...seuraavanlaista jutskaa; Tanko joka kiinnitetään kolmijalkaan ja tangon molempiin päihin tulisi esim. pienet kuulapäät. Eli samaan jalkaan saisi kaksi kameraa niin ei tarvitse raahata kahta jalkaa mukana. Toki jatkan itse tuotteen etsintää.
Onkohan olemassa...
1
1478
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löydät vielä jostakin Benbo/Uniloc jalustan niin siinä vain käännät keskiputken vaakasuoraan (kääntyy mihin kulmaan tahansa) ja kiinnität kumpaankin päähän kuulat.
Toisessa päässä on normaali pieni kiinnitysjenka ja toisessa päässä hieman paksumpi jenka suurempireikäisiä ja isompia kuulia varten.
Toisaalta tuollaisen telineen teet vaikka lattaraudasta. Poraat siihen vain kolme reikää. yhden keskelle ja kumpaankin päähän. Sopivia ruuveja ja muttereita löytyy alan kaupoista.
Keskireikä on hieman haasteellisempi. helpommalla pääsee, jos teettää siihen kierteet.
Sen voi hoitaa itsekin, kunhan hankkii sopivan jenkaustapin.
Alumiini lista on kevyeenä ja helpommin työstettävänä parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849