Kela tarvinnee satoja uusia työntekijöitä käsittelemään suomalaisten sähkölaskutukia – verovähennystä voisi saada yli 400–500 euron laskulla
Sähkölaskujen verovähennystä hakee 350 000 ihmistä ja Kelan sähkötukea 100 000 ihmistä.
Tukia kehdosta hautaan.
Demppujen märkä uni
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demut työllistää;)
- Anonyymi
Näin ne demput työllistää. Demput = temput
- Anonyymi
Jep. Otetaan ensin 10 miljardia lainaa ja sit maksetaan korvauksia työttömille. Silloin on kaikki hyvin!
- Anonyymi
Ulosottoviranomaiset tarvitsee myös apua ettei vaan vahingossa siirry toisten velat toisille. Niinistön ja hallituksen jakamat ohjeet kelallekin on varmaan että "ota pois suomalaisilta ja anna pakolaisille olkoot mistä maasta tahansa". Niin mistä maasta tahansa se onkin tarkkaa.
- Anonyymi
Ei koske kela-asukkeja..
vähennystä voisi hakea, jos sähkölasku olisi yli 500 euroa kuukaudessa.
Tukea voisi saada tammi–huhtikuussa.
Laskelman mukaan vähennystä voisi tehdä 60 prosenttia yli 500 euron laskusta. Yläraja on tässä esimerkissä 1 500 euroa.
Samaisessa mallissa tukea voisi saada enimmillään 600 euroa kuukaudessa ja 2 400 euroa vuodessa. - Anonyymi
Julkinen talous on tarvinnut velkaa 170 miljardia. Maataloustuottajien tuet ovat pieni osa tästä. Mitä tänä julkinen puoli touhaa kun eivät ymmärrä mitä tarkoittaa tehostaminen sekä turhien asioiden työstäminen. On meillä tehoton julkinen puoli. Oikein käsittämätön pähkinä purtavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650