Nainen on ihan tyhmä

Anonyymi-ap

Naiset(enkä puhu nyt omasta) on kyllä aika ns pieni aivoisia verrattuna miehiin jos suoraan sanotaan. Tyhmä se on omakin muija mutta sen kanssa tulee toimeen ja seksi toimii. Aina sitä tasa-arvoa hoetaan mutta kyllä minä olen sitä mieltä että mies on se lopullinen aivo. Perusteluina ovat mm:mies tuo kukkia ni se on ihanaa. No ne kukat kuolee viikossa ja autoon ei saa esim niinkään yksinkertaista asiaa suoritettua ku renkaan vaihto. Tuo hallitus on naisia. No ei toimi. Laita nainen soutamaan ni kyllä se on vene jossain saatanan kaislikossa heti. Keskittyisivät vaan ihan miehen palvelemiseen, koska se taitotaso on joka asiassa tuota luokkaa.

18

5876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustelin joskus ex-vaimoni kanssa tuon tyyppisistä asioista, niin sanoi;"tyhmä!" Minä siihen, että mikäs nyt taas tuli???? . Exsä siihen , että naisilla on Paljon keinoja saada mies toimimaan/tekemään heidän puolestaan. Ja kun tyhmäksi haukutaan, niin missä se nyt tuntuu??. Ei missään !!!! Haukkukaan vaan, kunhan oot renkaat vaihtanut, että pääsen töihin. Olin vähän aikaan sanaton. Sitten siinä aikanaan saatiin Vähän helpommin jaettua tekemisiä, mutta, "hauku vaan, jos et muuta keksi tyhmä!!", sain silti kuulla siloin tällöin. Huumorisi meni. Välillä tosi hauskaa, kun yhdessä jotain tehtiin!!.

      Mulla oli ihana vaimo, nyt jonkun toisen vaimo. Kaikkea hyvää Hänelle!!!! :)

    • Anonyymi

      Kukka asia ainakin kertoo vaan sen että sä et oo romanttinen, mitä sitten vaikka kuolee viikossa? ne tuo silti iloa ja kauneutta arkeen vaikka sitten vain sen viikon ajaksi

    • Anonyymi

      Takuulla soudan sinua paremmin.

    • Anonyymi

      Mun asianajaja sanoi että 30v on ollu töissä ja kertaakaan ei niin vaikeeta vedättäjää ole tavannut ku mun exä. Kyllä ne miesten päät on niin täynnä mädäntynyttä sahajauhoa! Me Naiset sentään vaihdetaan purut sopivan välein.
      Tuskin aloittaja osaa edes kaurapuuroa keittää, saati sitten vaihtaa niitä renkaita😅

      • Anonyymi

        Juu eikä aloittaja osaa ite edes vaippojaan vaihtaa. Aina haisee.


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä kukaan nainen viihtyy tollasen kanssa???? Jos vaa tietäsin kuka oot niin heittäisin kaupassa parsakaalilla päin näköä ja sit tunkisin perunat sun korviin. Tunti turpaan vähintään!
      T. Nainen joka pääsi eroon just vastaavanlaisesta idiootista

      • Anonyymi

        Just näin


    • Anonyymi

      No mitä tuohon nyt sanoisi . Minun mielestäni Miehet ovat tyhmiä . Naiset vievät miehiä kuin litran mittaa .

    • Anonyymi

      Oma naisesihan se kyllä kaikista tyhmin on ku sun kans on. (JOS edes on)

    • Anonyymi

      Ei niin pahhaa, etteikö jottain hyvvää, keksitäämpä . . . . . . . . . . . . . . no, on ne ainaki apuna naijesa.

      • Anonyymi

        Keskimääräinen suomalainen nainen ei naiessa tee muuta kuin makaa liikkumatta selällään kuin lahna ja odottaa että mies lopettaa.


    • Anonyymi

      Oot v*tun idiootti ja rasisti!

    • Totta. Naisen paikka on keittiössä palvelemassa miestä tai sängyssä miehen alla palvelemassa miestä vielä paremmin. Työelämässä saavat toki olla esim. sihteerit ja parturi-kampaaja -naiset, koska etenkin viimeksi mainitut työskentelevät myös huorina.

      • Anonyymi

        Ei ihme sitten että olet neitsyt peräkammarinpoika vielä.


    • Anonyymi

      Mitäs keksintäjä ja vastaavia naiset ovat tehneet? Paljon nobel-palkinnon saajia? Naiset ovat keksineet HUORAAMISEN mutta ovatko keksineet muutakin?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja on kirjoitusasun ja kirjoituksen sisällön perusteella yhdeksän vuotiaan tasolla.

    • Anonyymi

      Sen takia viihdyn itse sinkkuna, ei tarvitse sietää ainakaan kotona tuollaisia aikaansaamattomia passuuttajia, mitä (useimmat) naiset ovat.
      Seksikään ei ole sen väärti, edes säännöllisesti saatu, että viitsisin muijaa ottaa itselleni.
      Töissäkin naisten surkeuden ja suoranaisen laiskuuden huomaa. Kinutaan miestä tekemään se, minkä itsekin pystyy hyvin tekemään ja sitten vinkuvat, kun joskus joutuvatkin tekemään jotain ihan itse.
      Ja kyse on mm sellaisesta, että pyytävät hakemaan vaikka jonkun pakkauslaatikon 10 metrin päästä, mikä ei paina juuri mitään jne. Ja sillä ei ole väliä, vaikka miehellä olisi 2-3 isompaa työtehtävää kesken sillä pyytämisen hetkellä.
      Ja just tuokin, jos selität vaikka jonkun ihan perusasian kuten auton tankkaamisen tai pesuhalliin ajamisen, niin ei onnistu. Siihenkin täytyy saada mies asialle kun "se on niin kauhean vaikeata ja pelottaa että jos jotain menee särki, jos itse edes yrittää tehdä..".
      Jotkut selittelevät sitä niin, että onkin oikeasti ovelaa järjenkäyttöä työntää kaikki mahdollinen toisten tehtäväksi, mutta oikeasti se vain on onnetonta aikaansaamattomuutta.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe