Ei koskaan suuseksiä?

Anonyymi-ap

Olen harrastanut seksiä useamman naisen kanssa. Onko teistä ihan normaalia että en ole ikinä elämässäni saanut suuseksiä? Kaikki partnerin ovat olleet aika pidättyväisiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa tyyppejä. Eli eri asentoja jaan en ole päässyt kokeilemaan. Jos sillä on väliä niin kaikki ovat olleet aika top henkisiä.

Ja ei, en ole epäsiisti tms vaan ollut aina puhdas, ajan karvat jne muutenkin luulisi että hyvällä kropalla varustettu femme saisi edes kerran elämässään hyvää seksiä, mutta ei!

10

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaalia varmasti, mutta ehkä aika epätavallista, jos yksikään kumppani ei ole ehdottanut suuseksiä. Kropan malliin tai femmeyteen asia tuskin liittyy.

• Anonyymi

No oletko pyytänyt selvästi?

• Anonyymi

Taikasana rakkaus. Se on tainnu uupua noista kokemuksista.

• Anonyymi

Kahden kauppa. Oot itse vastuussa että osaat pyytää mitä haluat ja saat tyydyttävää seksiä.
      Toisen taas täytyy olla halukas ottamaan oppia vastaan ja kuunnella.
      T. Seksimaisteri

• Anonyymi

Ei ole normaalia. Mä oon ainakin pää haaroissa heti jos vaan yhtään vihjataan siihen suuntaan tai näytetään vihreetä valoa. Samoin kaikki naiset kenen kanssa olen ollut. Ja olen myös femme, kuten myös suurin osa kumppaneistani.

• Anonyymi

Siis en tiedä mitään parempaa kun nainen tulee siihen kun nuolet. AAMEN!

• Anonyymi

Kiitos muutamalle viimeiselle vastaajalle. Ehkä minulla on ollut vain huonoa tuuria suhteissa🤷🏼‍♀️

• Anonyymi

Todella huono tuuri. Tuon pitäisi olla laitonta xD.

• Anonyymi

Otat asian puheeksi. Kerrot, että et nauti seksistä ja haluaisit siihen muutosta. Toisen reaktiosta tähän voi jo päätellä aika paljon. Jos loukkaantuu, sivuuttaa asian, niin on aika lapsellinen ihminen ja kannattaa erota, koska välittää selvästi enemmän itsestään kuin sinusta. Sekä ongelmia tulee todennäköisesti kaikissa muissakin asioissa tulevaisuudessa, koska ei kykene asialliseen keskusteluun ilman järkyttävää tunneryöppyä. Mutta, jos on valmis avoimeen keskusteluun ja yrittämään, niin silloin selvästi välittää sinusta ja suhteestanne sekä on toivoa tulevaisuudenkin suhteen.

• Anonyymi

Suuseksi on parasta! Itsellä tosin menee 20-30 minuuttia siihen että tulee.. Eli vaatii toiselta vähän niskalihaksia :D. Ekalla kerralla uuden naisen kanssa en yleensä harrasta suuseksiä. Rakastan antaa sitä ja myös vastaanottaa. Tykkään myös hoidella itseni siinä samalla kun nuolen. Tuun AINA todella nopeesti. Älä ala deittailemaan naista joka sitä ei omasta halusta tahdo tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      236
      6527
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      50
      4584
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      98
      4413
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      7
      4209
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      39
      3702
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      117
      3618
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      68
      3596
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      23
      3501
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      71
      3273
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      53
      2415
    Aihe