Tiguan 1,5 renkaat 255/45/19 täristää/ jyristää syksyn tullen kesällä lämpimällä ei onko kokemuksia
Renkaiden tärinä
9
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kesällä myydään tärinätöntä polttoainetta.
- Anonyymi
Oletko katsonut viime aikoina renkaiden paineita? Helleilmalla on suurempi paine, kuin syyskylmällä, vaikka olisi täsmälleen sama ilma renkaissa.
- Anonyymi
Kumi kovettuu kylmällä siksi melu voimistuu. Ja tuommoset renkaat ei sovellu kunnolla karkeille ja kuluneille teille, melua riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumi kovettuu kylmällä siksi melu voimistuu. Ja tuommoset renkaat ei sovellu kunnolla karkeille ja kuluneille teille, melua riittää.
Tiguania ei myydä noilla renkailla 1,5 litran koneella.
- Anonyymi
Kumi on jäykkää koleassa syys kelissä, kitkakumi pysyisi pehmoisena!
- Anonyymi
Prööt prööt. Kantsuu katsoa taustapeiliin. Syy löytyy sieltä!
- Anonyymi
Renkaat kantaa kuorma-auton ja päällä on tuhannen kilon kirppu.
Kai se täristää 😂😂 - Anonyymi
Liian isot vanteet, oikeasti auto on sitä parempi ajaa mitä pienemmät vanteet.
Yli 16 tuumaiset vanteet pitäisi kieltää. - Anonyymi
Isot vanteet ovat kyllä järjettömin muoti mitä on keksitty. Itsellä oli Audissa 19 tuumaan vanteet kesärenkaissa, aivan hirveät ajaa, talvirengaissa oli 17-tuumaiset, oli kuin unelma ajaa verrattuna kesärengaisiin. Ostin kesärenkaisiinkin 17-tuumaiset, muuttui todella paljon mukavemmaksi ajaa.
No ei siinä mitään, seuraavaksi ostin Huyndain, siihen ei ollut kuin 19 tuuman vanteilla kesärenkaat, ihan onnettomat ajaa, itse ostin talvirenkaat 17 tuuman vanteilla, aivan järjettömän paremmat ja mukavemmat ajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049