Radioasemat täynnä mainoksia

Anonyymi-ap

Eipä sieltä juuri muuta tule. Muutenkin vähemmän puhetta, enemmän musiikkia, kiitos.

22

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyhällä hengellä pitäisi pärjätä!

    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi Radioplay Premium palvelua. 4,99 euron vaatimattomalla kuukausimaksulla laadukkaat Bauer Median radiokanavat kuten Pooki, kuuluvat ilman mainoksia. Mainosten aikana premium tilaaja kuulee musiikkia.

      • Anonyymi

        Ei kiitos. Ei musiikin määrä vaan koko radion laatu.


      • Anonyymi

        Mieluummin vaikka mainoksia, kuin lisää niitä Bauerin umpikuluneita ikivihreitä ikuisessa voimasoitossa olevia 20v vanhoja hittejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin vaikka mainoksia, kuin lisää niitä Bauerin umpikuluneita ikivihreitä ikuisessa voimasoitossa olevia 20v vanhoja hittejä.

        Vaihda kanavaa jos ei Bauerin soittilistat innosta, ketään ei taatusti pakoteta kuuntelemaan Bauerin asemia. Itse sen sijaan olen tyytyväinen Bauerin soittamaan musaan muuten mutta kanava Ysäriä kaipaan takaisin fm-taajuuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin vaikka mainoksia, kuin lisää niitä Bauerin umpikuluneita ikivihreitä ikuisessa voimasoitossa olevia 20v vanhoja hittejä.

        Katri helenaa enemmän kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos. Ei musiikin määrä vaan koko radion laatu.

        Just näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda kanavaa jos ei Bauerin soittilistat innosta, ketään ei taatusti pakoteta kuuntelemaan Bauerin asemia. Itse sen sijaan olen tyytyväinen Bauerin soittamaan musaan muuten mutta kanava Ysäriä kaipaan takaisin fm-taajuuksille.

        Totesin vain mielipiteeni, että mainoksetkin tuovat enemmän vaihtelua Bauerin asemilla. Onneksi ei Bauerin kanavia ole pakko rahoittaa kuten YLEä.

        Joskus satunnaisesti tänne kommentoin, muuten en välitä lainkaan Bauerin asemista ja se on heleppoa kun ei ole pakkorahoitteinen kuten jo mainitsemani YLE.


    • Anonyymi

      Kuuntelen noin 110 cd:tä, jotka olen kopioinut tietokoneelleni. Ei yhtään mainosta, ja soittolistakin on laajempi kuin yksityisillä radioasemilla.

      • Anonyymi

        No se ei liity mitenkään radiokeskusteluun


      • Anonyymi

        Minä kuuntelen aika usein pitkillä työmatkoilla autossani. Olen nauhoittanut cd-levyille 15 sekunnin biisivälit ja voin juontaa niihin mitä haluan. Olen oppinut aika paljon enkä enää tarvitse radiolähetyksiä. Omat levyt ja biisit riittävät. Kokeilkaa muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuuntelen aika usein pitkillä työmatkoilla autossani. Olen nauhoittanut cd-levyille 15 sekunnin biisivälit ja voin juontaa niihin mitä haluan. Olen oppinut aika paljon enkä enää tarvitse radiolähetyksiä. Omat levyt ja biisit riittävät. Kokeilkaa muutkin.

        Keskustelet ihan väärällä palstalla. Mene musiikki osioon


    • Anonyymi

      Ennemmin enemmän puhetta ja vähemmän yksitoikkoista soittolistaa.

    • Anonyymi

      Ei ole Radio Soi!

    • Anonyymi

      Kaupallista radiota rahoittaa mainostajat. Yleä veronmaksajat. Kuuntele Yleä jos mainokset häiritsee.

      • Anonyymi

        Mieluummin mainoksia kuin pakkollarahoitetrua YLEä, jonka taso ei ole radiokanavissa lähellekkään sitä mitä se vielä 2008 oli.

        Kuuntele itse YLEä. Jos mainoksettomia kanvia haluan kuunnella valitsen Sveriges Radion kanavan. Paljon enemmän asiaa ja monipuolisempi musiikkitarjonta kuin YLE:llä. Jopa pikkusummalla tuotetussa Sveriges Radio Finskassa on monipuolisemmat soittolistat ja useamnin uusiutuva kappaletarjonta ja tulee enemmän asiapuhettta kuin Suomen kalleimmalla asemalla Radio Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin mainoksia kuin pakkollarahoitetrua YLEä, jonka taso ei ole radiokanavissa lähellekkään sitä mitä se vielä 2008 oli.

        Kuuntele itse YLEä. Jos mainoksettomia kanvia haluan kuunnella valitsen Sveriges Radion kanavan. Paljon enemmän asiaa ja monipuolisempi musiikkitarjonta kuin YLE:llä. Jopa pikkusummalla tuotetussa Sveriges Radio Finskassa on monipuolisemmat soittolistat ja useamnin uusiutuva kappaletarjonta ja tulee enemmän asiapuhettta kuin Suomen kalleimmalla asemalla Radio Suomi.

        Hyvää tarinankerrontaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin mainoksia kuin pakkollarahoitetrua YLEä, jonka taso ei ole radiokanavissa lähellekkään sitä mitä se vielä 2008 oli.

        Kuuntele itse YLEä. Jos mainoksettomia kanvia haluan kuunnella valitsen Sveriges Radion kanavan. Paljon enemmän asiaa ja monipuolisempi musiikkitarjonta kuin YLE:llä. Jopa pikkusummalla tuotetussa Sveriges Radio Finskassa on monipuolisemmat soittolistat ja useamnin uusiutuva kappaletarjonta ja tulee enemmän asiapuhettta kuin Suomen kalleimmalla asemalla Radio Suomi.

        Se on Sisuradio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää tarinankerrontaa...

        Mutta totta joka sana, vaikka se totuus susta ois kuinka ikävä ei se kieltämällä muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Sisuradio!

        SR Finska on nykyinen nimi. Sveriges radio (SR) yhtenäisti kanaviensa nimet joitakin vuosia sitten.


    • Anonyymi

      Mainoksia on oltava kaupallisella radiolla jotta se pysyy eloisana, iloisana ja virkeänä. Mikäs kaupallinen radio se sellainen olisi, jossa ei mainoksia olisi? No ei ainakaan menestyvä radio. Mainonnalla kertyy rahaa henkilöstökuluihin, tekniikkaan, ohjelmiin, musiikkiin ja jakeluun. Kaikkeen mitä radion pyörittämiseen tarvitaan. Ei ole halpaa puuhaa.
      Yle on hyvä vaihtoehto jos ei mainoksia halua kuunnella.

      • Anonyymi

        Tasapainottelu mainosten ja muun ohjelman välillä on taitolaji. Sanoma ja bauerilla mainoskatkoja on niin paljon et se saa vaihtamaan radioasemaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe