Ikävämpi juttu kun

Anonyymi

Aloit täällä kaipaamaan, se ei ollut hyvä idea puoleltasi.

27

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole maalittanut ketään.

    • Anonyymi

      Mutta laita minut vaikka linnaan. Ihan sama. Rikollinen kun olen.

    • Kyllä nousee niskavillat aina pystyyn kun täällä yritetään toisia ohjailla ihan tunteita myöten, jos nyt vaikka jokainen keskittyisi siihen omaan touhuun niin on maassa rauha ja ihmisillä hyvä olla. Hellanlettas sentään. ;)

      • Anonyymi

        Sulla on hyvä pylly.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvä pylly.

        Anneli kiittää mutta ei kumarra.


      • Anonyymi

        Sika oot.


      • Koitas nyt sit... :D


      • Anonyymi

        Ystävä rakas, se on sellainen julma peli joka ei liity teihin palstalaisiin mitenkään. Se on nyt levinnyt tännekin vain.


      • Anonyymi
        noseanneli kirjoitti:

        Anneli kiittää mutta ei kumarra.

        Vie se persees pois


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vie se persees pois

        No nyt en ainakaan vie. 😂


    • Anonyymi

      Olispa sulle kelvannut irl juttu, mutta kun ei niin ei.

    • Anonyymi

      Niin onkin... Siis hyvä pylly. 😘

    • Anonyymi

      Todellakin oli. Sinun myötä ei ole noussut kuin ikäviä asioita pintaan. Miten voit ollakaan tuollainen. Niin toksinen. No, pitää osata leikata menetykset ja leuka rintaan etiäpäin.

    • Anonyymi

      Se oli erittäin hyvä idea. Pitäisikö roikkua siinä miehessä 24/7? Parempi se täällä on roikkua.

    • Anonyymi

      Minusta taas on hyvä että niin kävi. ❤️

    • Anonyymi

      Korjaan alkujaankaan ei ollut hyvä juttu kun rakastuin suhun enkä voinut unohtaa sua, ja kerroin sulle ja täällä tunteistani. Sinä et arvostanut tai ymmärtänyt sitä ja mua. Vain leikit, loukkasit ja särjit minut, sydämeni ja maailmani. Ja miksi ihmeessä se vaivaa sua??!! Haluaisitko ennemmin, että tulen edelleen avautuun sille ja kuuntelemaan sun huutoa ja tylytystä, eiköhän se ole parempi näin?

    • Anonyymi

      Toivottavasti et nyt ole sekoittanut ihmisiä keskenään 😅

      • Anonyymi

        Niin no mitä lie trollaa, mutta pääasia, että sinulla uskoa näihin piisaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mitä lie trollaa, mutta pääasia, että sinulla uskoa näihin piisaa ;)

        Sulla usko riittää aina kaikkiin kommentoijiin muidenkin puolesta voi ristus, messias ja shamaanin pieru.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        olenko mäkin se mies?


    • Anonyymi

      Kyllä, aivan oikein Ei ollut.

    • Anonyymi

      Mistähän nyt taas on kyse?

    • Anonyymi

      Mikä olisi parempi idea ollut

    • Anonyymi

      Älä ota sitä vakavasti kun ei ole vakavaa täällä mikään.

      • Anonyymi

        Ei olekaan, tämä on vain ajatustenpurkupaikka. En halua elämääni ketään sellaista, joka muistuttaisi muutamasta viime vuodesta. Liikaa kärsimystä monella tapaa!


    • Anonyymi

      Aloittaja ei kukaan kaipaa siksi että haluaisi toiselle jotain pahaa, tai sitten ihminen on pykopaatti ja narsisti tai jotain sellaista. Joskus käy vaan niin että tapahtuu sellainen asia että sitä ihminen tahtomattaan ihastuu ja Rakastuu johonkin ihmiseen ja sille tunteelle ei voi mitään. Ja, sitten vielä jos tunnet niin, miten et ole koskaan tuntenut ketään kohtaan, eli ihminen herättäää kaikki hyvät ja hienot tuntemukset sinussa. Eli Rakastut oikeasti ihmiseen ei leikisti, niin miten sellaiset tunteet voi vain siirtää syrjään? Aloittaja sinusta kaipaaminen ei ole hyvä idea, mutta mikä siitä tekee niin huonon? Jos ihminen tuntee aidosti ja oikeasti jotain kohtaan, niin miksi se ei ole hyvä idea? Tunteita kun ei pysty ostamaan eikä myymään, ne on tai ei ole olemassa. Sydän ja mieli ei koskaan mieti mikä on hyvä tai huono idea, niille ei itse voi mitään. Minä olen kaivannut kyllä häntä ja nimen omaan täältä kautta, kun muuta reittiä ei ole. Ja en missään nimessä tehnyt sitä häntä kiusatakseni tai jotain, siinä oli minun virheeni kun häneen Rakastuin oikeasti. Ja miksi toin tätä kautta hänelle kaiken tämän tunne aallon? Siksi kun ensimmäistä kertaa tunsin niin paljon ja syvästi. Kyllä häntä kunnioitan ja Rakastan ja kun hän pyytää minun lopettaa nämä kirjoitukset hänelle sen kyllä teen heti. Mutta en kenenkään muun toiveesta sitä tee ikinä. Niin, kuin tuossa kirjoitin, sinä päivänä kun hän ilmoittaa minulle että lopeta kirjoitus tänne. Tulen sen tekemään heti, enkä koskaan avaa tätä palstaa, oikea henkilö kyllä tietää kuka on näitten kirjoitusten takana. Niin, hän on se nainen josta olen käyttänyt nimiä Kaunis Kasvoinen Kaunotar säteilevine silmineen ja Kauniine olemuksineen. Ja sinulle lopuksi Kaunotar: Rakkaani ,kun katson sisään silmäsi näen sielusi heijastuksen. Sinun Rakkautesi on suuri. Rakkauteni sinua kohtaan kestää ikuisesti.

    • Anonyymi

      Ostakaa nyt ihmeessä oma lestanne ostakaa.

    • Anonyymi

      Vituttaako nyt kun minun kirjoitetut sanat on kuin luoteja..
      Minulla on oikeus purkaa tunteita ...
      Ja tern sen baikka kirjoittaen jos siltä tuntuu...
      On yksin sinun ongelmasi jos et osaa sulkea sähköisiä vempeleitä tai tehdä muuta ku suutua texstistä...
      Mut näitä textin tulkisioita riitää...
      Menehän itseesi välillä...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe