Ihan totta, sinussa on se kaikki. Mutta onko minussa? Sen sinä voit päättää.
Oli maailmani onnellisin päivä, kun tapasin sinut nainen.
18
579
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on hänellä ketä kaipaan....Muuta en tarvitse.....
- Anonyymi
Kuka olet? Täällä kaivataan myös. Jos tietäisin että hän tuntee samoin, en epäröisi hetkeäkään.
- Anonyymi
Kenelle naiselle tämä on?
- Anonyymi
Sen kun tietäis kelle nää tarkotettu ois aika meedio...
- Anonyymi
Kivasti kirjoitat. Kertoisitko vähän vinkkejä kenelle kirjoituksesi on tarkoitettu?
Maailman onnellisin päivä on joku muu päivä kyllä...
- Anonyymi
Onnellisen perse, vie jo muualle, nähty on, voi hv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellisen perse, vie jo muualle, nähty on, voi hv.
Nii paitsi ei oo sen oma, jostain muualta napattu, laita oikeesti omas jos kanttii..
Anonyymi kirjoitti:
Nii paitsi ei oo sen oma, jostain muualta napattu, laita oikeesti omas jos kanttii..
Otan tuon kohteliaisuutena.
- Anonyymi
Milloin tapasit sitten? Me viime vuonna tavattiin.
- Anonyymi
Mies, sinun tarvitsee vain pyytää.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Eikö tärkeämpi kysymys ole, kuka kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tärkeämpi kysymys ole, kuka kirjoittaa?
Kuka siis kirjoittaa?
- Anonyymi
Juuri tänään ajattelin, että siitä on jo noin kaksi vuotta, kun menit "valona" mun sydämeen. Joka päivä ja joka tunti valehtelematta oot mun ajatuksissa ollut. Sinussa on kaikki ja enempää en tarvi.
https://youtu.be/ekoZ5o5SEIE- Anonyymi
Enemmän vai vähemmän, kuin kaksi vuotta?
- Anonyymi
Voit kuvitella ihan mitä itse haluat. Mutta yksipuolisessa ihastumisessasi jätä nainen rauhaan miksi? Vaikka olet töissä, vetoat yö työ.Et jaksa ulkoilla et kuntoilla. Et lähteä ulos tansimaan,syömään tai kävelemään. Mieuimin viihdyt netissä Toto pelien parissa. Pitkät vapasi juot keskikaljaa,poltat tupakka ja haiset hirveälle: Tupakan ja kaljan takia.Juot:.Syömättä mitään jotta kalja ei tule kalliiksi ja humala kestä 24h. ainakin 1 vuorokauden jos et ole lomalla. Varmaan ymmärät et ole kenekään naisen mieleen. Kukaan tervejärkinen nainen EI HALUA VIRTAHEPOA OLOHUONEESEEN. Eikä olla sinun seksuaalisten halujen kohde.Hyvä iltaa kaikille ITÄ-HELSINGISTÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511