Laitettiin laminaatti poistetun muovimaton tilalle.
Lattiaan jäi karvaa jonkin verran. Pinta oli samanlainen kuin videolla tuossa kohdassa, kun siihen laitettiin solumuovi päälle ja sitten lukkolaminaatti.lukkolaminaatti
https://youtu.be/MhwpaKIijYU?t=68
Maton poiston jälkeen ja haju oli voimakas. Solumuovin ja laminaatin asentamisen jälkeen haju on laimeahko, mutta sisään mennessä sen juuri huomaan. Tuosta on nyt pari viikkoa kulunut.
Laimeneeko vielä (jos haju on tarttunut ja jemmautunut vielä kaappeihin ym.)? Onko haitallista?
Muovimaton poisto - Laminaattilattia tilalle - imelä haju
Anonyymi-ap
3
577
Vastaukset
- Anonyymi
Katselin just valokuvia, niin sitä karvaa on vähemmän jäljellä kuin videossa, mutta ei kokonaan poistettu.
- Anonyymi
Aika tela-kalle. Vai pitäiskö sanoa tela-uuno? Videoinut ja julkaissut omaa hutilointiaan. Omasta mielestään ammattimies..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527