laivan lähtö

Anonyymi-ap

mitä kaikkea tapahtuu satmassa, laivan konehuoneessa ja komentosillalla,ennenkuin laiva lähtee ja köydet irroitetaan? Ja miten se käytännössä toimii? T: T.yperys

14

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kertoa kokemattomalle salaisuuden.
      Yksikään matkustaja ei moisiin toimiin osallistu eikä häneltä liioin edellytetä mitään tietoa kysesistä asioista.

    • Anonyymi

      Pitää tarkistaa, että onko vanavesitankissa riittävästi vettä sekä onko Paraisten portin avain sillalla.

      • Anonyymi

        Muistakaa ruokkia pilssisikaa ennen lähtöä !

        Vanha Skönö


      • Anonyymi

        Pitää myös tarkistaa onko pilotin pullo käärästy lehden sisään.


    • Anonyymi

      Mitäpä siinä muuta kun pannaan ykönen silmään ja aletaan huristella kohti ulappaa.

    • Anonyymi

      Miksi näitä pitää kopioida tänne kun ne on luettavissa alkuperäisellä saitilla? Ihan vaan palstan ylläpidon kiusaksi vai?

      • Anonyymi

        Jotta ylläpiti ymmärtäisi poistaa tuoreeltaan nämä häiriköinnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta ylläpiti ymmärtäisi poistaa tuoreeltaan nämä häiriköinnit.

        Miksi ylläpitoa pitää tahallaan kiusata laittamalla sääntöjen vastaisia kirjoituksia?


    • Anonyymi

      Kammet eteen, Full Ahead ,kyllä se siitä :)

      245848

      • Anonyymi

        Mutta sitä ennen käyvät istunnolla


    • Anonyymi

      Laivan lähtiessä miehistö hoitaa lähtöhommat ja matkustajat keskittyvät matkasta nauttimiseen.

      • Anonyymi

        Miten matkasta voi nauttia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten matkasta voi nauttia?

        Perinteinen risteily: juodaan viinaa, tullaan humalaan, puhutaan paskaa.
        Joskus myös tapellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinteinen risteily: juodaan viinaa, tullaan humalaan, puhutaan paskaa.
        Joskus myös tapellaan.

        Saaks pilhaa, ees koittaa?


    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe