Ovisilmän asennus

Martti S.

Olen taloyhtiömme puolesta vaihtanut uudet ovisilmät jokaiseen asuntoon. Osaan asuntoihin laitoin ne väärinpäin, jolloin on helppoa tarkistaa naapurien asioita suoraan. Ei tavitse enää kurkistella yhteisvastuun nimissä postilaatikoista.

17

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleiseen käyttöön

Nythän ei keksintösi ansiosta tarvi postiluukkua kolistella.Moni varmaan luukun kolahduksen kuultuaan muuttaa oleellisti tapojaan.Nyt kun ei mitään säröääniä kuulu voi tarkkailla suoraan,kirjata ylös ja saattaa kaikille tiedoksi tarkkojen muistiinpanojen pohjalta.Asiathan voidaan sitten taloyhtiön kokouksessa käsitellä koktakohdaltaan selkeästi,siihen mitään lisäämättä tai siitä mitään pois jättämättä.Kiitos Martti S. vinkistäsi,tämä otetaan kiitoksella vastaan.

• hahhaa

Hähhää. Mullapas onkin aina toi väliovi kiinni. Tirkistele siinä sitten :) Ja ihan kiusallani pidän sen aina kiinni !

• Martti S.

Minulla on sellainen käsikäyttöinen pora, jolla voin tehdä reiän välioveen ovisilmän reiän kautta. Uusin ovisilmä malli on sellainen kaukoputkimallinen. Pian markkinoille saapuu optista kuitua oleva ovisilmä, jolla voidaan tähystää myös muut huoneistot

• olis
        Martti S. kirjoitti:

Minulla on sellainen käsikäyttöinen pora, jolla voin tehdä reiän välioveen ovisilmän reiän kautta. Uusin ovisilmä malli on sellainen kaukoputkimallinen. Pian markkinoille saapuu optista kuitua oleva ovisilmä, jolla voidaan tähystää myös muut huoneistot

jos asentais saunanovet joka huoneistoon,sellaset täyslasiset vaikka savunharmaat.Vois sitten kaikki katsella mitä naapuri puuhastelee.

• Martti S.
        olis kirjoitti:

jos asentais saunanovet joka huoneistoon,sellaset täyslasiset vaikka savunharmaat.Vois sitten kaikki katsella mitä naapuri puuhastelee.

paremminkin sellainen peililasi, jonka takapuolelta voi nähdä lasin lävitse. Siinä on kaksi etua

1) naapurit voivat tarkkailla vuokra-asunnon asukasta
        2) vuokra-asunto vaikuttaa sisältä päin avarammalta, koska peilit luovat tilavuutta sisustuselementteinä.

• Martti s
        olis kirjoitti:

siis paremminkin sellainen peililasi, jonka takapuolelta voi nähdä lasin lävitse. Siinä on kaksi etua
        2) vuokra-asunto vaikuttaa sisältä päin avarammalta, koska peilit luovat tilavuutta sisustuselementteinä.

• Martti S.

paremminkin sellainen peililasi, jonka takapuolelta voi nähdä lasin lävitse. Siinä on kaksi etua

• Veikka-Petteri

se ovisilmä kannattaisi asentaa sun ahteeriisi

• sinä

katella siis toisen suolistoa?

• v-pn mega
        sinä kirjoitti:

katella siis toisen suolistoa?

voihan sillä perseen silmälläkin katsella ovisilpmästä, niin maailmankuva avartuu?

• minä x

mainio idea tuo ovisilmän asennusidea väärinpäin, kiitos sinulle Martti!

• huomaa

jos ovisilmä on väärinpäin?

• olmi

turhia

• äyh

äyh

• mur

No enpä ole sitten typerämpää kuullut! Ihan kun ne asukkaat eivät sitä huomaisi? Ja jos huomaavat, niin toivottavasti tekevät tuommoisesta perverssistä kerrostalokyttääjästä valituksen! Kyllä saa pikkusen olla uteliaskin että tuommoista tekee. Hanki elämä senkin sairas intoilija! Hyi helevetti minkälaisia ihmisiä tässäkin maassa asuu.. Onneksi et asu samassa talossa kuin minä!

• ovisilmä

asiassa asun kyllä.tamppaisitko muuten sen eteisen mattosi.

• jese
        ovisilmä kirjoitti:

asiassa asun kyllä.tamppaisitko muuten sen eteisen mattosi.

Joo ja miten voit asua noin muutenki sotkusesti,olohuoneen pöydän kaljapullo röykkiö näkyy ihan selkeästi ovisilmästä.Sulla on alko ongelma...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53