Olen harrastanut seksiä useamman naisen kanssa. Onko teistä ihan normaalia että en ole ikinä elämässäni saanut suuseksiä? Kaikki partnerin ovat olleet aika pidättyväisiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa tyyppejä. Eli eri asentoja jaan en ole päässyt kokeilemaan. Jos sillä on väliä niin kaikki ovat olleet aika top henkisiä.
Ja ei, en ole epäsiisti tms vaan ollut aina puhdas, ajan karvat jne muutenkin luulisi että hyvällä kropalla varustettu femme saisi edes kerran elämässään hyvää seksiä, mutta ei!
Ei koskaan suuseksiä?
10
231
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia varmasti, mutta ehkä aika epätavallista, jos yksikään kumppani ei ole ehdottanut suuseksiä. Kropan malliin tai femmeyteen asia tuskin liittyy.
- Anonyymi
No oletko pyytänyt selvästi?
- Anonyymi
Taikasana rakkaus. Se on tainnu uupua noista kokemuksista.
- Anonyymi
Kahden kauppa. Oot itse vastuussa että osaat pyytää mitä haluat ja saat tyydyttävää seksiä.
Toisen taas täytyy olla halukas ottamaan oppia vastaan ja kuunnella.
T. Seksimaisteri - Anonyymi
Ei ole normaalia. Mä oon ainakin pää haaroissa heti jos vaan yhtään vihjataan siihen suuntaan tai näytetään vihreetä valoa. Samoin kaikki naiset kenen kanssa olen ollut. Ja olen myös femme, kuten myös suurin osa kumppaneistani.
- Anonyymi
Siis en tiedä mitään parempaa kun nainen tulee siihen kun nuolet. AAMEN!
- Anonyymi
Kiitos muutamalle viimeiselle vastaajalle. Ehkä minulla on ollut vain huonoa tuuria suhteissa🤷🏼♀️
- Anonyymi
Todella huono tuuri. Tuon pitäisi olla laitonta xD.
- Anonyymi
Otat asian puheeksi. Kerrot, että et nauti seksistä ja haluaisit siihen muutosta. Toisen reaktiosta tähän voi jo päätellä aika paljon. Jos loukkaantuu, sivuuttaa asian, niin on aika lapsellinen ihminen ja kannattaa erota, koska välittää selvästi enemmän itsestään kuin sinusta. Sekä ongelmia tulee todennäköisesti kaikissa muissakin asioissa tulevaisuudessa, koska ei kykene asialliseen keskusteluun ilman järkyttävää tunneryöppyä. Mutta, jos on valmis avoimeen keskusteluun ja yrittämään, niin silloin selvästi välittää sinusta ja suhteestanne sekä on toivoa tulevaisuudenkin suhteen.
- Anonyymi
Suuseksi on parasta! Itsellä tosin menee 20-30 minuuttia siihen että tulee.. Eli vaatii toiselta vähän niskalihaksia :D. Ekalla kerralla uuden naisen kanssa en yleensä harrasta suuseksiä. Rakastan antaa sitä ja myös vastaanottaa. Tykkään myös hoidella itseni siinä samalla kun nuolen. Tuun AINA todella nopeesti. Älä ala deittailemaan naista joka sitä ei omasta halusta tahdo tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762691Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2761539Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991301Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3851246Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2889Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805