Kela tarvinnee satoja uusia työntekijöitä käsittelemään suomalaisten sähkölaskutukia – verovähennystä voisi saada yli 400–500 euron laskulla
Sähkölaskujen verovähennystä hakee 350 000 ihmistä ja Kelan sähkötukea 100 000 ihmistä.
Tukia kehdosta hautaan.
Demppujen märkä uni
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Demut työllistää;)
- Anonyymi
Näin ne demput työllistää. Demput = temput
- Anonyymi
Jep. Otetaan ensin 10 miljardia lainaa ja sit maksetaan korvauksia työttömille. Silloin on kaikki hyvin!
- Anonyymi
Ulosottoviranomaiset tarvitsee myös apua ettei vaan vahingossa siirry toisten velat toisille. Niinistön ja hallituksen jakamat ohjeet kelallekin on varmaan että "ota pois suomalaisilta ja anna pakolaisille olkoot mistä maasta tahansa". Niin mistä maasta tahansa se onkin tarkkaa.
- Anonyymi
Ei koske kela-asukkeja..
vähennystä voisi hakea, jos sähkölasku olisi yli 500 euroa kuukaudessa.
Tukea voisi saada tammi–huhtikuussa.
Laskelman mukaan vähennystä voisi tehdä 60 prosenttia yli 500 euron laskusta. Yläraja on tässä esimerkissä 1 500 euroa.
Samaisessa mallissa tukea voisi saada enimmillään 600 euroa kuukaudessa ja 2 400 euroa vuodessa. - Anonyymi
Julkinen talous on tarvinnut velkaa 170 miljardia. Maataloustuottajien tuet ovat pieni osa tästä. Mitä tänä julkinen puoli touhaa kun eivät ymmärrä mitä tarkoittaa tehostaminen sekä turhien asioiden työstäminen. On meillä tehoton julkinen puoli. Oikein käsittämätön pähkinä purtavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492