...seuraavanlaista jutskaa; Tanko joka kiinnitetään kolmijalkaan ja tangon molempiin päihin tulisi esim. pienet kuulapäät. Eli samaan jalkaan saisi kaksi kameraa niin ei tarvitse raahata kahta jalkaa mukana. Toki jatkan itse tuotteen etsintää.
Onkohan olemassa...
4
1728
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löydät vielä jostakin Benbo/Uniloc jalustan niin siinä vain käännät keskiputken vaakasuoraan (kääntyy mihin kulmaan tahansa) ja kiinnität kumpaankin päähän kuulat.
Toisessa päässä on normaali pieni kiinnitysjenka ja toisessa päässä hieman paksumpi jenka suurempireikäisiä ja isompia kuulia varten.
Toisaalta tuollaisen telineen teet vaikka lattaraudasta. Poraat siihen vain kolme reikää. yhden keskelle ja kumpaankin päähän. Sopivia ruuveja ja muttereita löytyy alan kaupoista.
Keskireikä on hieman haasteellisempi. helpommalla pääsee, jos teettää siihen kierteet.
Sen voi hoitaa itsekin, kunhan hankkii sopivan jenkaustapin.
Alumiini lista on kevyeenä ja helpommin työstettävänä parempi. - Anonyymi
Helppo tehdä itsekin alumiinikiskosta. Tarvitaa ne kaksi kuulapäätä, jalusta ruuvit ja porakonen reikien tekemiseksi.
Tehty on, salamalle tosin. - Anonyymi
Jos ei jaksa itse vääntää: https://www.amazon.de/s?k=dual+mount+bracket+camera+flash
- Anonyymi
Helppo tehdä, mutta jalustan on syytä olla tukeva ja/tai ankkuroitu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273475Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122669Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182622Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1132287Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501648Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1401293
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166