Nyt mennee liian pitkälle tuo hömpötys! Jos ohminen ei pysty menemään mäen päälle iliman portaeta niin kävelköön mäen alla. Toppi tuohon hommaan. Rahat vaekka vähävarasten vanhuksien ruokaan. Kyllä tuolla rahalla muutaman aterian saapi.
Vae ihan kuntoportaat!!!
32
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Toppi on se vaate, minkä voipi laittaa päälle, jos ei ihan paitaa halua. Pitäsikö sulla opetella kirjottamaan se ässä siihen alkuun, ettei me ihmisillä asiat sekasin?
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
No minäpä kerotan. Ässätoppi. Ootko nyt älynny?
Kyllä sitä minä, van eistä tiiä vaikka jollae ois vielähi jääny epäseleväksi 😁
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä minä, van eistä tiiä vaikka jollae ois vielähi jääny epäseleväksi 😁
Hyvä että älysit iliman ässää.
- Anonyymi
,,,sitä on jos minkälaista höyhötystä tässä maailmassa... erityiseen jos ei itse joudu maksumieheksi .. niinkuin lisäsillat , ruostepallot ..,ja kuntoportaat...
Kyllä kuntoportaat on ihan turhaa. Ruostepallo on jo rakennettu ja silta on hyvä että pääse joen ylite, mutta että kuntoportaat mehtään!!! Voe taevahan vallat!!
- Anonyymi
Tuskin on lumperi sun rahoista pois. Että oo hiljaa ja huuda.
- Anonyymi
Veronmaksajat kustantaa.
- Anonyymi
Pidä jo se turpas kiinni. Tai sormet näppäimeltä.
- Anonyymi
Hyvä. Kuntoportaat on tervetulleet. Suomussalmi on ikäihmisten paratiisi. Täällä ihminen voi hyvin. Täältä on suora yhteys Kajjjaaniin ja Kuusamoon. Täällä on kuuluisa Kianta. Tulukaapa eläkeläiset tänne asumaan. Uimahalli, valaistu latu, kelkkareitti, iso frisbiirata, pururata, heti pihalta pääsee marjaan, luontoon. Kaikki vähintään tietää toisensa jotenkin.
- Anonyymi
Nykyään kunnat haluavat eläkeläisiä kuntaansa, pitäähän heille olla kuntoilu alueita. Kuntoportaat on hyvä investointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään kunnat haluavat eläkeläisiä kuntaansa, pitäähän heille olla kuntoilu alueita. Kuntoportaat on hyvä investointi.
Samaa mieltä.👍
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.👍
Ettei ihminen pysty kävelemmään polokuja tae kävelyteitä iliman portaeta!! Jo on aekoehin eletty. Jos ei vanahusten ruokiin tae muuten vanahuksille niin vaekka linnuille linnunpönttöjä nuistai porraslauvoista, kun ihminen on koatanna linnuilta puut olemattommiin. Ei kuku käki ennee eikä pikkulinnut lepertele toesilleen kuusikoissa.
- Anonyymi
Kyllä verorahoille on käyttöä joka asiaan.
- Anonyymi
Siltarahoilla saa pitkät portaat.
- Anonyymi
Kyllä meillä pitää saaha myös kunnon hyppyrimäki, kunnon liikenneympyrä, kunnon silta, kunnon cartingrata ja kaikkea kunnollista.
- Anonyymi
Ja kunnon tie hautuumaalke ja liekkipatsaan ympäille pyöritellään joku tonni. Miten oisi tuo ite kunnantalo ja sen piha. Vitukko ja vatukko ja ränsistyneet pensaat ympärillä. Akkunat on näkyy uusineet van kivijalka ja seinät sammalta kasvaa. Ei oo oekein edustavan näkönen
Anonyymi kirjoitti:
Ja kunnon tie hautuumaalke ja liekkipatsaan ympäille pyöritellään joku tonni. Miten oisi tuo ite kunnantalo ja sen piha. Vitukko ja vatukko ja ränsistyneet pensaat ympärillä. Akkunat on näkyy uusineet van kivijalka ja seinät sammalta kasvaa. Ei oo oekein edustavan näkönen
Mitä kunnantalostakaan on väliä. Eiku rappusia van kaekilla euroilla ympäri mehtiä. Pittää investoijja!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole edustava.
Entäpä kunnantalon liittymä?
Perseestä, kun saa autoja olla kadunsuuntaisesti parkissa.
Erittäin huono näkyvyys siinä, ja pyöräilijät ajelevat miten sattuu. - Anonyymi
Joka risteykseen liikennevalot ja metro Ämmästä Kaljuskylälle ja Kurimon seudulle.
- Anonyymi
Ja liikennevalot pariin kolmeen paikkaan.
- Anonyymi
Olen Lumperin kanssa samaa mieltä. Turhuutta koko portaat.
- Anonyymi
Kaikki kunnan meininki on turhaa.
Sisäilma niin huono, että oksettaa, jos joutuu asioimaan joskus.
- Anonyymi
Lumperin tollukka on taas aivan pihalla tässäkin asiassa. Kuntoportaat, ovat erittäin suosittu kuntoilu muoto muualla Suomessa. Voit käydä Lumpperi kerran portaissa treeneissä, niin tiedät, miltä tuntuu jälkeenpäin! Tehokas treeni polville, lantiolle, alaselälle, hengitykselle ym..
- Anonyymi
....van jos se nuin vaekuttaa se portaihen nousu niin annetaan olla vaekka kuinka muuallahi oesi tuommosia ... teällähi jos alakavat höpötteä " minä minä minä..." ..siis entistähi enemmän..
- Anonyymi
Akonvaaran kuntopolulta löytyy kaksin kappalein oikein pitkät kuntoportaat. Van ne olisi kyllä riittäneet tyhjän ramppaajille. KUNTA HOI!!! PITÄKÄÄ NE MYÖS KUNNOSSA.
- Anonyymi
Pittää ne kuntoportaat olla jokkaisen saapusilla, ettei tartte autolla ajjaa portaille.
Oes ollu vieä tuo Vaaman rinteessä hyppyrimäki niin ei tarvihteis uusie portaeta. Kiivettiin hyppysukset olalalla usseempiki kerta päevässä ylös lähtölavalle. Hikihän siinä pukkasi tulemaan. Mutta mukavahan se oli ponkasta liitelemmään niinku peäskynen iliman tuuliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762