Onko kukaan keksinyt mistä voisi ladata Finlux Android Smart TV:n suomenkieliset käyttöohjeet? TV:n mukana tullut vihkonen on niin pientä printtiä, että ei tahdo suurennuslasillakaan saada selvää.
Finlux TV käyttöohje
8
13017
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä Finluxilta itseltään: https://finlux.com/eu-en/contact
- Anonyymi
Kiitos avusta! Viesti on lähetetty, toivottavasti saan vastauksen.
- Anonyymi
Jo vain tuli asiallinen vastaus Finluxilta ja sain kaipaamani ohjeen. Hienoa palvelua.
- Anonyymi
Miten saan muistitikulta kuvat näkymään
Usb: liittimen kautta ?
Kun ei ole ohjelmalähdeluettelossa aktiivia usb-liittimiä ?? - Anonyymi
HYVÄ JUTTU! Kaipaan myös suurempaa tektiä ohjeisiin.
Vanha keskstelupalsta! Vieläkin puute, on niin pietä "pränttiä", ettei suurennuslasillakaan kunnolla näe.
Minulla ongelma, piti ostaa uusi TV. Nyt Finlux 40" full HD Android TV.
Siihen ei vielä nettiyhteyttä (poika ehkä virittelee). Eikö vanha digiboxi käy. Vanhassa (ehkä n.20v) pääsi helposti etsimään kanavaa ja ohjelmaa vaan klikkasi OK, niin käänsi automaattisesti sen, vaikka katsoi muuta ohjelmaa.
HARMI JOS NYKYISIN EI ONNISTU! Jos katsoi vaikka Kauniit&Rohkeat ( vielä --25 tulee), niin käänsi vaikka SYKE. ( Tulee vanhoja jaksoja nykyisin)
Sattuuko kukaan tälle sivustolle, mukava!?- Anonyymi
,,, tuli virheitä heti. Esim. piti olla tekstiä. Sitten olikin "aika uusi" viestialoitus, olin tottunut "herättelemään" jotain 2006 ketjuja. Monesti jatkuneetkin.
Soitin liikkeeseen ja ihmettelin, kun yksinkertaisesti sain pelkästään OK klikkaamalla . Eikö uusissa ole sitä mahdollisuutta.
Liikkeessä tyttö osasi hyvin selittää asioita, joita en yhtään käsittänyt. Siis puhelimessa.
Täytyykin kysyä, oisko niillä jotenkin monistaa edes ohjeet suurempana.
Jännästi jatkuikin, kun vastasin puhelimeen äsken. Joskus lähtee, ettei onnistukaan koko sepustus. - Anonyymi
Palaan käyttöohjeeseen, Ostin 55" Finlux Android tlkkarin. Tosi oli, että aivan käsittämättömän pientä pränttiä, mutta vielä se, että on niin harmaata, ettei auringossakaan pysty lukemaan. Löytyiskö parannusta?
Mara 78v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaan käyttöohjeeseen, Ostin 55" Finlux Android tlkkarin. Tosi oli, että aivan käsittämättömän pientä pränttiä, mutta vielä se, että on niin harmaata, ettei auringossakaan pysty lukemaan. Löytyiskö parannusta?
Mara 78vTuolta löytyy käyttöohjeita:
https://manuall.fi/?s=Finlux
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849