nuorempia sukupolvia kohtaan ja kehityksen Jarruttaminen


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Sinulla on taas joku ajatusharha, kun et ymmärtänyt laittamaasi linkkiä.

        Eihän siinä ole kysymys Marinin suosiosta, vaan hallituksen suosiosta. Hallitukseenhan kuuluu monta muutakin puoluetta kuin demarit ja demaritkaan ei ole sama kuin Marin.
        Olet vain niin Marinhurmiossa, ettet näe/ymmärrä muuta tekstiä.

        No näkyypä palstalla puhuttavan Marinista yleensäkin ku tarkoitetaan hallitusta. Marin ja Marinin hallitus.

        Jos puhutaan suosiosta tarkoitetaan hallitudta jos halutaan morkata ja moralisoida, Marinia.

        Aloituksen vierestä: miksi sinä olet niin häijy? Kannanottosi menevät yleensä aina henkilöön. Ymmärrätkö itse millä tyylillä täällä kirjoittelet? Ja ei tartte vastata et kykene näkemään itsessäsi vikaa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näkyypä palstalla puhuttavan Marinista yleensäkin ku tarkoitetaan hallitusta. Marin ja Marinin hallitus.

        Jos puhutaan suosiosta tarkoitetaan hallitudta jos halutaan morkata ja moralisoida, Marinia.

        Aloituksen vierestä: miksi sinä olet niin häijy? Kannanottosi menevät yleensä aina henkilöön. Ymmärrätkö itse millä tyylillä täällä kirjoittelet? Ja ei tartte vastata et kykene näkemään itsessäsi vikaa.
        Siili

        Kukas siinä nyt meni henkilöön. Siili näkyy olevan allekirjoituksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näkyypä palstalla puhuttavan Marinista yleensäkin ku tarkoitetaan hallitusta. Marin ja Marinin hallitus.

        Jos puhutaan suosiosta tarkoitetaan hallitudta jos halutaan morkata ja moralisoida, Marinia.

        Aloituksen vierestä: miksi sinä olet niin häijy? Kannanottosi menevät yleensä aina henkilöön. Ymmärrätkö itse millä tyylillä täällä kirjoittelet? Ja ei tartte vastata et kykene näkemään itsessäsi vikaa.
        Siili

        """Niin ne naiset, entä kun yli 80 % naisista äänestys tilanteessa hyväsyy Marinin"""

        Ei se sitä tarkoita, että jos hyväksyy Marinin hallituksen, että äänestystilanteessa äänestäisi demareita, koska hallituksessa on muitakin puolueita mitä äänestää.
        Tajuatko, sinä henkilöön menevä siiliseni?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """Niin ne naiset, entä kun yli 80 % naisista äänestys tilanteessa hyväsyy Marinin"""

        Ei se sitä tarkoita, että jos hyväksyy Marinin hallituksen, että äänestystilanteessa äänestäisi demareita, koska hallituksessa on muitakin puolueita mitä äänestää.
        Tajuatko, sinä henkilöön menevä siiliseni?

        No ainakin yritän tajuta jos puhut nätimmin, osannet sen.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin yritän tajuta jos puhut nätimmin, osannet sen.
        Siili

        Jäkäti jäkäti.
        Ihan niinkuin minä alentuisin siilin opetettavaksi. Huvittavaa, että sellaista yritätkin sieltä kompostikasasta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jäkäti jäkäti.
        Ihan niinkuin minä alentuisin siilin opetettavaksi. Huvittavaa, että sellaista yritätkin sieltä kompostikasasta.

        Majton kommentti sinänsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Majton kommentti sinänsä

        Siilikös siinä on majtoa vailla.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Siilikös siinä on majtoa vailla.

        No tuo ei ollut minun kommenttini kylläkään.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jäkäti jäkäti.
        Ihan niinkuin minä alentuisin siilin opetettavaksi. Huvittavaa, että sellaista yritätkin sieltä kompostikasasta.

        No ehkä sinun tapauksessasi opit on jo opittu. Kuitenkin voin tuoda esiin miltä minun ja kirjoitusten perusteella monen muunkin mielestä kirjoitustyylisi tuntuu. Mut jos itse ei näe tyylissään mitään vikaa eihän siihen kukaan voi vaikuttaa eikä varsinkaan opettaa. Iän myötä piirteet usein vain korostuu. Ihmisiä ympärillesi toivon.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jäkäti jäkäti.
        Ihan niinkuin minä alentuisin siilin opetettavaksi. Huvittavaa, että sellaista yritätkin sieltä kompostikasasta.

        Kompostikasassakin pitää jonkun toimia. Hyvä että heitäkin riittää.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Sinulla on taas joku ajatusharha, kun et ymmärtänyt laittamaasi linkkiä.

        Eihän siinä ole kysymys Marinin suosiosta, vaan hallituksen suosiosta. Hallitukseenhan kuuluu monta muutakin puoluetta kuin demarit ja demaritkaan ei ole sama kuin Marin.
        Olet vain niin Marinhurmiossa, ettet näe/ymmärrä muuta tekstiä.

        Kunhan ei itselläsi olisi ajatusharha , tahallasi vääntelet
        Asia on niin että Sannaa on henkilönä haukuttu ivattu, hänestä on käytetty inhottavia nimityksiä , joten et kai itse ymmärtänyt ettei useinkaan oteta ilkeyksissä huomioon politiikkaa ainoastaan haukutaan Sannaa henkilönä , se muuten näyttää kansan sivistystason , valitettavasti .
        Sitten kun on puhuttu demareista niin ne jutut ovat ihan samoja mitä ihmiset ovat vatkoneet niin kauan kun minä olen elänyt, sekin todistaa ettei kehitystä näy näissä kommenteissa, koulutukset eivät ole saaneet eräitä näkemään koulujen tarkoitusta vaan eräät vaahtoavat sanoilla mitä eivät sanoisi päin kasvoja .
        Sitten on niin että Marin myös yhdistetään näiden kirjoittajien taholta ainoastaan henkilönä eikä nämä kiusaajat koskaan mainitse demareita , sillä he täyttävät kaikki keskustelu foorumit Sannan haukkumisella , kas kun ovat saaneet kuulla että alkoholi juomia on maisteltu juhlissa , joten huonoissa kantimissa on kotimaa tällaisten ihmisten taholta. Joten kun puhutaan politiikkaa niin nämä trollit eivät pysy mukana edes .
        Toivomus olisi todella että politiikasta puhuttaisiin asiallisesti juuri kuten se on , tärkeä asia jossa rakennetaan yhteiskuntaa kaikin voimin .
        Ja politiikkakin on ihminen jota pitäisi kohdella ihmisenä , ja poliitikotkin juhlivat aina joskus kuten muutkin ihmiset , siinä ei pitäisi olla kenelläkään halveksunnan juurta , sellaisia ihmisiä ei ole olemassakaan joita nämä kirjoittajat haluavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei itselläsi olisi ajatusharha , tahallasi vääntelet
        Asia on niin että Sannaa on henkilönä haukuttu ivattu, hänestä on käytetty inhottavia nimityksiä , joten et kai itse ymmärtänyt ettei useinkaan oteta ilkeyksissä huomioon politiikkaa ainoastaan haukutaan Sannaa henkilönä , se muuten näyttää kansan sivistystason , valitettavasti .
        Sitten kun on puhuttu demareista niin ne jutut ovat ihan samoja mitä ihmiset ovat vatkoneet niin kauan kun minä olen elänyt, sekin todistaa ettei kehitystä näy näissä kommenteissa, koulutukset eivät ole saaneet eräitä näkemään koulujen tarkoitusta vaan eräät vaahtoavat sanoilla mitä eivät sanoisi päin kasvoja .
        Sitten on niin että Marin myös yhdistetään näiden kirjoittajien taholta ainoastaan henkilönä eikä nämä kiusaajat koskaan mainitse demareita , sillä he täyttävät kaikki keskustelu foorumit Sannan haukkumisella , kas kun ovat saaneet kuulla että alkoholi juomia on maisteltu juhlissa , joten huonoissa kantimissa on kotimaa tällaisten ihmisten taholta. Joten kun puhutaan politiikkaa niin nämä trollit eivät pysy mukana edes .
        Toivomus olisi todella että politiikasta puhuttaisiin asiallisesti juuri kuten se on , tärkeä asia jossa rakennetaan yhteiskuntaa kaikin voimin .
        Ja politiikkakin on ihminen jota pitäisi kohdella ihmisenä , ja poliitikotkin juhlivat aina joskus kuten muutkin ihmiset , siinä ei pitäisi olla kenelläkään halveksunnan juurta , sellaisia ihmisiä ei ole olemassakaan joita nämä kirjoittajat haluavat

        "Ja politiikkakin on ihminen jota pitäisi kohdella ihmisenä "
        Eikä ole. Ota selvää mitä politiikka tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """Niin ne naiset, entä kun yli 80 % naisista äänestys tilanteessa hyväsyy Marinin"""

        Ei se sitä tarkoita, että jos hyväksyy Marinin hallituksen, että äänestystilanteessa äänestäisi demareita, koska hallituksessa on muitakin puolueita mitä äänestää.
        Tajuatko, sinä henkilöön menevä siiliseni?

        Siiliseni ????????
        Millä ihmeen oikeudella joku on sinulle sitä


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jäkäti jäkäti.
        Ihan niinkuin minä alentuisin siilin opetettavaksi. Huvittavaa, että sellaista yritätkin sieltä kompostikasasta.

        Mikä huono itseluottamus kun jo puhutaan opettamisesta ja sen kieltäytymisestä Sillä kommentit on kommentteja , ne opetukset on ihan muualla


    • Anonyymi

      Tänään Marin munaa itsensä Eu parlamentin edessä pitämällä puheen Euroopan tilasta. Taas on tuhat sanaa ilmassa ja yksikään ei tarkoita mitään.

      • Anonyymi

        Toivot että munaa, pelkäät että hänen suosio kasvaa kasvaa ja kasvaa.


      • Anonyymi

        Marinin syyhän ei ole se et sinä et sanojaan ymmärrä.


      • Anonyymi

        Kyllä olisi pitänyt lähettää Riikka Purra puhumaan. Olisi ollut vain yksi sana, maahanmuutto,


      • Anonyymi

        Kunnat et itse munaiai itseäsi kaiken mailman sepustuksilla,
        Sinä kohdistat sinun ” politiikkasi” yhteen ihmisen että ymmärrä että Sanna pitää puheen puolueensa edustajana , joten hieman kivenalta tuo lapsellinen puhe munaamisestta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olisi pitänyt lähettää Riikka Purra puhumaan. Olisi ollut vain yksi sana, maahanmuutto,

        Käyttikö siellä Huhtasaari jonkun kommentin? Olin lehdestä lukevinani?
        Siili


    • Anonyymi

      En häntä seraa. Tv känän kanavaa jos on. Vastaukseni hänestä.Lisäksi en kannata hänen puolue. Arvailuni edustaa Suomen yli 18 vuotiaita juomatavoiltaan ja tyyliltä festarit, urheilu tapahtumat.Joten suosio tulee 18v, ylös päin hänelle ja heitähän on paljon.

      • Anonyymi

        80 % naisista ja osa miehistä kannattaa Marinia, sinunko mielipide ratkaisee.


      • Anonyymi

        Sanna on tuonut pönöttävöt poliitikot lähemmäs tavallista kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on tuonut pönöttävöt poliitikot lähemmäs tavallista kansaa.

        Olet täysin oikeassa.
        Virka-aikana humalainen ja epämääräisessä porukassa juhliva pääministeri on tiputtanut asemaansa kuuluvan arvostuksen tavallisen kansalaisen tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa.
        Virka-aikana humalainen ja epämääräisessä porukassa juhliva pääministeri on tiputtanut asemaansa kuuluvan arvostuksen tavallisen kansalaisen tasolle.

        Ja siitä tavallinen kansa tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa.
        Virka-aikana humalainen ja epämääräisessä porukassa juhliva pääministeri on tiputtanut asemaansa kuuluvan arvostuksen tavallisen kansalaisen tasolle.

        Otappas selvää hieman paremmin siitä virka ajasta Äläkä halveksi ihmisiä joita et tunne Siis seiska ei anna todellista kuvaa asioista eikä muutkaan roskalehdet


    • Anonyymi

      Se, miten poliittiset ratkaisut on tehty.
      Ei sääli.
      Beng
      Jälkiviisaita on pinnalla paljon, mutta vain.

    • Anonyymi

      Inkerin kanssas suomeSa FI vaateiden päälle ne Suomessa kävelyt Kekkonen myy.nti.
      Anna kirjasto- rauhaa paikallus TV.

    • Anonyymi

      Demari hallitus paras hallitus ilman Marinia, ei haittaa Marinin suosio päinvastoin.

    • Anonyymi

      Demarit luulevat olevansa hyviä. Hyvin unohtuu eräs seikka. Porvareita n. 70% suomalaisista.

      • Anonyymi

        ''Porvareita n. 70% suomalaisista.''

        Valkokaulusköyhällistöä ainakin puolet.


      • Anonyymi

        No suomalaisten enemmistö ei vaikuta porvarillisilta, mielipiteissäänkään.
        Aina jonkin verran hassuja nousukkaita.
        Beng


    • Anonyymi

      Minä taas ennustan että demarit tulevet menettämää
      ääniä.Ainakin minun ääneni menee muualle

      • Anonyymi

        Joo mutta tärkeintä on saada eduskunnasta lo pullisesti ulos Kreml-puolueet kepu ja vasliitto
        kaksi sabotööriä jotka horjuttavat Suomen taloutta kekkoskauden pskapuheilla
        Hysteerinen kepu ei tiedä miten käsittelisi putnistiväyrystä ja vielä hysteerisempi vasliitto
        joutuu ottamaan ruotskinkielisen puheenjohtajaksi taivaan rannanmaalarin kun metallirakennusmiehet eivät enää äänestä

        Purra on potkinut nato-vastustajat ulos puolueesta ja satsaa yhteistyöhön Ruotsidemokraattien kanssa vahvasti eli oikea linja menossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta tärkeintä on saada eduskunnasta lo pullisesti ulos Kreml-puolueet kepu ja vasliitto
        kaksi sabotööriä jotka horjuttavat Suomen taloutta kekkoskauden pskapuheilla
        Hysteerinen kepu ei tiedä miten käsittelisi putnistiväyrystä ja vielä hysteerisempi vasliitto
        joutuu ottamaan ruotskinkielisen puheenjohtajaksi taivaan rannanmaalarin kun metallirakennusmiehet eivät enää äänestä

        Purra on potkinut nato-vastustajat ulos puolueesta ja satsaa yhteistyöhön Ruotsidemokraattien kanssa vahvasti eli oikea linja menossa

        Kreml Putinin hännystelijät löytyy persuista muutama vuosi sitten, Naton sijasta puoleessanne hehkutettiin sotilaallista yhteistyötä venäjän kanssa, kunhan et halua muistaa.
        Kääntelet ja vääntelet, varsinainen tuulella kulkeva takinkääntäjä puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta tärkeintä on saada eduskunnasta lo pullisesti ulos Kreml-puolueet kepu ja vasliitto
        kaksi sabotööriä jotka horjuttavat Suomen taloutta kekkoskauden pskapuheilla
        Hysteerinen kepu ei tiedä miten käsittelisi putnistiväyrystä ja vielä hysteerisempi vasliitto
        joutuu ottamaan ruotskinkielisen puheenjohtajaksi taivaan rannanmaalarin kun metallirakennusmiehet eivät enää äänestä

        Purra on potkinut nato-vastustajat ulos puolueesta ja satsaa yhteistyöhön Ruotsidemokraattien kanssa vahvasti eli oikea linja menossa

        ''Purra on potkinut nato-vastustajat ulos puolueesta ja satsaa yhteistyöhön Ruotsidemokraattien kanssa vahvasti eli oikea linja menossa''

        Jos Purra siirtäisi koko koplan ruotsiin, se olisi oikea vahva linja.


    • Anonyymi

      Kyselyt varmaan tehty joupponarkkareilta?

    • Anonyymi

      Tänään EU:ssa Belgian konservatiiveja edustava Kanko puhutteli Suomen pääministeri Marinia: teistä on tullut ikoni !!
      Jo on vettä virrannut Vuoksessa paljon, kun tuon luin.

      • Anonyymi

        Marinin suosiolle ei näy loppua, taivas on rajana.


    • Anonyymi

      Suosituimmat ovat tyhmimmille. Kun et osaa koulussa mitään alat pyrkiä oikeustieteelliseen ja psykologiaan, oikeustiedettä ei ole koulussa ja psykologia
      on jokaisen omassa sekopäässä

      HELSINGIN yliopiston suosituimmat kandiohjelmat olivat oikeustiede ja psykologia, kun mittarina käytetään hakijamäärää suhteessa aloituspaikkoihin.

    • Anonyymi

      Marin ratsastaa ulkonäöllään ja sillä että on nainen ....Älykkyyttä erityisemmin toimissaan tahi puheissaan ei sen sijaan ole havaittavissa.

      Mikäpä siinä jos nuo kriteerit riittävät jollekin kannattamiseen.

      • Anonyymi

        Kateellisen panettelua.


      • Anonyymi

        Ei muuten ratsasta ulkonäöllään , sillä ihminen joka on kaunis ei useinkaan itse ole edes aitä mieltä itsestään. Ja sitten on niin ettei Sanna itse ole valinnut ulkonäköään kun on syntynyt kauniiksi niin sille ei voi mitään. J
        totta kai naisellisuus on hyvä asia politiikassa, kun ollaan eletty sitäkin aikaa kun ainoastaan miehet päättivät asioista ja sekin on nähty kun nämä miehet ovat juhlineet , joten naisena on Sanna luonnollinen ja rehellinen ihminen , niin kauan kun joku alkaa vääntämään tekaistuja juttua siltä tasolta missä itse elää.
        Sitä älykkyyttä ei kuule ole missään mitä sinä odotat , nimittäin sellaista ihmistä ei ole olemassakaan Eikä tule olemaankaan . Että se mitä et ymmärrä Sannan puheista , niin joku toinen kyllä ymmärtää että näin on näppäimet .


    • Anonyymi

      Kuunnellut Marinin puheita ne ovat asiallisia, puheen sisältö hallituksen.

      • Anonyymi

        Marinin puheet kirjoittavat avustajalaumat. Niissä tilanteissa missä valmiiksi kirjoitetun puheen käyttö ollut mahdotonta kieltäytyy kommentoimasta.

        "En kommentoi" kertoo puuttuvasta sanavalmiudesta ja kukaties vähän siitä olemattomasta älykyydestä jota oikeasti menestyvä ihminen myös tarvitsee!

        Ulkonäöllä ratsastaminen loppuu kyllä jossakin vaiheessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marinin puheet kirjoittavat avustajalaumat. Niissä tilanteissa missä valmiiksi kirjoitetun puheen käyttö ollut mahdotonta kieltäytyy kommentoimasta.

        "En kommentoi" kertoo puuttuvasta sanavalmiudesta ja kukaties vähän siitä olemattomasta älykyydestä jota oikeasti menestyvä ihminen myös tarvitsee!

        Ulkonäöllä ratsastaminen loppuu kyllä jossakin vaiheessa.

        Ulkonäkö on katsojan silmässä, jos kannatus perustuisi ulkonäköön, vertailu Marinia seuraa miljoona instagramgissa,kun Purraa seuraa 4000, en usko kyse olisi ulkonäössä, vaan mitä suustaan päästää. Mitä eroa näiden kahden sanomasta mitä suustaan päästää.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Ulkonäkö on katsojan silmässä, jos kannatus perustuisi ulkonäköön, vertailu Marinia seuraa miljoona instagramgissa,kun Purraa seuraa 4000, en usko kyse olisi ulkonäössä, vaan mitä suustaan päästää. Mitä eroa näiden kahden sanomasta mitä suustaan päästää.

        Sinuun onkin selvästi uponnut nuoren naisen ulkomuoto: Kuten tuolla aiemmin todettu jos ne kriteerit sinusta riittävät niin pidä toki hyvänäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun onkin selvästi uponnut nuoren naisen ulkomuoto: Kuten tuolla aiemmin todettu jos ne kriteerit sinusta riittävät niin pidä toki hyvänäsi!

        En minä tämän ikäisenä ole kiinnostunut ulkonäöstä, silti ulkonäkö on eduksi.

        pe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tämän ikäisenä ole kiinnostunut ulkonäöstä, silti ulkonäkö on eduksi.

        pe

        Erikoista tuollaisen asian yhteydessä yrittää halventaa toisen poliittisen toimijan ulkonäköä.
        Maalittamisen rangaistavuus on sinullakin edessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista tuollaisen asian yhteydessä yrittää halventaa toisen poliittisen toimijan ulkonäköä.
        Maalittamisen rangaistavuus on sinullakin edessäsi.

        Ei Purra ole ruman näköinen, se mitä suustaan päästää.

        pe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Purra ole ruman näköinen, se mitä suustaan päästää.

        pe

        Tekeekö se Instagram suosio jotenkin ihmisestä paremman?
        Pertikki taitaa olla sellainen "insta-seuraaja" myös....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö se Instagram suosio jotenkin ihmisestä paremman?
        Pertikki taitaa olla sellainen "insta-seuraaja" myös....

        Instagram suosio kertoo että ihmiset on kiinnostuneita tekemisestään . Voipinolla et sanomallaankin on siten merkitystä enemmän.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin puheet kirjoittavat avustajalaumat. Niissä tilanteissa missä valmiiksi kirjoitetun puheen käyttö ollut mahdotonta kieltäytyy kommentoimasta.

        "En kommentoi" kertoo puuttuvasta sanavalmiudesta ja kukaties vähän siitä olemattomasta älykyydestä jota oikeasti menestyvä ihminen myös tarvitsee!

        Ulkonäöllä ratsastaminen loppuu kyllä jossakin vaiheessa.

        Niin tai älykkyydestä hoksata mihin kannattaa kommentoida missäkin yilanteessa ja mihin ei. Osaa rajata aiheet.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram suosio kertoo että ihmiset on kiinnostuneita tekemisestään . Voipinolla et sanomallaankin on siten merkitystä enemmän.
        Siili

        Eli tämäkin pätee: Miljoona paskakärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla erinomaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämäkin pätee: Miljoona paskakärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla erinomaista?

        Niin tai Timantin 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämäkin pätee: Miljoona paskakärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla erinomaista?

        Eihän Marinilla ole kuin viihdearvo somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Marinilla ole kuin viihdearvo somessa.

        No nyt osui oikraan. Viihdearvo Marinin paras anti seuraajilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin puheet kirjoittavat avustajalaumat. Niissä tilanteissa missä valmiiksi kirjoitetun puheen käyttö ollut mahdotonta kieltäytyy kommentoimasta.

        "En kommentoi" kertoo puuttuvasta sanavalmiudesta ja kukaties vähän siitä olemattomasta älykyydestä jota oikeasti menestyvä ihminen myös tarvitsee!

        Ulkonäöllä ratsastaminen loppuu kyllä jossakin vaiheessa.

        Marinin ulkonäkö näyttää olevan sinulle suuri ongelma , kun vetelet sitä esiin , se on kyllä ihan totta että hän on hyvin. Kaunis nainen. Mutta politiikassa ei katsella sillä silmällä ihmisiä ainoastaan se mitä tekee merkitsee jotain.
        Sitten on joka maassa puheiden kirjoittajat kun saavat asiat selviksi mistä kirjoitetaan ja keskustelevat puhujan kanssa, joten yhteistoiminnalla demokratia toimii.
        Mikä olet tekemään diagnoosia jonkun älystä sinulla ei ole siihen edes lisenssiä että saisit noin vaan sanoa että joku ei ole älykäs , kaikkein hauskinta nähdä sinun kommenteissa se pohjaton katkeruus , kun kaunis nainen on ministerinä, millainen nainen olisi teikäläisistä sopiva siihen työhön ja Sanna hoitaa työnsä kuten pitääkin joten joskus kai luulisi aikuisen ihmisen ehkä ymmärrettävä ettei kukaan ihminen joka on viisas ala kirjoitteleen . Paskaa toisista ihmisistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun onkin selvästi uponnut nuoren naisen ulkomuoto: Kuten tuolla aiemmin todettu jos ne kriteerit sinusta riittävät niin pidä toki hyvänäsi!

        se ulkomuoto on ainoastaan sinun katkerasta päässäsi ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö se Instagram suosio jotenkin ihmisestä paremman?
        Pertikki taitaa olla sellainen "insta-seuraaja" myös....

        Ne seuraa instaa jotka sen hallitsee


    • Anonyymi

      Yleensäkin tämä hallitus on suosittu.

      Oppositio on uhannut toimenpiteillä, jos he ovat seuraavassa hallituksessa.

      Orpo haluaa leikata kaikkia tukia ja omavastuut tuille ja Halla-aho on kertonut,
      että kaikki sosiaalituet pitäisi poistaa. Maantiellekö ihmiset laitetaan ?
      Pieneläkeläisetkin, mummut ja papat ja vammaiset, esimerkiksi.

      Orpo on aina ollut täysin tietämätön pienituloisten elämästä.
      Tuissahan o n omavastuu paitsi jos ei ole ollenkaan tuloja.

      Omavastuun jälkeen käteen jää niin vähän, että juuri ja juuri itsensä
      kykenee hengissä pitämään, mutta mitään ylimääräistä menoa ei saisi koskaan tulla,
      esimerkiksi kengät hajota vanhuuttaan.

      On ihmisiä, jotka joutuvat miettimään voivatko ostaa edes punaisten hintalappujen
      ruokaa, kun lääkkeetkin pitäisi saada. Lääkkeisiin voi saada tukea Kelalta,
      mutta vasta jälkikäteen tietysti, kun on kuitti.

      • Anonyymi

        Ei Suomi ole Aino maa missä hinnat ovat nousseet. Sama juttu naapurimaassa joten syyt siihen ovat syvemmällä mitä tavikset jaksaa ymmärtää.


    • Anonyymi

      Porvarit vie siemenperunatkin, jos niikseen.

      • Anonyymi

        Kepu pettää aina, se on totuus.

        Marin teki minusta demarin ja ääneni annan hänelle.
        Sanna Marin on nainen, joka osaa katsoa huomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu pettää aina, se on totuus.

        Marin teki minusta demarin ja ääneni annan hänelle.
        Sanna Marin on nainen, joka osaa katsoa huomiseen.

        Bilettää se osaa,,työaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilettää se osaa,,työaikana.

        Mistä tiedät varmasti.


      • Anonyymi

        "Giljotiinihallitusta", mikä Sipilä-Orpo-PS-hallitus oli ei saisi tulla ikinä enää.
        "Vienninvetämisen" nimissä vietiin mm. hoitajien kesälomarahoista puolet
        kuten kaikkien valtion palkansaajien.
        Miten se auttoi vientiä vetämään ???
        Kikytettiin työntekijät ilmaistyöhön, se meni yritysten osakkeenomistajien pussiin.
        Suuri huijaus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät varmasti.

        Jos sinä et tiedä on sinulla huonot yleistiedot.
        Maailman menosta ja tapahtumista pydyy kärryillä seuraamalla eri medioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilettää se osaa,,työaikana.

        Entäs jos joudut vastaamaan sanoistasi joita kirjoittelet , et näytä edes tietävän muuta ku; roskalehtien valheelliset jutut , ota selvää oikeasta lähteestä , ennekö kirjoittelet ihmisistä joita et edes tunne


    • Anonyymi

      alotukseen,,,
      no minäpä kerron,,,,

      siksi,,,
      Mariin puhuu suoraan j ä m ä k ä s t i totuutkia julki,
      kerranki suomella on politikko joka u s k a l t t a a puhua suoraan nii-kuin asia on,

      Mariinin rehellisyys suorapuheisuus miellyttää k e r r a n k i koko suomen kansaa,
      ja mikä ihmeelisintä
      Mariin sanomisia kuuntelee KOKO eurooppa jopa KOKO maailma ameriikkaa myöten,

      ONHAN se IHMEELLISTÄ että kaunis hento n u o r i nainen uskaltaa jämäkästi puhua totuuksia suoraan
      koko ihmiskunnan parhaaksi ,,,


      Mariinin juhla sekoilutki annetaan anteeksi
      rehelliselle totuuksia laukovalle Mariinille !

      • Anonyymi

        Miksi juhliminen on sekoilua mielestäsi?
        Suurin osa maailman ihmisistä yrittää piristää arkeaan eikä siinä
        ole sekoilusta kysymys. Ikävältä kuulostaa, jos et ole koskaan
        juhlinut tai pitänyt hauskaa, sillä se kuuluu osana ihmiseloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juhliminen on sekoilua mielestäsi?
        Suurin osa maailman ihmisistä yrittää piristää arkeaan eikä siinä
        ole sekoilusta kysymys. Ikävältä kuulostaa, jos et ole koskaan
        juhlinut tai pitänyt hauskaa, sillä se kuuluu osana ihmiseloon.

        Harvemmat sentään työaikanaan sekoilee kännissä.
        Olisi ihan eri juttu, jos pääministerillä olisi ollut vapaa-aika ja sijainen, mutta itse ilmoitti olevansa taas takaisin lomilta ja työssä kiinni.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Harvemmat sentään työaikanaan sekoilee kännissä.
        Olisi ihan eri juttu, jos pääministerillä olisi ollut vapaa-aika ja sijainen, mutta itse ilmoitti olevansa taas takaisin lomilta ja työssä kiinni.

        niin ja sitten se sekoilee tunnetujen ja tuntemattomien tavisten kanssa
        jotka voivat oll mitä tahansa eli niiden taustoja ei tunneta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja sitten se sekoilee tunnetujen ja tuntemattomien tavisten kanssa
        jotka voivat oll mitä tahansa eli niiden taustoja ei tunneta

        19:23
        Hoviko pitäisi rakentaa?
        Et sinä sinne pääsisi.
        Ohikulkija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja sitten se sekoilee tunnetujen ja tuntemattomien tavisten kanssa
        jotka voivat oll mitä tahansa eli niiden taustoja ei tunneta

        Kunhan korvantaustat on kuivat, se riittää.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Harvemmat sentään työaikanaan sekoilee kännissä.
        Olisi ihan eri juttu, jos pääministerillä olisi ollut vapaa-aika ja sijainen, mutta itse ilmoitti olevansa taas takaisin lomilta ja työssä kiinni.

        Jos oikein yrität, voit päästä vielä alemmas....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein yrität, voit päästä vielä alemmas....

        Vielä alemmaksi kuin Marin?
        Enhän minä ole työelämässäkään enää, eläkeläismummo.
        En tosin työelämässänikään niin alas vajonnut, että olisin työaikanani sekoillut kännissä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Harvemmat sentään työaikanaan sekoilee kännissä.
        Olisi ihan eri juttu, jos pääministerillä olisi ollut vapaa-aika ja sijainen, mutta itse ilmoitti olevansa taas takaisin lomilta ja työssä kiinni.

        Olitko oikein mukana niissä juhlissa , jos olit niin kai huomasit tösrkeän puhelin soiton
        Jotta riittää kun roskalehdet levittää valheita niitä kun uskoo niin saattaa olla niin että kirjoittelee asiattomia loukkauksia .
        Ja mitä tulee bilettämiseen niin sekin on asia missä sinulla ei ole mitään sanomista sillä sinä et ollut siellä , etkä nöhnytvettä yksi valkoviini lasillinen seisoi puolityhjinä paikallaan . Mene nyt ostamaan uusi roskalehti , niistähän ainun maailmasi on koottu


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Vielä alemmaksi kuin Marin?
        Enhän minä ole työelämässäkään enää, eläkeläismummo.
        En tosin työelämässänikään niin alas vajonnut, että olisin työaikanani sekoillut kännissä.

        Sanna ei ole sekoillut mitenkään ainoastaan tanssinut ja laulanut muiden kanssa.joten ihan tavallinen hauska ilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitko oikein mukana niissä juhlissa , jos olit niin kai huomasit tösrkeän puhelin soiton
        Jotta riittää kun roskalehdet levittää valheita niitä kun uskoo niin saattaa olla niin että kirjoittelee asiattomia loukkauksia .
        Ja mitä tulee bilettämiseen niin sekin on asia missä sinulla ei ole mitään sanomista sillä sinä et ollut siellä , etkä nöhnytvettä yksi valkoviini lasillinen seisoi puolityhjinä paikallaan . Mene nyt ostamaan uusi roskalehti , niistähän ainun maailmasi on koottu

        Itse hän kyllä sanoi juoneensa olutta, viiniä ja kuohuviiniä. Mutta sinähän sen paremmin tiedät kuin hän itse.
        Tuskin hän niillä jatkoillakaan baareissa kuivin suin oli siinä seurueessa. Ei mitään, jos se olisi ollut hänen vapaa-aikaansa, mutta kun ei ollut.

        Alkoholikin muuten kuuluu aiheuttavan syöpää. Ajatteles vähän sitä, kun seuraavan kerran ...


    • Anonyymi

      Vastaus otsikkoon ...koska hän on hyvä ja pätevä hoitamaan työtään..
      mimmimum-..mi.

    • """mitä enemmän haukutte Marinia sitä enemmän hänen suosio kasvaa."""

      Sama ilmiö Perussuomalaisten kanssa. Mitä enemmän heitä haukutaan, niin sitä enemmän suosio kasvaa. Aloittaja on tehnyt ahkerasti hyvää vaalimainosta Perussuomalaisille vuositolkulla.

      • Anonyymi

        Onhan hassua, kun on niin paljon hapannaamoja Suomessa ja pääministeri vetää roolinsa hyvin.
        Jopa englannintaito on kohtuullista - ei tuu tii ty töötituu eikä seven-up and one more hississä 8. kerrokseen hissipojalle.
        Ohikulkija


      • Haastat minua vastaamaan, tee oma aloitus persuista.


      • Pertikki kirjoitti:

        Haastat minua vastaamaan, tee oma aloitus persuista.

        Tarkoitin TEETÄ


      • Pertikki kirjoitti:

        Haastat minua vastaamaan, tee oma aloitus persuista.

        Miksi minä uuden tekisin, kun sinähän jo teit; """Miksette lopeta hänen haukkumista, haukkukaa Orpoa ja Purraa"""

        Toisaalta sanot sellaisen haukkumisen kasvattavan suosiota.
        Tuohan on sinulta selvää Perussuomalaisten mainostamista, kun yllytät toisiakin haukkumaan Purraa.


      • Pertikki kirjoitti:

        Tarkoitin TEETÄ

        Ootte te siilin kanssa köyhä pari, kun toinen huutelee meiltä majtoa ja toinen teetä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ootte te siilin kanssa köyhä pari, kun toinen huutelee meiltä majtoa ja toinen teetä.

        Majtoaaaaaa! Huutelun ettei turhastaa syytetä 😆.
        Siili



      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Taitavan ja oikeudenmukaisen pääministeri Sanna Marinin kovaa suosiota ei typerillä törkykohuja räkyttämällä vähennetä.
      Hirveät ajojahdit lisäävät entisestään Sannan Marinin suosiota niin kotimaassa kuin ulkomailla.
      Sanna on superia.

    • Anonyymi

      Tänäänkin Suomen pääministeri Marinille satoi kehuja ja kiitosta Strasbourgissa.
      Areenassa katsottavissa Sanna Marinin ja meppien puheet EU:ssa.

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa. Ei tarvitse ihmetellä, miksi pääministeri Marinin suosio kasvaa kasvamistaan.


      • Anonyymi

        yhjän äiväistä UKARAINA JUTTUJA ei mitään möhlimistään unipereista täysin älykäpiölässyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa katsoa. Ei tarvitse ihmetellä, miksi pääministeri Marinin suosio kasvaa kasvamistaan.

        Olihan siellä vissiin Huhtasaarikin käynyt muutaman sanan lausumassa.
        Viitannut lehden mukaan Marinin bilettämiseen ja sillä lausumallaan saanut aikaan epäuskoisia naurahduksia🤭. Fiksua tuon tason tapahtumassa.omalta maamieheltä. Se se vasta emämunaus oli.
        Siili


    • Anonyymi

      Pääministeri Sanna Marin on tunnetuin ja suosituin elävä suomalainen maailmassa.

    • Anonyymi

      Sanna on ehdottomasti paras pääministeri seuraavallekin kaudelle.
      Ensi keväänä kaikki äänestämään demareita, että saadaan Sanna Marin kokoamaan järkevä hallitus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei voi lukea, tavuviivat puuttuu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuliko pelko persiiseen?


    • Anonyymi

      Marin korosti Strasbourgissa vihreää siirtymää, salissa puhkesi hurraa huudot ja taputukset jouduttiin keskeyttämään koska muuta ei oltaisi sinä päivänä käsitellä.

      • Anonyymi

        puhetta jatketaan aamulla siitä mihin tänä iltana päästiin


    • Anonyymi

      Tämähän alkaa olla sitä sankarin palvontaa
      palviliha on herkkauni

    • Anonyymi

      kyllä suosio kansan keskuudessa on laskenut kuin lehmän häntä, ainoastaa seniilit eläkeläiset jotka uskovat kaiken YLE:n propagandan kannattavat Marinin toilailuja.

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Mutta elä sinä harhoissasi kuten ennenkin.


    • Anonyymi

      Kun on niin hyvä! Hyvää on helppo suosia.

    • Anonyymi

      Tämä hallitus on yleensäkin suosittu, ei vain Sanna Marin.
      Kokoomuksen pj. haluaa leikata kaikkia tukia ja omavastuut tuille
      ja PS:n ent. pj on todennut, että kaikki sosiaalituet pitäisi poistaa.
      Maantiellekö he haluavat ihmiset laittaa ?
      Pieneläkeläisetkin, mummut ja papat ja vammaiset, esimerkiksi.

      Kokoomuksen pj. on aina ollut täysin tietämätön pienituloisten elämästä.
      Tuissahan o n omavastuu paitsi jos ei ole ollenkaan tuloja.

      Omavastuun jälkeen käteen jää niin vähän, että juuri ja juuri itsensä
      kykenee hengissä pitämään, mutta mitään ylimääräistä menoa ei saisi koskaan tulla,
      esimerkiksi kengät hajota vanhuuttaan.

      On ihmisiä, jotka joutuvat miettimään voivatko ostaa edes punaisten hintalappujen
      ruokaa, kun lääkkeetkin pitäisi saada. Lääkkeisiin voi saada tukea Kelalta,
      mutta vasta jälkikäteen tiestysi, kun on kuitti.

      Sanna Marinin hallitus ei ole kurittanut vähäosaisia.
      Se on yksi syy, että hänestä pidetään.

    • Anonyymi

      Sanna vaan on niin dynaaminen.

    • Anonyymi

      Sanna, Sale ja Jenni ovat hyvät Suomen edustajat.
      Suomi: maa, jossa on kaunis pääministeri, joka osaa.
      Suomi: kaunis maa, missä on oikeudentuntoinen presidenti ja miellyttävä, sivistynyt rva presidentti.

      • Anonyymi

        "kaunis pääministeri, joka osaa"

        Osaa mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kaunis pääministeri, joka osaa"

        Osaa mitä?

        Osaa poseerata kameroille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kaunis pääministeri, joka osaa"

        Osaa mitä?

        No jos seuraat muutakin kuin iltapäiväkehden lööppejä voit päästä tietämään.


      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa poseerata kameroille.

        Osaa kuulemma siivota.No niin kyllä tekee minun vaimonikin vaikka ei pääministeri olekaan.


      • Anonyymi

        Sanoo 70 vee tai yli?


    • Anonyymi

      Suomalaiset on naiivi, "auktoriteetteja" SOKEASTI uskova lammaskansa, siinäpä se. Hölmöintähän tässä on se, että mikään ei oikeasti muuttuisi, vaikka Marin eroaisi. Joo, muutama miljoona voisi mennä eri paikkaan, mutta ne miljardit menisivät edelleen täysin samaan paikkaan. Olishan se kiva, jos Marin saataisiin pakotettua pihalle ja pois tulevasta eu-mätäuraputkesta, mutta eihän se oikeasti muuttaisi mitään.

    • Anonyymi

      Kuka kumma niitä nilkkisäästäjiä taas tänne Soomeen kaipaa?

    • Anonyymi

      Marin on idoli ja ikoni.
      Hän on jotain aivan muuta kuin jakkupukuun pukeutunut nainen setämäisin ottein.
      Hän on nainen, nuori nainen, eikä yritä peitellä sitä.
      Hän saa kannustusta ja kiitosta juuri siksi, ettei ole alistunut olemaan setämiesten otteissa ja nöyristele.

      • Anonyymi

        HÖPÖN HÖPÖ


        Mariinin suosio perustuu sen suora sanaisuuteen
        Mariin esittää JÄMÄKÄSTI r e h e l l i s e s t i totuuksia
        julki,
        jota muut kansanedustajat ei ikinä OLE USKALTANEET tehdä,

        ja siksi Mariinin suosio on maailman laajuinen koska VIHDOINKI ON JOKU
        joka USKALTAA sanoa SUORAAN asiaa niin kuin se on,


        siinä syy Mariinin suosioon,

        kakkilla on SUURET ODOTUKSET MARIININ suhteen,
        vihdoinki on joku joka USKALTAA sanoa suorat sanat asioista !


      • Anonyymi

        Osaa ryypätä hyvin jauhojengi kanssa


    • Anonyymi

      Monta asiallista kommenttia on poistettu. Persujen rääväsuukommentit
      saa olla.

      • Anonyymi

        Kannattaa suvakin opetella asialliseen kommentointiin kuten me ps- kannttajat teemme.
        Eipä poistella asiapitoisia.

        Yksinkertaista.

        Mutta juu, suvakit ovatkin yksinkertaisia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa suvakin opetella asialliseen kommentointiin kuten me ps- kannttajat teemme.
        Eipä poistella asiapitoisia.

        Yksinkertaista.

        Mutta juu, suvakit ovatkin yksinkertaisia....

        Persu kakarat voisi pysyä omalla palstallaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa suvakin opetella asialliseen kommentointiin kuten me ps- kannttajat teemme.
        Eipä poistella asiapitoisia.

        Yksinkertaista.

        Mutta juu, suvakit ovatkin yksinkertaisia....

        "Kuten me ps-kannattajat teemme"
        🤣🤣🤣🤣🤣


      • No voi voi!
        Onko suvakkien rääväsuukommentteja poistettu.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No voi voi!
        Onko suvakkien rääväsuukommentteja poistettu.

        Täällä varmaan poistetaan jos arvostelee selkeästi sotaa ruokkivaa Sannaa mutta annetaan olla vaikka kuinka irvokkaat ja solvaavat artikkelit jos ne koskevat itänaapurin päämiestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä varmaan poistetaan jos arvostelee selkeästi sotaa ruokkivaa Sannaa mutta annetaan olla vaikka kuinka irvokkaat ja solvaavat artikkelit jos ne koskevat itänaapurin päämiestä.

        Olen minä nähnyt niitäkin Sannaa arvostelevia kommentteja.
        Tainnut jokusen itsekin kirjoittaa. En tosin ole tarkistanut onko poistettu vai ei. Jos on, niin sitten on. Mitäpä tuota "kaatunutta maitoa itkemään".


    • Anonyymi

      Ei järjellistä syytä!

    • Sattumoisin poikesin tähän ketjuun.
      Enemmän ketjua lukematta, aloittajan kysymykseen vastaisin, että 30-40 v. meitä nuoremmat ajattelevat eri tavalla.

      • Anonyymi

        Peukku sulle 😀


      • Millä tavalla eri tavalla?
        Käsittääkseni tälläkin palstalla kiihkeimmät Marinin kannattajat ovat jo 70 .


    • Anonyymi

      Sanna on Suomen paras tanssija! Osaa antaa sylitanssitkin. Siihen ei Purra eikä Andersson pystykään. Teukka Hakkaraisen ohella Suomen valovoimaisin poliitikko. Sanna presidentiksi ja Teukka pääministeriksi! Uskon että tässäkin keskusteluryhmässä on paljon ehdotukseni kannattajia. Antakaapa kuulua itsestänne!

      • Anonyymi

        Ulkomailla asti kehutaan Sannan kauneutta ja kannustetaan bilettämään lisää,
        Se saa pääministerin olemaan kuin sulaa vahaa heidän käsissään ja myöntymään kaikkeen, mitä hänelle esitetään huolimatta siitä mitä kustannuksia siitä Suomen kansalle tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla asti kehutaan Sannan kauneutta ja kannustetaan bilettämään lisää,
        Se saa pääministerin olemaan kuin sulaa vahaa heidän käsissään ja myöntymään kaikkeen, mitä hänelle esitetään huolimatta siitä mitä kustannuksia siitä Suomen kansalle tulee.

        Ja taputuksista ei meinaa tulla loppua kun huomataan miten hömpitettävä tämä on. Sitten kotimaan aivottomat ovat ylpeitä kuinka suosittu pääministeri meillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taputuksista ei meinaa tulla loppua kun huomataan miten hömpitettävä tämä on. Sitten kotimaan aivottomat ovat ylpeitä kuinka suosittu pääministeri meillä on.

        Aamuyön laskuhumalassa ei pitäisi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taputuksista ei meinaa tulla loppua kun huomataan miten hömpitettävä tämä on. Sitten kotimaan aivottomat ovat ylpeitä kuinka suosittu pääministeri meillä on.

        Meillä näytti paremminkin siltä että alkoi olla todella hävettävää olla suomalainen , ei kehtaa kun nauroivat tuolla jopa Thaimaassa mitä näimme ja toki Venäjällä, siellä ei tuollaista oksettavaa toimintaa sallita - se näkyy Putinin mallikkaasta menosta aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla asti kehutaan Sannan kauneutta ja kannustetaan bilettämään lisää,
        Se saa pääministerin olemaan kuin sulaa vahaa heidän käsissään ja myöntymään kaikkeen, mitä hänelle esitetään huolimatta siitä mitä kustannuksia siitä Suomen kansalle tulee.

        Mistähän sannasta sitä puhutaan- kauneus on katsojan silmissä - kyllä se kassa olisi ollut paras paikka - ei olisi tullut sitten hänen aiheutettua ukrainalaisten murhiakaan annetuilla aseilla ja niistä johtuvalla sodan pitkittämisellä - todella törkeää - Sanna ei ole rauhan kannattaja vaan sitä ruokkiva tyyppi.


      • Anonyymi

        SANNA TANSSII YLI HAUTOJEN - HÄN RUOKKII SODAN JATKAMISTA ANTAMALLA ASEITA JA MURHAA NÄIN UKRAINALAISIA YLIVOIMAISEN VASTUSTAJAN JYRÄTESSÄ - SANNA SANNA - pitäisi hieroa rauhaa eikä ruokkia sotaa!


    • Anonyymi

      Kyllä Sanna Marin oli taas tosihyvä ....ja vähän kipakkakin ja sekin oli hyvä asia...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Eikä ollut juonut yhtään mietoja!
        Sekin oli hyvä asia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ollut juonut yhtään mietoja!
        Sekin oli hyvä asia...

        Tiukkaa viinaa vetää


    • Anonyymi

      Marin on suosittu. Demarit ei. Miksiköhän? Rinne, Lipponen, Halonen ....... Tarvitseeko listaa edes jatkaa?

      • Koska Marin on kauniimpi kuin nuo mainitsemasi toiset.


    • Anonyymi

      Marin on tämä hallituksen täysipäisin jäsen. Jos itsekin joutuisit virheiden ja kommunistien kanssa työstkentelemään, niin aika lailla älyäisit kunnioittaa Marinia.

      • Anonyymi

        Aika usein tuntuukin olevan pää täynnä eli kai se sitten on täysipäisin.


    • Anonyymi

      Parasta osaamisaluetta Marinilla muiden syyttely ja toisten niskoille vierittäminen.
      Mielenkiintoinen " keskustelu" Petteri Orpon kanssa sanasta sanaan luettavissa, jossa asia tulee TAAS toteen- näytetyksi.

      Ja asian kommentoinneissa tulee selväksi kuinka Marin " unohti" SDP: osuuden!

    • Anonyymi

      Miksei puolustaisi opposition arvostelua, edellisessä hallituksessa leikatiin, tämä hallitus poistanut leikkauksien aiheuttamia vikoja.

      Edellinen hallitus salli pakolaisten saapumisen, tämä halltus on myös ottanut vastaan pakolaisia.

      • Anonyymi

        Hoitajamitoituksesta kyse.


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe