Pitkät hiukset, luullaan heteroksi

Anonyymi

"Ongelmani" on, että minut oletetaan usein heteroksi. Luulisin tämän johtuvan pitkistä hiuksistani. Haluaisin kuitenkin ilmaista itseäni hiuksilla ja sivukalju on suunnilleen ainoa asia jonka keksin pitkähiuksiselle lesbolle tavaksi erottua. Tai shokkivärit, mutta kumpikaan ei tunnu omalta.

Olisiko teillä vinkkejä kuinka olla tyylikkäästi ja näyttävästi lesbo, myöskään sateenkaarivärit tai käärmetatuointi eivät tunnu omilta.

16

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mites naissymboli koru tai vastaava?
      Toiseksi, onko sillä paljonkin väliä miksi ihmiset sua luulevat/olettavat?
      Omalla kohdalla tosin gaydar piippaa useimmilla, varsinkin nyt kun on lyhyt tukka.

      • Anonyymi

        Ja en suosittele lävistyksiä naamassa. Vähemmän tyylikästä. Parempi asuste on säteilevä hymy söpöille naisille.:p


    • Anonyymi

      Itse olen vanhempi nainen. Kun korona aika ja sen aikana menetyksiä paljon päädyin hiukset leikkaa pois.Yksitään tipuivat pois pälvikaluina,eli hankin parturi koneen ja ajoin itse hiukseni pois ja ,edelleen..Ympäristöni tulkitisi/ tulkitsee olen lespo.Annetaan kuitenkin kaikkien kukkien kukkia ja lopettettakaa ihmisen märittäminen tietyyn ryhmään tai personaan hiusten mukaan.Onpahan syöpä potilaatkin kaljua. Kyllä marssein Helsinki tasa arvon ja ihmioikeuksien puolesta kesällä.Silti olen vanha nainen ja kiinnostuksen kohde mies kaljunakin.Anetaan siis kaiken kukkien kukkia,Hyvää syksyä täältä Kontulasta Helsinki 94

    • Anonyymi

      En näe tuossa ongelmaa, mitä väliä sillä on mitä ihmiset jossain kadulla olettavat. Miksi pitäisi luoda sellainen kuva, että lesbot ja biit näyttävät aina jotenkin shokeeraavilta. Monella on pitkät hiukset, tavallinen tyyli.

    • Anonyymi

      Ihan sen takia olisi kiva, että joku joskus lähestyisi tai vastaisi flirttiin. Nyt olen saanut kysymyksiä että mitä hetero tekee lesbotapahtumassa tai vitun bisse, vaikka olen 100% lesbo

      • Anonyymi

        Ole oma itsesi. Jos suhdetta etsit on rankkaa suhteessa feikata sitä mitä et ole. Jos et tunne itseäsi mukavaksi lyhyissä hiuksissa vaan pitkissä niin on rankkaa suhteessa feikata lyhyissä hiuksissa itseään ja sama myös toisin eli on rankkaa feikata pitkähiuksisena jos tykkäisit olla mielummin lyhythiuksinen.

        Toisten mielipiteistä ei pidä välittää liikaa varsinkin ”mitä hetero tekee täällä” . Ota kohteliaisuutena tuo. Aina tulee olemaan henkilöitä, joita et voi miellyttää. Sen lisäksi muutat yleisiä ennakkoluuloja olemalla oma itsesi pitkissä hiuksissa. Ihmiset huomaa, että lesbot eivät olekaan aina tietynnäköisiä vaan ihan minkä tahansa näköisiä lesboja on olemassa. Lesbous ei ole hiustyyli. On niitä heteroitakin ja biseksuaaleja millin siilillä tai kaljuna kuten lesboja pitkillä, kauniilla hiuksilla. Kaikille ei sovi kaikki kampaukset. Harvalle naiselle sopii millin siili tai kalju kuten ei myöskään miehille. Kaikille naisille kasvoihin ja muuhun persoonaan ei sovi myöskään pitkät hiukset kuten ei myöskään miehillekään.

        Pidä sellaista kampausta mistä itse tykkäät, missä tunnet itsesi kotoisammaksi, mikä sopii sinulle ja sinun persoonaan ja kasvojen piirteisiin, missä on hyvä olla eikä mitä muut olettaa sinun näyttävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole oma itsesi. Jos suhdetta etsit on rankkaa suhteessa feikata sitä mitä et ole. Jos et tunne itseäsi mukavaksi lyhyissä hiuksissa vaan pitkissä niin on rankkaa suhteessa feikata lyhyissä hiuksissa itseään ja sama myös toisin eli on rankkaa feikata pitkähiuksisena jos tykkäisit olla mielummin lyhythiuksinen.

        Toisten mielipiteistä ei pidä välittää liikaa varsinkin ”mitä hetero tekee täällä” . Ota kohteliaisuutena tuo. Aina tulee olemaan henkilöitä, joita et voi miellyttää. Sen lisäksi muutat yleisiä ennakkoluuloja olemalla oma itsesi pitkissä hiuksissa. Ihmiset huomaa, että lesbot eivät olekaan aina tietynnäköisiä vaan ihan minkä tahansa näköisiä lesboja on olemassa. Lesbous ei ole hiustyyli. On niitä heteroitakin ja biseksuaaleja millin siilillä tai kaljuna kuten lesboja pitkillä, kauniilla hiuksilla. Kaikille ei sovi kaikki kampaukset. Harvalle naiselle sopii millin siili tai kalju kuten ei myöskään miehille. Kaikille naisille kasvoihin ja muuhun persoonaan ei sovi myöskään pitkät hiukset kuten ei myöskään miehillekään.

        Pidä sellaista kampausta mistä itse tykkäät, missä tunnet itsesi kotoisammaksi, mikä sopii sinulle ja sinun persoonaan ja kasvojen piirteisiin, missä on hyvä olla eikä mitä muut olettaa sinun näyttävän.

        Tämä. 👍


    • Anonyymi

      Tuo ongelma taitaa olla omassa päässä kehitetty. Itse oon aina ollut pitkähiuksinen ja femme muutenkin eikä kukaan mitään bisse kommentteja heittele kun kerron että olen lesbo. Ja kyllä iskemään tullaan jos itsellä pilkettä silmäkulmassa. Homobaarissa ei tarvitse tehdä mitään sen eteen että saa iskuyrityksiä. Luulen että butcheilla vaikeampaa baareissa saada seuraa

      • Anonyymi

        Minulle kyllä hyvin useinkin heitellään kommentteja, että ”mitä tuo hetero täällä tekee” tai ”jäikö mies kotiin” ja hyvin usein luullaan biseksuaaliksi, mikä taas johtaa siihen, että hyvin usein tullaan iskemään kolmanneksi pyöräksi nainen&mies-parille (koska ”sähän oot varmaan bisse etkö ookin) tai joku mies aina on kimpussa iskemässä tai hakemassa huomiota, MUTTA en anna tehdä siitä itselleni millään tavalla ongelmaa. Onpa luultu ts-henkilöksi kun luullaan ettei cis-nainen ja lesbo voi olla femme.

        Niin kauan kuin alistuu mukailemaan stereotypioita vasten omaa tahtoa niin niin kauan ne stereotypiat säilyy ja niin paljon kuin itse on vapaasti se mitä oikeasti on niin paljon se muuttaa, hitaasti kylläkin, ennakkoluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä hyvin useinkin heitellään kommentteja, että ”mitä tuo hetero täällä tekee” tai ”jäikö mies kotiin” ja hyvin usein luullaan biseksuaaliksi, mikä taas johtaa siihen, että hyvin usein tullaan iskemään kolmanneksi pyöräksi nainen&mies-parille (koska ”sähän oot varmaan bisse etkö ookin) tai joku mies aina on kimpussa iskemässä tai hakemassa huomiota, MUTTA en anna tehdä siitä itselleni millään tavalla ongelmaa. Onpa luultu ts-henkilöksi kun luullaan ettei cis-nainen ja lesbo voi olla femme.

        Niin kauan kuin alistuu mukailemaan stereotypioita vasten omaa tahtoa niin niin kauan ne stereotypiat säilyy ja niin paljon kuin itse on vapaasti se mitä oikeasti on niin paljon se muuttaa, hitaasti kylläkin, ennakkoluuloja.

        En tiedä missä piireissä ja baareissa oikeen heilut jossa ihmiset ovat noin törkeitä. Taitaa olla mielikuvitusta.


    • Anonyymi

      Minulla samat kokemukset ja ihan Helsingistä!

    • Anonyymi

      Ei aloittaja sanonut etteikö haluaisi olla oma itsensä. Vaan nimenomaan etsi signaaleja osoittaa lesboutensa omalla tavallaan....

    • Anonyymi

      Laita selvästi näkyvä sormus kumpaankin peukaloosi. Lesboilla joilla on ivukalju, shokkiväri ja nenäkoru. On vielä useinmiten varmuudeksi vielä sormus molemmissa peukalossa. On noita joskus nähnyt heterollakin yhdessä peukalossa. Mutta jos molemmissa. Silloin halutaan todella kertoa jotain.

    • Anonyymi

      Semmoinen superlyhyt piikkisuora otsatukka, mielellään Fiskarsin keittiösaksilla leikattuna. Ainakin oma radar piippaa näiden kohdilla ja kiinnostus herää.

      • Anonyymi

        Näyttää suoraan sanoen oudolta.


    • Anonyymi

      Olen Hetero. Jokatapauksessaa aikuinen nainen jolle mies numero 1. Hiukseni sairauden takia pois. Joten minua lullan lespoksi.Lisäksi kun Helsinki marssein IHMISOIKEUDEN JA TASA ARVON PUOLESTA. Vettä myllyn siis lissää. Marsein nimeen omaan Tasa arvon ja ihmisoikeuksien puolesta.En yksistän tietyn vähemistön puoleesta VAAN KAIKIEN SUKUPUOLEN SUNTAUTUMUKSIN KATSOMATTA. Muuten ihan sama miksi minua tuntemattomat luulee.Itse tiedän kuka olen ja läheisieni. Luuloja kuvitelmia maailma on ollut aina!Kontula 27.9.22. mutsi 69

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe