Olen harrastanut seksiä useamman naisen kanssa. Onko teistä ihan normaalia että en ole ikinä elämässäni saanut suuseksiä? Kaikki partnerin ovat olleet aika pidättyväisiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa tyyppejä. Eli eri asentoja jaan en ole päässyt kokeilemaan. Jos sillä on väliä niin kaikki ovat olleet aika top henkisiä.
Ja ei, en ole epäsiisti tms vaan ollut aina puhdas, ajan karvat jne muutenkin luulisi että hyvällä kropalla varustettu femme saisi edes kerran elämässään hyvää seksiä, mutta ei!
Ei koskaan suuseksiä?
10
322
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia varmasti, mutta ehkä aika epätavallista, jos yksikään kumppani ei ole ehdottanut suuseksiä. Kropan malliin tai femmeyteen asia tuskin liittyy.
- Anonyymi
No oletko pyytänyt selvästi?
- Anonyymi
Taikasana rakkaus. Se on tainnu uupua noista kokemuksista.
- Anonyymi
Kahden kauppa. Oot itse vastuussa että osaat pyytää mitä haluat ja saat tyydyttävää seksiä.
Toisen taas täytyy olla halukas ottamaan oppia vastaan ja kuunnella.
T. Seksimaisteri - Anonyymi
Ei ole normaalia. Mä oon ainakin pää haaroissa heti jos vaan yhtään vihjataan siihen suuntaan tai näytetään vihreetä valoa. Samoin kaikki naiset kenen kanssa olen ollut. Ja olen myös femme, kuten myös suurin osa kumppaneistani.
- Anonyymi
Siis en tiedä mitään parempaa kun nainen tulee siihen kun nuolet. AAMEN!
- Anonyymi
Kiitos muutamalle viimeiselle vastaajalle. Ehkä minulla on ollut vain huonoa tuuria suhteissa🤷🏼♀️
- Anonyymi
Todella huono tuuri. Tuon pitäisi olla laitonta xD.
- Anonyymi
Otat asian puheeksi. Kerrot, että et nauti seksistä ja haluaisit siihen muutosta. Toisen reaktiosta tähän voi jo päätellä aika paljon. Jos loukkaantuu, sivuuttaa asian, niin on aika lapsellinen ihminen ja kannattaa erota, koska välittää selvästi enemmän itsestään kuin sinusta. Sekä ongelmia tulee todennäköisesti kaikissa muissakin asioissa tulevaisuudessa, koska ei kykene asialliseen keskusteluun ilman järkyttävää tunneryöppyä. Mutta, jos on valmis avoimeen keskusteluun ja yrittämään, niin silloin selvästi välittää sinusta ja suhteestanne sekä on toivoa tulevaisuudenkin suhteen.
- Anonyymi
Suuseksi on parasta! Itsellä tosin menee 20-30 minuuttia siihen että tulee.. Eli vaatii toiselta vähän niskalihaksia :D. Ekalla kerralla uuden naisen kanssa en yleensä harrasta suuseksiä. Rakastan antaa sitä ja myös vastaanottaa. Tykkään myös hoidella itseni siinä samalla kun nuolen. Tuun AINA todella nopeesti. Älä ala deittailemaan naista joka sitä ei omasta halusta tahdo tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366527Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r504584Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi984413Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74209Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393702Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173618Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713273Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415