Eipä sieltä juuri muuta tule. Muutenkin vähemmän puhetta, enemmän musiikkia, kiitos.
Radioasemat täynnä mainoksia
22
312
Vastaukset
- AnonyymiPyhällä hengellä pitäisi pärjätä! 
- AnonyymiSuosittelen lämpimästi Radioplay Premium palvelua. 4,99 euron vaatimattomalla kuukausimaksulla laadukkaat Bauer Median radiokanavat kuten Pooki, kuuluvat ilman mainoksia. Mainosten aikana premium tilaaja kuulee musiikkia. - AnonyymiEi kiitos. Ei musiikin määrä vaan koko radion laatu. 
- AnonyymiMieluummin vaikka mainoksia, kuin lisää niitä Bauerin umpikuluneita ikivihreitä ikuisessa voimasoitossa olevia 20v vanhoja hittejä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mieluummin vaikka mainoksia, kuin lisää niitä Bauerin umpikuluneita ikivihreitä ikuisessa voimasoitossa olevia 20v vanhoja hittejä. Vaihda kanavaa jos ei Bauerin soittilistat innosta, ketään ei taatusti pakoteta kuuntelemaan Bauerin asemia. Itse sen sijaan olen tyytyväinen Bauerin soittamaan musaan muuten mutta kanava Ysäriä kaipaan takaisin fm-taajuuksille. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mieluummin vaikka mainoksia, kuin lisää niitä Bauerin umpikuluneita ikivihreitä ikuisessa voimasoitossa olevia 20v vanhoja hittejä. Katri helenaa enemmän kiitos. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei kiitos. Ei musiikin määrä vaan koko radion laatu. Just näin! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vaihda kanavaa jos ei Bauerin soittilistat innosta, ketään ei taatusti pakoteta kuuntelemaan Bauerin asemia. Itse sen sijaan olen tyytyväinen Bauerin soittamaan musaan muuten mutta kanava Ysäriä kaipaan takaisin fm-taajuuksille. Totesin vain mielipiteeni, että mainoksetkin tuovat enemmän vaihtelua Bauerin asemilla. Onneksi ei Bauerin kanavia ole pakko rahoittaa kuten YLEä. 
 Joskus satunnaisesti tänne kommentoin, muuten en välitä lainkaan Bauerin asemista ja se on heleppoa kun ei ole pakkorahoitteinen kuten jo mainitsemani YLE.

- AnonyymiKuuntelen noin 110 cd:tä, jotka olen kopioinut tietokoneelleni. Ei yhtään mainosta, ja soittolistakin on laajempi kuin yksityisillä radioasemilla. - AnonyymiNo se ei liity mitenkään radiokeskusteluun 
- AnonyymiMinä kuuntelen aika usein pitkillä työmatkoilla autossani. Olen nauhoittanut cd-levyille 15 sekunnin biisivälit ja voin juontaa niihin mitä haluan. Olen oppinut aika paljon enkä enää tarvitse radiolähetyksiä. Omat levyt ja biisit riittävät. Kokeilkaa muutkin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä kuuntelen aika usein pitkillä työmatkoilla autossani. Olen nauhoittanut cd-levyille 15 sekunnin biisivälit ja voin juontaa niihin mitä haluan. Olen oppinut aika paljon enkä enää tarvitse radiolähetyksiä. Omat levyt ja biisit riittävät. Kokeilkaa muutkin. Keskustelet ihan väärällä palstalla. Mene musiikki osioon 

- AnonyymiEnnemmin enemmän puhetta ja vähemmän yksitoikkoista soittolistaa. 
- AnonyymiEi ole Radio Soi! 
- AnonyymiKaupallista radiota rahoittaa mainostajat. Yleä veronmaksajat. Kuuntele Yleä jos mainokset häiritsee. - AnonyymiMieluummin mainoksia kuin pakkollarahoitetrua YLEä, jonka taso ei ole radiokanavissa lähellekkään sitä mitä se vielä 2008 oli. 
 Kuuntele itse YLEä. Jos mainoksettomia kanvia haluan kuunnella valitsen Sveriges Radion kanavan. Paljon enemmän asiaa ja monipuolisempi musiikkitarjonta kuin YLE:llä. Jopa pikkusummalla tuotetussa Sveriges Radio Finskassa on monipuolisemmat soittolistat ja useamnin uusiutuva kappaletarjonta ja tulee enemmän asiapuhettta kuin Suomen kalleimmalla asemalla Radio Suomi.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mieluummin mainoksia kuin pakkollarahoitetrua YLEä, jonka taso ei ole radiokanavissa lähellekkään sitä mitä se vielä 2008 oli. 
 Kuuntele itse YLEä. Jos mainoksettomia kanvia haluan kuunnella valitsen Sveriges Radion kanavan. Paljon enemmän asiaa ja monipuolisempi musiikkitarjonta kuin YLE:llä. Jopa pikkusummalla tuotetussa Sveriges Radio Finskassa on monipuolisemmat soittolistat ja useamnin uusiutuva kappaletarjonta ja tulee enemmän asiapuhettta kuin Suomen kalleimmalla asemalla Radio Suomi.Hyvää tarinankerrontaa... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mieluummin mainoksia kuin pakkollarahoitetrua YLEä, jonka taso ei ole radiokanavissa lähellekkään sitä mitä se vielä 2008 oli. 
 Kuuntele itse YLEä. Jos mainoksettomia kanvia haluan kuunnella valitsen Sveriges Radion kanavan. Paljon enemmän asiaa ja monipuolisempi musiikkitarjonta kuin YLE:llä. Jopa pikkusummalla tuotetussa Sveriges Radio Finskassa on monipuolisemmat soittolistat ja useamnin uusiutuva kappaletarjonta ja tulee enemmän asiapuhettta kuin Suomen kalleimmalla asemalla Radio Suomi.Se on Sisuradio! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvää tarinankerrontaa... Mutta totta joka sana, vaikka se totuus susta ois kuinka ikävä ei se kieltämällä muutu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se on Sisuradio! SR Finska on nykyinen nimi. Sveriges radio (SR) yhtenäisti kanaviensa nimet joitakin vuosia sitten. 

- AnonyymiMainoksia on oltava kaupallisella radiolla jotta se pysyy eloisana, iloisana ja virkeänä. Mikäs kaupallinen radio se sellainen olisi, jossa ei mainoksia olisi? No ei ainakaan menestyvä radio. Mainonnalla kertyy rahaa henkilöstökuluihin, tekniikkaan, ohjelmiin, musiikkiin ja jakeluun. Kaikkeen mitä radion pyörittämiseen tarvitaan. Ei ole halpaa puuhaa. 
 Yle on hyvä vaihtoehto jos ei mainoksia halua kuunnella.- AnonyymiTasapainottelu mainosten ja muun ohjelman välillä on taitolaji. Sanoma ja bauerilla mainoskatkoja on niin paljon et se saa vaihtamaan radioasemaa 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703