Olen taloyhtiömme puolesta vaihtanut uudet ovisilmät jokaiseen asuntoon. Osaan asuntoihin laitoin ne väärinpäin, jolloin on helppoa tarkistaa naapurien asioita suoraan. Ei tavitse enää kurkistella yhteisvastuun nimissä postilaatikoista.
Ovisilmän asennus
17
2134
Vastaukset
- yleiseen käyttöön
Nythän ei keksintösi ansiosta tarvi postiluukkua kolistella.Moni varmaan luukun kolahduksen kuultuaan muuttaa oleellisti tapojaan.Nyt kun ei mitään säröääniä kuulu voi tarkkailla suoraan,kirjata ylös ja saattaa kaikille tiedoksi tarkkojen muistiinpanojen pohjalta.Asiathan voidaan sitten taloyhtiön kokouksessa käsitellä koktakohdaltaan selkeästi,siihen mitään lisäämättä tai siitä mitään pois jättämättä.Kiitos Martti S. vinkistäsi,tämä otetaan kiitoksella vastaan.
- hahhaa
Hähhää. Mullapas onkin aina toi väliovi kiinni. Tirkistele siinä sitten :) Ja ihan kiusallani pidän sen aina kiinni !
- Martti S.
Minulla on sellainen käsikäyttöinen pora, jolla voin tehdä reiän välioveen ovisilmän reiän kautta. Uusin ovisilmä malli on sellainen kaukoputkimallinen. Pian markkinoille saapuu optista kuitua oleva ovisilmä, jolla voidaan tähystää myös muut huoneistot
- olis
Martti S. kirjoitti:
Minulla on sellainen käsikäyttöinen pora, jolla voin tehdä reiän välioveen ovisilmän reiän kautta. Uusin ovisilmä malli on sellainen kaukoputkimallinen. Pian markkinoille saapuu optista kuitua oleva ovisilmä, jolla voidaan tähystää myös muut huoneistot
jos asentais saunanovet joka huoneistoon,sellaset täyslasiset vaikka savunharmaat.Vois sitten kaikki katsella mitä naapuri puuhastelee.
- Martti S.
olis kirjoitti:
jos asentais saunanovet joka huoneistoon,sellaset täyslasiset vaikka savunharmaat.Vois sitten kaikki katsella mitä naapuri puuhastelee.
paremminkin sellainen peililasi, jonka takapuolelta voi nähdä lasin lävitse. Siinä on kaksi etua
1) naapurit voivat tarkkailla vuokra-asunnon asukasta
2) vuokra-asunto vaikuttaa sisältä päin avarammalta, koska peilit luovat tilavuutta sisustuselementteinä. - Martti s
olis kirjoitti:
siis paremminkin sellainen peililasi, jonka takapuolelta voi nähdä lasin lävitse. Siinä on kaksi etua
2) vuokra-asunto vaikuttaa sisältä päin avarammalta, koska peilit luovat tilavuutta sisustuselementteinä.
- Martti S.
paremminkin sellainen peililasi, jonka takapuolelta voi nähdä lasin lävitse. Siinä on kaksi etua
2) vuokra-asunto vaikuttaa sisältä päin avarammalta, koska peilit luovat tilavuutta sisustuselementteinä. - Veikka-Petteri
se ovisilmä kannattaisi asentaa sun ahteeriisi
- sinä
katella siis toisen suolistoa?
- v-pn mega
sinä kirjoitti:
katella siis toisen suolistoa?
voihan sillä perseen silmälläkin katsella ovisilpmästä, niin maailmankuva avartuu?
- minä x
mainio idea tuo ovisilmän asennusidea väärinpäin, kiitos sinulle Martti!
- huomaa
jos ovisilmä on väärinpäin?
- olmi
turhia
- äyh
äyh
- mur
No enpä ole sitten typerämpää kuullut! Ihan kun ne asukkaat eivät sitä huomaisi? Ja jos huomaavat, niin toivottavasti tekevät tuommoisesta perverssistä kerrostalokyttääjästä valituksen! Kyllä saa pikkusen olla uteliaskin että tuommoista tekee. Hanki elämä senkin sairas intoilija! Hyi helevetti minkälaisia ihmisiä tässäkin maassa asuu.. Onneksi et asu samassa talossa kuin minä!
- ovisilmä
asiassa asun kyllä.tamppaisitko muuten sen eteisen mattosi.
- jese
ovisilmä kirjoitti:
asiassa asun kyllä.tamppaisitko muuten sen eteisen mattosi.
Joo ja miten voit asua noin muutenki sotkusesti,olohuoneen pöydän kaljapullo röykkiö näkyy ihan selkeästi ovisilmästä.Sulla on alko ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789