BB ei ole enää minua varten

Anonyymi

Kukaan ei puhu enää mitään muuta, kuin juonittelevat toistensa pään menoksi. Kaipaan vanhaa Big Brotheria, jossa oli kaikenlaisia keskusteluja, viikkotehtävä ja jännä kauppareissu. Harmi, että tämä ohjelma pilattiin täysin.

Ei jaksa enää seurata.

32

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon lopettanu kans joka ilta katselun, mut nyt tuli pil.. eiku millu taloon ihana hitmix juontaja naikkonen. Katson kunnes taas illalla lopetan enkä enää ikinä ennen huomista katso koko bb.a.

      • Anonyymi

        Helevettiin nuo suunsoittajat tuolta studiolta, taloon toimintaa ja asukkaat ruutuun!!!
        Ei noita ulkopuolisia kommentoijia halua kukaan kuunnella!! 😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helevettiin nuo suunsoittajat tuolta studiolta, taloon toimintaa ja asukkaat ruutuun!!!
        Ei noita ulkopuolisia kommentoijia halua kukaan kuunnella!! 😡😡😡

        Totta!! Pikkarainen pois mölyämästä!! Ainoastaan asukkaat ja heidän hommansa kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helevettiin nuo suunsoittajat tuolta studiolta, taloon toimintaa ja asukkaat ruutuun!!!
        Ei noita ulkopuolisia kommentoijia halua kukaan kuunnella!! 😡😡😡

        Näin on nuo jonnin joutavat lätinät ,Jannin ja liehutukan kanssa pois ,niitä ei kaivata eikös tämä ole noita kilpailijoita varten.Nuo muka viisaat vieraat pitäköön tietonsa itsellään,katsojat osaa itsekin ajatella oman mielensä mukaan ,mitä mieltä mistäkin.🤮.


    • Anonyymi

      Kukaan ei keskustelu normaalista asioista ,onko oikea keskustelutaito hukassa tänä päivänä,se on tuo textiviesti kulttuuri näillä nykyihmisillä vaan taitona.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä kukaan maksaa tuosta roskasta ja jopa äänestää vaikkei sillä ole mitään merkitystä. Viime kausi ja vittumiinan suosiminen oli lakipiste, aivan sama mitä nykyään tapahtuu, ei viitsi paljon seurata edes koosteta ja eihän siitä ole ollut mitään hyötyäkään moneen kautaan.

      Mitään tehtäviä eivät näytä kunnolla, tyhjänpäiviäisiä pikku pätkiä mistä sattuu, uutta ja vanhaa sekaisin, leikkaavat niin että kuvittelevat ihmisten maksavan nähdäkseen tapahtunat kokonaan. Ainakin minulla vaikuttaa päinvastoin, kiinnostaa koko ajan yhä vähemmän.

      • Anonyymi

        Tosiaan nuo Kurosen ja Hussin istuskelut ja löpinät sohvalla ovat niin pitkäveteisiä! Mitä kenenkään mielipiteet kiinostaa? Itse haluaisi muodostaa mielipiteensä noista asukkaista, jos heitä ja tehtäviä vaan näytettäisi. Tähän asti vaan sössöttäneet kenen kimpassa ovat!!?? Tylsää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan nuo Kurosen ja Hussin istuskelut ja löpinät sohvalla ovat niin pitkäveteisiä! Mitä kenenkään mielipiteet kiinostaa? Itse haluaisi muodostaa mielipiteensä noista asukkaista, jos heitä ja tehtäviä vaan näytettäisi. Tähän asti vaan sössöttäneet kenen kimpassa ovat!!?? Tylsää!!!

        Olen aivan samaa mieltä, ei kiinnosta Jassun, Nikon, Sannan eikä kenenkään muun mielipiteet! Enemmän talon sisäisiä tapahtumia ohjelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä, ei kiinnosta Jassun, Nikon, Sannan eikä kenenkään muun mielipiteet! Enemmän talon sisäisiä tapahtumia ohjelmaan.

        Ohjaillaanko noilla "asiantuntijoilla" äänestämään tuotannon mieleistä asukasta, vai miksi ihmeessä he ovat niin paljon äänessä, ja saavat noin paljon ohjelma-aikaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan nuo Kurosen ja Hussin istuskelut ja löpinät sohvalla ovat niin pitkäveteisiä! Mitä kenenkään mielipiteet kiinostaa? Itse haluaisi muodostaa mielipiteensä noista asukkaista, jos heitä ja tehtäviä vaan näytettäisi. Tähän asti vaan sössöttäneet kenen kimpassa ovat!!?? Tylsää!!!

        Tuo Hussi ei oikein sovi tuohon muutenkaan, jotenkin liian totinen. Muutoin kyllä pidän hänestä, mutta tähän se ei sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjaillaanko noilla "asiantuntijoilla" äänestämään tuotannon mieleistä asukasta, vai miksi ihmeessä he ovat niin paljon äänessä, ja saavat noin paljon ohjelma-aikaa??

        Niinpä tietysti ohjaillaan viime vuonna V-Miinaa kehuttiin ja se sai ruutuaikaa paljon enempi kuin muut,ja kas kummaa se voitti?Kansa ei tainnut kauheasti rakastaa häntä.


    • Anonyymi

      Ainoa BB, joka oli minua varten, oli Brigitte Bardot.

      • Anonyymi

        😂😃👍.


      • Anonyymi

        Paranee kuin viini vanhetessaan?


    • Anonyymi

      Itse olen täysin irti BB:stä. Joskus vilkaisen lyhyesti. En laita enää rahojani äänestyksiin, jotka tiedän turhiksi. Viime vuosi opetti lopullisesti.

      Tämän vuoden voittaa taas joku huonokäytöksinen moukka.

      • Anonyymi

        Ei ole koko ohjelma kuin tyhjänpäiväistä sössötystä alusta loppuun. Odotin sen alkua, mutta tuntuu, kuin se ei olisi alkanut vieläkään. Ei tehtäviä, ei oikeita keskusteluja, samat naamat esillä koko ajan, ja sitten vielä juontajien ja vieraitten typeriä horinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koko ohjelma kuin tyhjänpäiväistä sössötystä alusta loppuun. Odotin sen alkua, mutta tuntuu, kuin se ei olisi alkanut vieläkään. Ei tehtäviä, ei oikeita keskusteluja, samat naamat esillä koko ajan, ja sitten vielä juontajien ja vieraitten typeriä horinoita.

        Ja huomenna taas Vittumiina vieraana. Olisivat jättäneet jo unhoituksen suohon. Vieläkin etoo viime kausi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huomenna taas Vittumiina vieraana. Olisivat jättäneet jo unhoituksen suohon. Vieläkin etoo viime kausi!

        Ala-arvoisen Vittumiinan nk. voitto oli lopullinen kuolinisku BB:lle.

        Katsojakunta romahti. Tajusimme olevamme Sanomatalon talousrikoksen uhreja ja joka pilkkasi katsojia.

        En halua olla missään tekemisissä tuon firman kanssa. Olen laittanut esim. sp-eston sen kaikille mainoksille. En lue sen valheuutis-vihamedioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoisen Vittumiinan nk. voitto oli lopullinen kuolinisku BB:lle.

        Katsojakunta romahti. Tajusimme olevamme Sanomatalon talousrikoksen uhreja ja joka pilkkasi katsojia.

        En halua olla missään tekemisissä tuon firman kanssa. Olen laittanut esim. sp-eston sen kaikille mainoksille. En lue sen valheuutis-vihamedioita.

        Kovin on tullut pitkäveteiseksi ja tylsäksi tämäKIN ohjelma. Turhaan odotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoisen Vittumiinan nk. voitto oli lopullinen kuolinisku BB:lle.

        Katsojakunta romahti. Tajusimme olevamme Sanomatalon talousrikoksen uhreja ja joka pilkkasi katsojia.

        En halua olla missään tekemisissä tuon firman kanssa. Olen laittanut esim. sp-eston sen kaikille mainoksille. En lue sen valheuutis-vihamedioita.

        Nyt tekevät nabazista selvästikin voittajaa vaikka katsojat ja varmasti asukkaatkin inhoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tekevät nabazista selvästikin voittajaa vaikka katsojat ja varmasti asukkaatkin inhoaa.

        Joo tuo ällöttävä lässyttäjä jota ei saata katsoa eikä kuunnella hyi hitto yököttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoisen Vittumiinan nk. voitto oli lopullinen kuolinisku BB:lle.

        Katsojakunta romahti. Tajusimme olevamme Sanomatalon talousrikoksen uhreja ja joka pilkkasi katsojia.

        En halua olla missään tekemisissä tuon firman kanssa. Olen laittanut esim. sp-eston sen kaikille mainoksille. En lue sen valheuutis-vihamedioita.

        Ja viime kauden ja V-miinan niinsanotun voiton jälkeen en uhraa enää latin lanttia äänestyksiin. Meni luotto kokonaan. Tällaisessakin ohjelmassa tulisi olla edes jonkinlainen moraali. Tarkoittaa sitä että olemalla se vittumaisin ja ilkein ei voi voittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tekevät nabazista selvästikin voittajaa vaikka katsojat ja varmasti asukkaatkin inhoaa.

        Tuo Nasseri on kyllä niin inhottävän ällöttävä asukas ,samoin tuo Nuuskamuikkunen Kirsi.Siinä olis kaksi jotka joutais lähtemään heti pois.


    • Anonyymi

      Kyllä vaan, täyttä sontaa koko ohjelma. Vain ne hetket tulee katsottua kun nimeämiset ja häädöt ilmoitetaan. Kohta sekin loppuu kun lopetan 24/7:n.

      Vain todella sairaat ja kierot ihmiset nauttivat katsella millaista perseennuolentaa ja kieroilua pelataan joka hetki.
      EI SIIS KERTAKAIKKIAAN KIINNOSTA ENÄÄ YHTÄÄN!

      Jopa BB:n mahtava ääni on korvattu jollaan navikaattoriäänellä. Voi mahoton sentään.
      Yhtään ainoaa kiinnostavaa ihmistä ei ole mukana vaan joka ikisen saisi heittää sunnuntaina ulos tai mieluummin jo tänään ja OMG tää soffe....

      • Anonyymi

        Se ni on niin typerä!!! Minun talossani, minun minun minun....
        Ei vois enempää mennä pieleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ni on niin typerä!!! Minun talossani, minun minun minun....
        Ei vois enempää mennä pieleen!

        Mistä ne ovat tuollaisen idiotismin keksineet, nuohan siellä asuu eikä ääni edes omista "taloa". Kieliopinkaan mukaan ei pidä käyttää ellei ole tarpeen kertoa mistä talosta tai asiasta kyse.


    • Anonyymi

      Niin pilalle meni tämäkin formaatti. Ei kiinnosta yhtään jatkuvat juonittelut ja se, että kuka menee mihinkin ryhmään juonimaan!!

      Kaipaan vanhaa Big Brotheria takaisin!!!!!

    • Anonyymi

      Tää on kyllä BB:n pohja noteeraus. Paskoja kausia on viimesimmät olleet mutta niitä on jotenkuten pystynyt katsoon mutta nyt ei kyllä kestä.
      Kukahan on ideoinut tään kauden.
      Sitten olisi ollut reilua kertoa etukäteen että kyseessä on myös homojen kokoontumisajot ja puolisuomalaisten päiväraha tienaamis-viikot.
      En ois lähtenyt katsoon ollenkaan.

      • Anonyymi

        Taitaa kristal tai joku muu tuotannossa itse haluta tutustua noihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kristal tai joku muu tuotannossa itse haluta tutustua noihin.

        Sepä juuri ,yritän joka ilta alan katsoon ,mutta niin se kiinnostus lopahtaa heti alkuminuuteilla ja kanava vaihtuu..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe