Ei koskaan suuseksiä?

Anonyymi-ap

Olen harrastanut seksiä useamman naisen kanssa. Onko teistä ihan normaalia että en ole ikinä elämässäni saanut suuseksiä? Kaikki partnerin ovat olleet aika pidättyväisiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa tyyppejä. Eli eri asentoja jaan en ole päässyt kokeilemaan. Jos sillä on väliä niin kaikki ovat olleet aika top henkisiä.

Ja ei, en ole epäsiisti tms vaan ollut aina puhdas, ajan karvat jne muutenkin luulisi että hyvällä kropalla varustettu femme saisi edes kerran elämässään hyvää seksiä, mutta ei!

10

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaalia varmasti, mutta ehkä aika epätavallista, jos yksikään kumppani ei ole ehdottanut suuseksiä. Kropan malliin tai femmeyteen asia tuskin liittyy.

• Anonyymi

No oletko pyytänyt selvästi?

• Anonyymi

Taikasana rakkaus. Se on tainnu uupua noista kokemuksista.

• Anonyymi

Kahden kauppa. Oot itse vastuussa että osaat pyytää mitä haluat ja saat tyydyttävää seksiä.
      Toisen taas täytyy olla halukas ottamaan oppia vastaan ja kuunnella.
      T. Seksimaisteri

• Anonyymi

Ei ole normaalia. Mä oon ainakin pää haaroissa heti jos vaan yhtään vihjataan siihen suuntaan tai näytetään vihreetä valoa. Samoin kaikki naiset kenen kanssa olen ollut. Ja olen myös femme, kuten myös suurin osa kumppaneistani.

• Anonyymi

Siis en tiedä mitään parempaa kun nainen tulee siihen kun nuolet. AAMEN!

• Anonyymi

Kiitos muutamalle viimeiselle vastaajalle. Ehkä minulla on ollut vain huonoa tuuria suhteissa🤷🏼‍♀️

• Anonyymi

Todella huono tuuri. Tuon pitäisi olla laitonta xD.

• Anonyymi

Otat asian puheeksi. Kerrot, että et nauti seksistä ja haluaisit siihen muutosta. Toisen reaktiosta tähän voi jo päätellä aika paljon. Jos loukkaantuu, sivuuttaa asian, niin on aika lapsellinen ihminen ja kannattaa erota, koska välittää selvästi enemmän itsestään kuin sinusta. Sekä ongelmia tulee todennäköisesti kaikissa muissakin asioissa tulevaisuudessa, koska ei kykene asialliseen keskusteluun ilman järkyttävää tunneryöppyä. Mutta, jos on valmis avoimeen keskusteluun ja yrittämään, niin silloin selvästi välittää sinusta ja suhteestanne sekä on toivoa tulevaisuudenkin suhteen.

• Anonyymi

Suuseksi on parasta! Itsellä tosin menee 20-30 minuuttia siihen että tulee.. Eli vaatii toiselta vähän niskalihaksia :D. Ekalla kerralla uuden naisen kanssa en yleensä harrasta suuseksiä. Rakastan antaa sitä ja myös vastaanottaa. Tykkään myös hoidella itseni siinä samalla kun nuolen. Tuun AINA todella nopeesti. Älä ala deittailemaan naista joka sitä ei omasta halusta tahdo tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      64
      5674
    2. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      67
      3443
    3. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      23
      3181
    4. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      113
      2916
    5. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      64
      2387
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      40
      1785
    7. Mikä ihmeen v&v megastore?

Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.
      Järvenpää
      1
      1318
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1225
    9. Miksi kastetaan luterilaisia ?

Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt
      Kaste
      180
      1041
    10. Missä kuussa hän on syntynyt!!

Vai maassa??? 🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      870
    Aihe