mitä kaikkea tapahtuu satmassa, laivan konehuoneessa ja komentosillalla,ennenkuin laiva lähtee ja köydet irroitetaan? Ja miten se käytännössä toimii? T: T.yperys
laivan lähtö
15
1223
Vastaukset
- Anonyymi
Voin kertoa kokemattomalle salaisuuden.
Yksikään matkustaja ei moisiin toimiin osallistu eikä häneltä liioin edellytetä mitään tietoa kysesistä asioista. - Anonyymi
Pitää tarkistaa, että onko vanavesitankissa riittävästi vettä sekä onko Paraisten portin avain sillalla.
- Anonyymi
Muistakaa ruokkia pilssisikaa ennen lähtöä !
Vanha Skönö - Anonyymi
Pitää myös tarkistaa onko pilotin pullo käärästy lehden sisään.
- Anonyymi
Mitäpä siinä muuta kun pannaan ykönen silmään ja aletaan huristella kohti ulappaa.
- Anonyymi
Miksi näitä pitää kopioida tänne kun ne on luettavissa alkuperäisellä saitilla? Ihan vaan palstan ylläpidon kiusaksi vai?
- Anonyymi
Jotta ylläpiti ymmärtäisi poistaa tuoreeltaan nämä häiriköinnit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta ylläpiti ymmärtäisi poistaa tuoreeltaan nämä häiriköinnit.
Miksi ylläpitoa pitää tahallaan kiusata laittamalla sääntöjen vastaisia kirjoituksia?
- Anonyymi
Kammet eteen, Full Ahead ,kyllä se siitä :)
245848- Anonyymi
Mutta sitä ennen käyvät istunnolla
- Anonyymi
Laivan lähtiessä miehistö hoitaa lähtöhommat ja matkustajat keskittyvät matkasta nauttimiseen.
- Anonyymi
Miten matkasta voi nauttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten matkasta voi nauttia?
Perinteinen risteily: juodaan viinaa, tullaan humalaan, puhutaan paskaa.
Joskus myös tapellaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen risteily: juodaan viinaa, tullaan humalaan, puhutaan paskaa.
Joskus myös tapellaan.Saaks pilhaa, ees koittaa?
- Anonyymi
Tuolla selitetään. https://youtu.be/RL9qy9auMVg?si=M7f168IsaiIrfHdH
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837