Hei! Meille tulossa kaksi kissaa ja penturuokaa toki annetaan nyt ensimmäinen vuosi. Olen miettinyt 50/50 ruokintamallia. Päivän ruokailu koostusi siis jotenkin näin: aamuin illoin märkäruokaa ja maukaan raakaruokaa sekaisin. Päivällä smaakin naksuja aktivaatileluista. Onko tämä hyvä? Haluaisin kissojeni saavan kaikki tarvittavat ravintoaineet ja laadukasta ruokaa.
Sittempä itse kysymyksiin. Mitkä kissan märkäruuista on hyviä? Onko kaikki markettien märkäruuat ihan hirveetä kuraa? Tai ylipäätään mitä ruokaa suosittelisit kissalle syötettäväksi? Kiinnostaisi myös tietää, paljonko omistajilla menee kissan ruokaan rahaa kuukaudessa? :)
Mitä ruokaa kissasi syö?
Anonyymi
1
312
Vastaukset 1
- Anonyymi
Pentujen kasvattajalta saat kaiken tarvittavan tiedon ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511692Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 62586
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551