kuinka paljon kaipaat 💗
Kerro mulle
53
1233
Vastaukset
- Anonyymi
En liikaa enkä liian vähä, sopivasti. Nähdään kyllä suhteellisen usein niin ei tarvi kovin pitkiä aikoja kaivata. aina kyllä on pieni kaipaus kun ei olla yhdessä.
- Anonyymi
Ihan älyttömästi 💕🤖🍀
Joka päivä enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Älyttömän hirveen kauheesti. Ei kukaan uskoisi, jos kertoisin.
- Anonyymi
En kaipaa enää. Vapautunut olo ☺️ onnea miehelle ja tälle naiselle.
- Anonyymi
Kiitos kenelta onnittelut? Olitko sina se joka hetken lumoili saatuaan m**** mieheltani saatuaan jatkaa muiden suhteiden pilaamista?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kenelta onnittelut? Olitko sina se joka hetken lumoili saatuaan m**** mieheltani saatuaan jatkaa muiden suhteiden pilaamista?!
😂 en oo saanu munaa mieheltäs 😂👍 enkä oo pilannu mitään, mutta sun miehes tekee sen varmaan ihan itse.
- Anonyymi
Kaipaan häntä vaikka hän kävi toissa yönä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Ei ehkä samaa henkilöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Ei ehkä samaa henkilöä?
käynyt kaikki läpi sama hän on
- Anonyymi
Eipä tätä pysty oikein sanottamaankaan kuinka paljon kaipaa. Miksi sitä ei aikoinaan osannut arvostaa kun hän siinä vieressä oli.
- Anonyymi
Miestä vai naista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestä vai naista ?
Miestä kaipailen.
- Anonyymi
Etkä osaa arvostaa edelleenkään.
- Anonyymi
Olehan mä sua ikävöinyt niin paljon että kyynelillä saisi kaikki meret maailmassa täytettyä.
- Anonyymi
Niin paljon...tukehdun kohta ja sydän pysähtyy ja iho syöpyy...ymmärrätkö että kaipaan todella!
- Anonyymi
Kerropa sinä ensiksi! 😻
- Anonyymi
Tänään kaipaan niin että kuumottaa paikoissa, kaipaan niin että haluan sua. Tunnen sut voimakkaasti.
- Anonyymi
Kaipaan miestä äärettömästi.
- Anonyymi
Minä kaipaan naista ihan mahdottomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kaipaan naista ihan mahdottomasti.
Ja täällä vaan höpistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä vaan höpistään.
Niin, vain oikeassa elämässä tulisi höpsistä, mutta emme ole puheyhteydessä, niin kuin tulisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, vain oikeassa elämässä tulisi höpsistä, mutta emme ole puheyhteydessä, niin kuin tulisi olla.
Niin, miten ihanaa se olisikaan höpistä kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miten ihanaa se olisikaan höpistä kasvotusten.
Voitaisiin puhua niitänäitä ja rakkausasioita ja muista tärkeistä asioista, ja olla sopuisasti hiljaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisiin puhua niitänäitä ja rakkausasioita ja muista tärkeistä asioista, ja olla sopuisasti hiljaakin.
Juuri näin tehtäisi. Eikö voitais jo...😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin tehtäisi. Eikö voitais jo...😘
Joo, voidaan jos olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voidaan jos olet hän.
No kuka se hän on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka se hän on?
Eräs vaan. En usko että kaipaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs vaan. En usko että kaipaa minua.
Usko pois vaan että kaipaa. :)
- Anonyymi
Yhtä naista kaipaan paljon...
- Anonyymi
Minkälaista naista. Entistä, alkumetreillä menetettyä vai tulevaa?
- Anonyymi
Kaipaan Wii miestä niin että heikottaa, pyöryttää ja huokailuttaa oivoivoivoi.
- Anonyymi
Kaipaan tuosta naapurista tuota pitkää miestä, kun uskaltas pyytää häntä ilta teelle.
- Anonyymi
Kaipaan sinua nainen niin paljon että pala nousee kurkkuun vaikka tänään viimeeksi nähtiin.
- Anonyymi
Ketä naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä naista?
Naista tuosta kivenheiton päästä.
- Anonyymi
Ootko pitkä K- mies 😍
- Anonyymi
Naisena en kaipaa ainuttakaa miestä.Sanon myös minua ei tarvitse kaivata .eikä yrtittä iskeä.Minulla on hyvä suhde miehen.Se sude riitää minulle.Meillä on yhteinen kemia. Emme asu sama kaupungin osa. Meille ritä toisemme ja tiedämme toistemme tarpeet. Ei mitän roikumista,kyttämistä.Kun mahdollisuus tavata kahvila ja sitten sietä hänen koti pitää hauskaa!
Kaipaan silleen snadisti, mut aika tuo helpotusta kaiken aikaa. Ei enää mieti jatkuvasti ja joka päivä. Ja kun miettii, ei enää uppoudu ajatukseen.
- Anonyymi
ei sanat riitä kertomaan, todella paljon 🥺🤗❤
- Anonyymi
Kaipaan kuin janoinen vettä, kuin mehiläinen mettä. Kuin sähkölaskua odottava sähkölämmittäjä varaavaa takkaa.
Kuin juoppo viinaa, kuin nikotinisti tupakkaa. - Anonyymi
Paljon.
- Anonyymi
Ajatuksissa hyvin paljon, pidän kovasti
https://youtu.be/nS_o-_vjVbk - Anonyymi
Kaipaan salaa. Häneltä ja kaikilta muiltakin, ja kohta myös itseltäni.
- Anonyymi
- Anonyymi
En yhtikäs
- Anonyymi
Mä kerron sulle kuinka paljon Mikaa mä kaipaan: niin paljon että s24 ja maailmasta loppuu tila.
-Tee- - Anonyymi
Paljon.
- Anonyymi
Judo Mikon curry Uzbekistan
- Anonyymi
Ikäväää kaale on vielä pitkään häkissä, yhteiskunnan häirikkö!
- Anonyymi
Teijulia ihan äärettömästi
- Anonyymi
Minä kaipaan sinnuu xxxx! ja se nimi sopis tohon hyvin perään. Miehelle.
- Anonyymi
Tää on ollut niin yksipuolista irl, että en kovin paljon viitsi uhrata kaipailuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812