Ei koskaan suuseksiä?

Anonyymi-ap

Olen harrastanut seksiä useamman naisen kanssa. Onko teistä ihan normaalia että en ole ikinä elämässäni saanut suuseksiä? Kaikki partnerin ovat olleet aika pidättyväisiä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa tyyppejä. Eli eri asentoja jaan en ole päässyt kokeilemaan. Jos sillä on väliä niin kaikki ovat olleet aika top henkisiä.

Ja ei, en ole epäsiisti tms vaan ollut aina puhdas, ajan karvat jne muutenkin luulisi että hyvällä kropalla varustettu femme saisi edes kerran elämässään hyvää seksiä, mutta ei!

10

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaalia varmasti, mutta ehkä aika epätavallista, jos yksikään kumppani ei ole ehdottanut suuseksiä. Kropan malliin tai femmeyteen asia tuskin liittyy.

• Anonyymi

No oletko pyytänyt selvästi?

• Anonyymi

Taikasana rakkaus. Se on tainnu uupua noista kokemuksista.

• Anonyymi

Kahden kauppa. Oot itse vastuussa että osaat pyytää mitä haluat ja saat tyydyttävää seksiä.
      Toisen taas täytyy olla halukas ottamaan oppia vastaan ja kuunnella.
      T. Seksimaisteri

• Anonyymi

Ei ole normaalia. Mä oon ainakin pää haaroissa heti jos vaan yhtään vihjataan siihen suuntaan tai näytetään vihreetä valoa. Samoin kaikki naiset kenen kanssa olen ollut. Ja olen myös femme, kuten myös suurin osa kumppaneistani.

• Anonyymi

Siis en tiedä mitään parempaa kun nainen tulee siihen kun nuolet. AAMEN!

• Anonyymi

Kiitos muutamalle viimeiselle vastaajalle. Ehkä minulla on ollut vain huonoa tuuria suhteissa🤷🏼‍♀️

• Anonyymi

Todella huono tuuri. Tuon pitäisi olla laitonta xD.

• Anonyymi

Otat asian puheeksi. Kerrot, että et nauti seksistä ja haluaisit siihen muutosta. Toisen reaktiosta tähän voi jo päätellä aika paljon. Jos loukkaantuu, sivuuttaa asian, niin on aika lapsellinen ihminen ja kannattaa erota, koska välittää selvästi enemmän itsestään kuin sinusta. Sekä ongelmia tulee todennäköisesti kaikissa muissakin asioissa tulevaisuudessa, koska ei kykene asialliseen keskusteluun ilman järkyttävää tunneryöppyä. Mutta, jos on valmis avoimeen keskusteluun ja yrittämään, niin silloin selvästi välittää sinusta ja suhteestanne sekä on toivoa tulevaisuudenkin suhteen.

• Anonyymi

Suuseksi on parasta! Itsellä tosin menee 20-30 minuuttia siihen että tulee.. Eli vaatii toiselta vähän niskalihaksia :D. Ekalla kerralla uuden naisen kanssa en yleensä harrasta suuseksiä. Rakastan antaa sitä ja myös vastaanottaa. Tykkään myös hoidella itseni siinä samalla kun nuolen. Tuun AINA todella nopeesti. Älä ala deittailemaan naista joka sitä ei omasta halusta tahdo tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      192
      14001
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4798
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      67
      4379
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      219
      3730
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      103
      3527
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      107
      3414
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      74
      2034
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1365
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1089
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      288
      1058
    Aihe