Tässä tuli huomattua 20 v jäljessä, että Dr. Martenssien valmistus on ulkoistettu Aasiaan. Löysin tilalle Solovair merkin, jota edelleen tehdään briteissä. Tilasin kys. buutsit saksalaisesta ABOUT YOU verkkokaupasta, mutta huomasin myöhemmin solovairsuomi.com nimisen saitin, josta samat olisi saanut puolet halvemmalla 😮 Onko kokemuksia tuolta tilaamisesta ? Oudoksutti, kun muka kaikkia malleja ja jopa joka kokoa on saatavilla ja tosiaan puolella hinnalla. Maksu vain luottokorteilla. Missä paypal ja verkkomaksut ? En uskaltanut tilata. Kokemuksia ?
Solovair maiharit
6
6557
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa liian hyvälle ollakseen totta. Missä on esim. toimittajan yhteystiedot? Valmistajan omat sivut: https://eu.nps-solovair.com/collections/womens. Toimittavat Suomeen ja hinnoissa on verot ja muut kulut mukana.
- Anonyymi
Tilasin, tavara ei lähtenyt matkaan. ”Payment fail” lukee tilauksessa. Raha kyllä kelpasi… onneksi sentää otin luotolla. Nyt selvitys päällä saako rahoja takasin.
- Anonyymi
Onko tää selvinnyt vielä? Nimim. tein tyhmästi ja tilasin 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää selvinnyt vielä? Nimim. tein tyhmästi ja tilasin 🫠
Tilasin sivustolta myös tyhmänä, minun tilauksessa luki payment success. Onko kummankaan tilauksesta kuulunut mitään?
- Anonyymi
Tilasin solovairit sieltä solovair suomi sivustolta. Raha kelpasi mut ei tullut lähetystä. Tänää oli tullu raha takaisin tilille ilman mitään spostia tai muuta ilmoitusta. Maksaja Oli dragonianmusic.
Ja kyllä,oli liinaaaa hyvää ollkseen totta. Nyt uksta tilaamaan oikeestaan sivustolta. - Anonyymi
Kysyin joskus Solovair:n aspasta näistä Suomi-sivustoista ja vastasivat, että ovat kaikki huijausta. Solovairilla on vain se yksi englannin kielinen sivusto, minkä kautta voi tilata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984