Aamulenkkeilevä ja aamulypsyllä käyvä peukaloinen.

Anonyymi-ap

Thaimaassa elää suomenaikaa ja suomen aikaa.

3

141

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti otettu eilen koko vartalo puudutus, ettei pääse palstavaikuttamaan.

• Kokovartalopuudutus on yhdyssana. Eilen uhrasin tälle palstalle kaksi kirjoitusta, yhteensä noin 8 minuuttia.

Me hitaat ja yksinkertaiset ihmiset tarvitsemme elämään ohjeita helpottamaan arkea.

Buddhalaisuudesta olen imaissut muutaman asian käyttööni joita pyrin noudattamaan ja olen lisännyt ohjeisiin myös muualtakin saatuja ohjeita / viisauksia. Tässä muutamia.

1) Herääminen aamulla on luonnollinen, eikä väkinäinen. Paras hetki heräämiselle on auringonnousu. Sen kanssa on luontevaa herätä yhtä matkaa.

2) Päivää ei pidä aloittaa väärällä jalalla, vaan se aloitetaan positiivisissa merkeissä. Aikaa ei uhrata ikäville asioille eikä uutisille.

3) Aikaa ei uhrata stressille eikä peloille, että mitähän kaikkea kurjaa voisi sattua tänään.

4) Aamulenkin reitin ja vauhdin määrittelee fiilis. Tärkeintä on havainnoida ympäristöä ja olla yhtä sen kanssa. Ei tarvitse ajatella mitään, senkun menee vaan.

5) Suihkun jälkeen valitsen aamiaisen fiiliksen mukaan. Valitsen uutisista aamulla otsikot jotka ei ala vituttamaan.

6) Teen vähintään viitenä päivänä viikossa aamiaisen koko perheelle. Se on päivän paras hetki. Paras kiitos siitä on lapsen hymy ja elämäänsä tyytyväinen vaimo.

7) Kaikki mitä tehdään, tehdään automaattisesti ajattelematta että se on pakko tehdä. Ei voivotella eikä manata että tuokin pitäisi tehdä. Tekeminen ei ole ikävä ja raskas velvollisuus vaan positiivinen haaste. Siihen on valmistauduttu hyvin että siitä suoriudutaan hyvin.

8) Kun työ on hyvin tehty, se kiittää tekijäänsä välittömästi ja sitä ei tarvitse miettiä enää sen jälkeen. Vapaa- ajasta tulee laadukkaampaa näin ilman stressiä.

Thaimaassa ja thaimaalaisilla on yksi tärkeä taito, jota on vain harvalla suomalaisella. Nimittäin pyyteetön auttaminen ja lahjan antaminen ilman odotuksia vastalahjasta. Se on aitoa auttamista ja antamista.

Tiedän suomalaisia jotka eivät halua apua ja lahjoituksia siksi, koska he kokevat jäävänsä velkaa. Thaimaalainen ei tunne tätä käsitettä ja jopa suuttuvat, jos ei heidän apunsa tai lahjansa kelpaa.

Heidät palkitsee hyvä mieli ja karma. Itse olen ollut samoilla linjoilla aivan pienestä pitäen. Aitoon auttamiseen ja lahjan antamiseen kuuluu olennaisesti se, että siitä ei tehdä mitään numeroa.

Omistusoikeus lahjaan siirtyy välittömästi lahjan saajalle ja siitä kiitetään vain kerran. Auttaminen on jokaisen velvollisuus joka voi auttaa ja se maksaa jolla on siihen varaa. Näin tasataan tuloerojakin samalla.

Suomessa asia on toinen.

"Suomalaiset on niin kateellista kansaa että heti jos jollain on vähän massii päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu" -Pentti Köyri, Kummeli-

• Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

Kokovartalopuudutus on yhdyssana. Eilen uhrasin tälle palstalle kaksi kirjoitusta, yhteensä noin 8 minuuttia.

Me hitaat ja yksinkertaiset ihmiset tarvitsemme elämään ohjeita helpottamaan arkea.

Buddhalaisuudesta olen imaissut muutaman asian käyttööni joita pyrin noudattamaan ja olen lisännyt ohjeisiin myös muualtakin saatuja ohjeita / viisauksia. Tässä muutamia.

1) Herääminen aamulla on luonnollinen, eikä väkinäinen. Paras hetki heräämiselle on auringonnousu. Sen kanssa on luontevaa herätä yhtä matkaa.

2) Päivää ei pidä aloittaa väärällä jalalla, vaan se aloitetaan positiivisissa merkeissä. Aikaa ei uhrata ikäville asioille eikä uutisille.

3) Aikaa ei uhrata stressille eikä peloille, että mitähän kaikkea kurjaa voisi sattua tänään.

4) Aamulenkin reitin ja vauhdin määrittelee fiilis. Tärkeintä on havainnoida ympäristöä ja olla yhtä sen kanssa. Ei tarvitse ajatella mitään, senkun menee vaan.

5) Suihkun jälkeen valitsen aamiaisen fiiliksen mukaan. Valitsen uutisista aamulla otsikot jotka ei ala vituttamaan.

6) Teen vähintään viitenä päivänä viikossa aamiaisen koko perheelle. Se on päivän paras hetki. Paras kiitos siitä on lapsen hymy ja elämäänsä tyytyväinen vaimo.

7) Kaikki mitä tehdään, tehdään automaattisesti ajattelematta että se on pakko tehdä. Ei voivotella eikä manata että tuokin pitäisi tehdä. Tekeminen ei ole ikävä ja raskas velvollisuus vaan positiivinen haaste. Siihen on valmistauduttu hyvin että siitä suoriudutaan hyvin.

8) Kun työ on hyvin tehty, se kiittää tekijäänsä välittömästi ja sitä ei tarvitse miettiä enää sen jälkeen. Vapaa- ajasta tulee laadukkaampaa näin ilman stressiä.

Thaimaassa ja thaimaalaisilla on yksi tärkeä taito, jota on vain harvalla suomalaisella. Nimittäin pyyteetön auttaminen ja lahjan antaminen ilman odotuksia vastalahjasta. Se on aitoa auttamista ja antamista.

Tiedän suomalaisia jotka eivät halua apua ja lahjoituksia siksi, koska he kokevat jäävänsä velkaa. Thaimaalainen ei tunne tätä käsitettä ja jopa suuttuvat, jos ei heidän apunsa tai lahjansa kelpaa.

Heidät palkitsee hyvä mieli ja karma. Itse olen ollut samoilla linjoilla aivan pienestä pitäen. Aitoon auttamiseen ja lahjan antamiseen kuuluu olennaisesti se, että siitä ei tehdä mitään numeroa.

Omistusoikeus lahjaan siirtyy välittömästi lahjan saajalle ja siitä kiitetään vain kerran. Auttaminen on jokaisen velvollisuus joka voi auttaa ja se maksaa jolla on siihen varaa. Näin tasataan tuloerojakin samalla.

Suomessa asia on toinen.

"Suomalaiset on niin kateellista kansaa että heti jos jollain on vähän massii päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu" -Pentti Köyri, Kummeli-

Erinomainen kirjoitus. Yritysvalmennuksissa hyödynnetään samanlaisia ajatuksia.
        Luonnon rytmiä on Thaimaassa noudatettu maaseudulla iät ja ajat. Samaa tekee kaupunkiin siirtyneet yrittäjät. Päivä on pulkassa kun aurinko laskee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1320
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      674
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      458
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    14. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      445
    17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      85
      441
    18. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52