Kymmenen Toyota Corollaa

Anonyymi

Minulla on ollut 20 vuoden aikana 10 Toyota Corollaa ja olen ajanut niillä yhteensä 250 000 kilometriä eikä koskaan ole ollut yhtään vikaa. Jokainen Corolla on ollut parempi ja mukavampi kuin edelliset joten nyt ollaan jo ihan huipulla mutta ei Corollan kehitys siihen pysähdy. Voin lämpimästi suositella Toyota Corollaa kaikille jotka haluavat laadukkaan ja mukavan auton.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja taas vanhaa spmmiä peliin.

    • Anonyymi

      Jos minä olisin vaihtanut autoja tuohon tahtiin ja ajanut noin vähän, en olisi koskaan tarvinnut käyttää autojani huollossa. Merkkini ei olekaan Toyota!

    • Anonyymi

      Minulla on ollut 10v yksi Mercedes. Olen ajanut sillä miljoonakilometriä.
      Toyota kestää just just 2v mutta mersu isältä pojalle.

    • Anonyymi

      Jos on ajanut vain japanilaisilla autoilla, niin ei tiedä hyvistä ajo-ominaisuuksista tuon taivaallista.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut 1 Corolla viimeisten 20 vuoden aikana ja on edelleen. Hyvin pelittää, 450 tkm ajettu.

      • Anonyymi

        20 vuotta Corollaa käyttäneeltä kysyn: Mikä voisi olla vikana, kun vanhan Corollan moottori sirraa kaasua painettaessa eikä vedä kunnolla?


    • Anonyymi

      Minulla oli 90-luvulla Corolla pari vuotta. Eikä toista tule.

    • Anonyymi

      Aikoinaan vuonna 1976 ostin Carinan joka vaihtui 5 vuotta myöhemmin Terceliin. Sittemmin 1988 uusi Corolla joka vaihtui 2001 Yarikseen, 2005 uusi Corolla farmari joka vaihtui 2009 Aurikseen. Auriksen tilalle 2019 uusi farmari Corolla.
      Kilometrejä vuosittain 30000-40000. Eli kokemusta kertynyt Toyotasta ainakin 1500000 kilometrin verran. Hyvin on pelittäneet paitsi Carinassa ruoste ongelmana ja Yariksessa jarrut. Kolareita nolla kuten myös hinausauto tarve. Vaimolla pitkä rivi länsiautoja, volkkari pösö, ford ja pari fiiattia. Ongelmia riitti. Yhdessä kun johonkin lähdettiin niin alla oli ja on Toyota.

      • Anonyymi

        Satusetä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satusetä!

        Ei minua sanota satusedäksi vaan Tarina-Timoksi. Voin halutessanne kirjoittaa toisenkin Toyotan onnellinen omistaja-tarinan! 😎


    • Anonyymi

      Antaa skeptikkojen vaihdella jakopään hihnoja onhan sillä työllistävä vaikutus.

      • Anonyymi

        Nykyisiin autoihin vaihdetaan jakohihna suuremmilla kilometreillä kuin liikenteestä poistuvilla Toyotilla on keskimäärin ajettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisiin autoihin vaihdetaan jakohihna suuremmilla kilometreillä kuin liikenteestä poistuvilla Toyotilla on keskimäärin ajettu!

        Tuo on niin totta.


    • Anonyymi

      Jos omistaa Toyotan, on kuin söisi pelkkää suolatonta ruispuuroa loppuelämänsä, vaikka hirven sisäfilettäkin olisi saatavilla.

      • Anonyymi

        mikä olisi hirven sisäfile? Opel? 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä olisi hirven sisäfile? Opel? 😂😂

        Nissan tai Mazda.


      • Anonyymi

        Tämä sivusto vihaa valheetonta tietoa ja julkaisee vaikka kuinka paljon hömppää ja haukkumista.


    • Anonyymi

      Onko tojotismi kurjuuden maksimointia?

      • Anonyymi

        Olisin pitänyt Toyotaa piiitkään, mutta polvileikkauksen epäonnistuttua olin pakotettu siirtymään muunlaiseen autoon.


    • Anonyymi

      Mahtava ajosuorite, keskimäärin 12500 km/v Eli tuota suunnatonta ajoautuutta olet kärsinyt 25000km/Tojot,a jos joka toinen vuosi olet käynyt luottomyyjän pakeilla kahvit junttapullan kera hörppimässä. Ihmeen vahvoja nuo autosi ovat olleet, ei voi kun kehua.

      • Anonyymi

        Toyota ei olekaan heikoille tehty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe