Tuntuu siltä että Heidi on kuitenkin talon mukavin ja fiksuin. Ja aina sinnikäs niissä kilpailuissa. Toivon että hän on kauan BB talossa.. Ehkäpä jopa voittoon asti..
Heidi on mun Suosikki !
19
136
Vastaukset
- Anonyymi
Jepp samaa mieltä. Ihmisenä ainakin mukava. ehkä pelaajana pitäs vielä parantaa..
- Anonyymi
Kertoo sinusta enemmän tuo aloitus kuin Heidistä. Tosi ikäviä puukotuksia tehnyt myös Heidi. Ei ole kivoin. Jotenkin reppana ja vietävissä.
- Anonyymi
Lähes jokainen on tehnyt, ja pelissä pitääkin.. Ja heidi on nuori. No, mun suosikki edelleen ainakin tällä hetkellä..
- Anonyymi
Laura on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laura on paras.
Laura on Harvey keitel. . .ihan saman näköinen.
- Anonyymi
Nabaz pyörittää naisia alta kölin mennen tullen, niinku tumma etelän mies Suomalaisia naisia yleensä. Tämä näkee nyt bb talossa pienoiskoossa, ei mitään uutta.
Katsovat kuin kuuta nousevaa. - Anonyymi
Heidi! Vaihtoi jumalauta itsensä tilalle oman Rooma ryhmän Miikan!!!! Ei tyhmempää voi ollakkaan. Lentää ulos ens keskiviikkona, toivottavasti! Kunnon sählääjä, kuka tuohon enää voi luottaa?! Ei kukaan, liekö luottaa edes itse itseensä.
- Anonyymi
lentääkse ulos. Ainut nainen siellä jota katselisi pitempäänkin. Miks tonne ei saatu yhtään asiallisen näköstä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lentääkse ulos. Ainut nainen siellä jota katselisi pitempäänkin. Miks tonne ei saatu yhtään asiallisen näköstä naista.
Miksi ne ei äänestäny sitä sössöttävää Nabazia ulos? Sählää ja sössöttää joka paikassa.
- Anonyymi
EI VAIHTANUT. Aleksi pakotti , painosti että miika on otettava. Runnoi päätöksen väkisin, Kaikki katsojat sen näki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne ei äänestäny sitä sössöttävää Nabazia ulos? Sählää ja sössöttää joka paikassa.
Tosiaan tämän tyypin kun älyäisivät kammeta ulos. Talon ilmapiiri ja ryhmädynamiikka paranisi heti. Äijä jauhaa ja läyhää koko ajan ja puolestakaan ei saa selvää. Toinen turhanpantti on tekopirteä Tuula.
- Anonyymi
Aleksi jyräsi, Aleksi teki päätöksen. Ei heidi oikeen mahtanut mitään. Heidi on paras.
- Anonyymi
Heidi pissi omiin muroihin! Lentää ens keskiviikkona ulos! Ja tod hyvä niin! Kukaan ei koskaan enää luota Pikku Heidiin. Heidillä oli suu sanoa, kuka laitetaan häätöön ja nyt laittoi oman liittolaisen! Olipahan esitys =/
- Anonyymi
Miten niin Heidi paras, kun antaa toisten kävellä yli. Kotiin pentu kasvamaan .
- Anonyymi
Kisaajat pelkää ihanaa Heidiä kun haluavat hänet pihalle. Ihan sama ei kansa Heidiä ulos äänestä.
- Anonyymi
hyvin aleksi osas heidii viijä,nyt miika putoo.
- Anonyymi
Ei putoo vielä esko eerikäistä matkiva ja esittävä miika.. Nyt seuraavaksi putoaa teeskentelevä ja feikki Virnenaama Tuula.
- Anonyymi
Heidi on huippu!
- Anonyymi
Ainakin huippu naivi ja vietävissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984