Onko kahden kauppa kolmannen korvapuusti?

Anonyymi-ap

Jos on, mitä jos tykkää kanelipullasta niin, että voisi niitä ottaa ja antaa arjessa vähän enemmänkin.

Olen aina (tähän asti) ajatellut, että kaksi ihmistä ja sitoutuminen, ei mitään muuta. (En edes tiedä mitä termejä näihin liittyy) Nyt olen ensimmäistä kertaa koskaan tilanteessa, jossa voisin omasta puolesta helposti kuvitella olevani sitoutunut kahteen ihanaan naiseen. Toiseen on tunteita, toista en tunne.

En tiedä onko ajatus ihan mahdoton? Voisiko tälläinen toimia? Kokemuksia ja mielipiteitä?

Ehdoton avoimuus ja sitoutuminen tarvitsisi kaikilla olla toisiinsa. Uskon, että rakkautta, kuin sitoutumista kyllä löytyisi!

Mutta, mutta onko ihan hassu ajatus, voisiko toimia?

72

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Polyamoria on trendikästä, ei niin että sopisi kaikille ja olisi mikään tae tasapainoisesta, tyydyttävästä ja tasapuolisesta suhdejärjestelystä koskien mm eri sukupuolia kuviossa. Hirvittävän paljon idealistisia ihanteita ko. henkilöt usein omaavat. Käytännöntoteutus tuskin yltää ihanteiden tasolle. Kyllähän osa monogamisista deittailee useampaa ihmisiä ns kevyesti, kun ei olla nimenomaan sitouduttu/luvattu toiselle mitään. Osapuolet tekevät mitä tekevät, tietysti.
      Itse en ole kiinnostunut sitoutumaan polykuvioihin enkä varsinkaan panostamaan tunnetasolla, seksiä on ollut.

      • Anonyymi

        En nyt hallitse näitä termejä. Ihan tunnetason suhdetta ja sitoutumista haluaisin näihin kahteen naiseen. Lähtötilanne hieman kimurantti, mutta mielestäni ratkaistavissa, ehkä… riippuen tietenkin kaikista osapuolista. Olis niin ihanaa arkea ja erilaiset ihanat persoonat joiden kanssa saisi jakaa elämää. Tietenkin sitä seksiäkin, mutta ennen kaikkea tunneäly ja arjen jakamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt hallitse näitä termejä. Ihan tunnetason suhdetta ja sitoutumista haluaisin näihin kahteen naiseen. Lähtötilanne hieman kimurantti, mutta mielestäni ratkaistavissa, ehkä… riippuen tietenkin kaikista osapuolista. Olis niin ihanaa arkea ja erilaiset ihanat persoonat joiden kanssa saisi jakaa elämää. Tietenkin sitä seksiäkin, mutta ennen kaikkea tunneäly ja arjen jakamista.

        No, se mitä sä haluat onkin täysin eri asia mitä nämä muut kaksi ajattelee tuollaisesta. Ihan rehellisesti, mistä voit tietää että arki olisi heidän kanssa ihana jos kokemusta siitä ei vielä ole ko. suhdejärjestelyssä=polyamorisessa suhteessa? :)
        Sanoit ettet tunne edes toista juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, se mitä sä haluat onkin täysin eri asia mitä nämä muut kaksi ajattelee tuollaisesta. Ihan rehellisesti, mistä voit tietää että arki olisi heidän kanssa ihana jos kokemusta siitä ei vielä ole ko. suhdejärjestelyssä=polyamorisessa suhteessa? :)
        Sanoit ettet tunne edes toista juuri.

        No en voi tietää millaista arki olisi, mutta toki olen ajatellut että tietenkin se olisi ihanaa, kun kaikki pitävät huolta toisistaan, aina olisi syliä ja lämpöä. Minä tiedän että olen sellainen, että rakkautta ja sitoutumista riittäisi. En olisi ikinä ennen pystynyt ajattelemaan näin, sattuman kautta tutustuttuani siihen toiseen naiseen, tämä ajatus tuli, hän vaikuttaa niin uskollisesta ja hyvältä ihmiseltä. Missään muussa tilanteessa, enkä koskaan aikaisemmin ole vastaavanlaista suhdekuvioo millään tavalla voinut hyväksyä.

        Jokainen ihminen tuo erilaiset piirteet itsessä esiin. Kahden erilaisen naisen kanssa saisi omatkin eri puolet tulla eritavalla esiin. Koen, että tämä nainen johon minulla on tunteita tarvitsisi paljon rakkautta, jota hänelle ilomielin soisin, vaikka kaksin kappalein. Hänen pitäisi vain luottaa, mun tunteisiin häntä kohtaan ja uskaltaa antaa meidän toisillemme vieraampiakin naisten lähentyä, pelkäämättä hylkäämistä.

        Kummallisessa tilanteessa jossa nyt olen, olen saanut oppia tuntemaan sen tuntemattoman naisen hyviä puolia. On sitoutunut, lojaali ja hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en voi tietää millaista arki olisi, mutta toki olen ajatellut että tietenkin se olisi ihanaa, kun kaikki pitävät huolta toisistaan, aina olisi syliä ja lämpöä. Minä tiedän että olen sellainen, että rakkautta ja sitoutumista riittäisi. En olisi ikinä ennen pystynyt ajattelemaan näin, sattuman kautta tutustuttuani siihen toiseen naiseen, tämä ajatus tuli, hän vaikuttaa niin uskollisesta ja hyvältä ihmiseltä. Missään muussa tilanteessa, enkä koskaan aikaisemmin ole vastaavanlaista suhdekuvioo millään tavalla voinut hyväksyä.

        Jokainen ihminen tuo erilaiset piirteet itsessä esiin. Kahden erilaisen naisen kanssa saisi omatkin eri puolet tulla eritavalla esiin. Koen, että tämä nainen johon minulla on tunteita tarvitsisi paljon rakkautta, jota hänelle ilomielin soisin, vaikka kaksin kappalein. Hänen pitäisi vain luottaa, mun tunteisiin häntä kohtaan ja uskaltaa antaa meidän toisillemme vieraampiakin naisten lähentyä, pelkäämättä hylkäämistä.

        Kummallisessa tilanteessa jossa nyt olen, olen saanut oppia tuntemaan sen tuntemattoman naisen hyviä puolia. On sitoutunut, lojaali ja hyvä ihminen.

        Maalailet mielikuvaa lähinnä siitä miten nämä erilaiset naiset nostavat sinussa esiin eri piirteitä tai vastaavat sinun tarpeisiisi.
        Nostatko sinä heissä tai jommassa kummassa hyviä tunteita, ihastuksen tunteita? Mitä he ajattelee polyamoriasta, siinäpä se pointti.
        Hyviä tai ihailtavia piirteitä löytyy varmaan jokaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalailet mielikuvaa lähinnä siitä miten nämä erilaiset naiset nostavat sinussa esiin eri piirteitä tai vastaavat sinun tarpeisiisi.
        Nostatko sinä heissä tai jommassa kummassa hyviä tunteita, ihastuksen tunteita? Mitä he ajattelee polyamoriasta, siinäpä se pointti.
        Hyviä tai ihailtavia piirteitä löytyy varmaan jokaisesta.

        Kyllä ajattelen, että sama mekanismi toimii jokaisen kohdalla (ei vain itseni), niin hyvässä kuin pahassa, kaikkien luonteenpiirteiden kanssa. Ja kyllä mun maalauksissa rakastaisin näitä naisia paljon ja pyyteettömästi, luonnollisesti saisin jotain takaisin päinkin.

        En tiedä mitä he ajattelevat polyamoriasta, itse en sellaista ole koskaan ennen pitänyt edes vaihtoehtona, joten sillä ei kai lähtökohtaisesti väliä mitä nyt ajattelevat, jos asiat vaan menisi siihen suuntaan, niin ajatus siitä voisi syntyä. Tai voisi riittää, että toinen ajattelee ja sitten voisi hienovaraisesti ohjeilla tilannetta siihen suuntaan🙈, jos luonnollisesti siihen menisi. Sitähän ei voi tietää.

        Hyviä ja ihailtavia piirteitä löytyy jokaisesta kyllä, mutta ehkä heissä on kummassakin jotain sellaista vähän enemmän kuin kenessäkään , vaikka tosiaan tunteet on saaneet kehittyä vasta enempi toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalailet mielikuvaa lähinnä siitä miten nämä erilaiset naiset nostavat sinussa esiin eri piirteitä tai vastaavat sinun tarpeisiisi.
        Nostatko sinä heissä tai jommassa kummassa hyviä tunteita, ihastuksen tunteita? Mitä he ajattelee polyamoriasta, siinäpä se pointti.
        Hyviä tai ihailtavia piirteitä löytyy varmaan jokaisesta.

        Olen hyvilläni, kun ja jos se nainen jonka tunnen ja minulla on tunteita, saa huolenpitoa ja läheisyyttä tältä naiselta jota en tunne. Ihana ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ajattelen, että sama mekanismi toimii jokaisen kohdalla (ei vain itseni), niin hyvässä kuin pahassa, kaikkien luonteenpiirteiden kanssa. Ja kyllä mun maalauksissa rakastaisin näitä naisia paljon ja pyyteettömästi, luonnollisesti saisin jotain takaisin päinkin.

        En tiedä mitä he ajattelevat polyamoriasta, itse en sellaista ole koskaan ennen pitänyt edes vaihtoehtona, joten sillä ei kai lähtökohtaisesti väliä mitä nyt ajattelevat, jos asiat vaan menisi siihen suuntaan, niin ajatus siitä voisi syntyä. Tai voisi riittää, että toinen ajattelee ja sitten voisi hienovaraisesti ohjeilla tilannetta siihen suuntaan🙈, jos luonnollisesti siihen menisi. Sitähän ei voi tietää.

        Hyviä ja ihailtavia piirteitä löytyy jokaisesta kyllä, mutta ehkä heissä on kummassakin jotain sellaista vähän enemmän kuin kenessäkään , vaikka tosiaan tunteet on saaneet kehittyä vasta enempi toiseen.

        Hmm. Ohjailet? Kaikkien osapuolten on hyvä tietää mihin ihmisuhdekuvioon ovat ikään kuin tulossa, kuinka vapaa kukin on/ mitä sitoumuksia on. Ei yllätyksiä asian suhteen.
        No mut, kukin eläköön miten parhaaksi näkee, kunhan ei tahallisesti vahingoita/huijaa johonkin mukaan. Laita hankalaan asemaan jne.

        Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Ohjailet? Kaikkien osapuolten on hyvä tietää mihin ihmisuhdekuvioon ovat ikään kuin tulossa, kuinka vapaa kukin on/ mitä sitoumuksia on. Ei yllätyksiä asian suhteen.
        No mut, kukin eläköön miten parhaaksi näkee, kunhan ei tahallisesti vahingoita/huijaa johonkin mukaan. Laita hankalaan asemaan jne.

        Öitä.

        Ei tietenkään mitään tuollaista. Aikuisia ihmisiä tässä ollaan. Jos asiat on mennäkseen tiettyyn suuntaan, niin sitten ne menee. Avoimuus ja luottamus pitää olla kaiken pohja. Lähinnä tarkoitin sitä, että enpä olisi ikinä itsestäni uskonut mihin olisin valmis, ennen heitä ja vaikka lähtökohtaisesti jollekin ei kuvio sopisi, ajatus voi syntyä matkanvarrella tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en voi tietää millaista arki olisi, mutta toki olen ajatellut että tietenkin se olisi ihanaa, kun kaikki pitävät huolta toisistaan, aina olisi syliä ja lämpöä. Minä tiedän että olen sellainen, että rakkautta ja sitoutumista riittäisi. En olisi ikinä ennen pystynyt ajattelemaan näin, sattuman kautta tutustuttuani siihen toiseen naiseen, tämä ajatus tuli, hän vaikuttaa niin uskollisesta ja hyvältä ihmiseltä. Missään muussa tilanteessa, enkä koskaan aikaisemmin ole vastaavanlaista suhdekuvioo millään tavalla voinut hyväksyä.

        Jokainen ihminen tuo erilaiset piirteet itsessä esiin. Kahden erilaisen naisen kanssa saisi omatkin eri puolet tulla eritavalla esiin. Koen, että tämä nainen johon minulla on tunteita tarvitsisi paljon rakkautta, jota hänelle ilomielin soisin, vaikka kaksin kappalein. Hänen pitäisi vain luottaa, mun tunteisiin häntä kohtaan ja uskaltaa antaa meidän toisillemme vieraampiakin naisten lähentyä, pelkäämättä hylkäämistä.

        Kummallisessa tilanteessa jossa nyt olen, olen saanut oppia tuntemaan sen tuntemattoman naisen hyviä puolia. On sitoutunut, lojaali ja hyvä ihminen.

        Mistä tiedät jo valmiiksi, että haluat sitoutua molempiin? Vasta toiseen on tunteita, etkä toista ilmeisesti juuri tunnekaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvilläni, kun ja jos se nainen jonka tunnen ja minulla on tunteita, saa huolenpitoa ja läheisyyttä tältä naiselta jota en tunne. Ihana ajatus.

        Sivusta. Miksi polyamoristit leipovatkin itsestään usein kuvaa jonakin tasavertaisuuden airueina ja hyväntekijöinä? ;) yrittävätkö piilotella kylmää tai tuuliviirimäistä tunne-elämäänsä? Jep, palopuheita riittää, mutta kuinka antoisaa suhde-elämä on näiden tyyppien kanssa, onkin eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ajattelen, että sama mekanismi toimii jokaisen kohdalla (ei vain itseni), niin hyvässä kuin pahassa, kaikkien luonteenpiirteiden kanssa. Ja kyllä mun maalauksissa rakastaisin näitä naisia paljon ja pyyteettömästi, luonnollisesti saisin jotain takaisin päinkin.

        En tiedä mitä he ajattelevat polyamoriasta, itse en sellaista ole koskaan ennen pitänyt edes vaihtoehtona, joten sillä ei kai lähtökohtaisesti väliä mitä nyt ajattelevat, jos asiat vaan menisi siihen suuntaan, niin ajatus siitä voisi syntyä. Tai voisi riittää, että toinen ajattelee ja sitten voisi hienovaraisesti ohjeilla tilannetta siihen suuntaan🙈, jos luonnollisesti siihen menisi. Sitähän ei voi tietää.

        Hyviä ja ihailtavia piirteitä löytyy jokaisesta kyllä, mutta ehkä heissä on kummassakin jotain sellaista vähän enemmän kuin kenessäkään , vaikka tosiaan tunteet on saaneet kehittyä vasta enempi toiseen.

        Vaikutat vähän höynältä, kun olet sitoutumassa suin päin tuntemattomaan mutta samalla aiot ohjailla muita. Ehkä olet vaaraton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Miksi polyamoristit leipovatkin itsestään usein kuvaa jonakin tasavertaisuuden airueina ja hyväntekijöinä? ;) yrittävätkö piilotella kylmää tai tuuliviirimäistä tunne-elämäänsä? Jep, palopuheita riittää, mutta kuinka antoisaa suhde-elämä on näiden tyyppien kanssa, onkin eri asia.

        Niin, sitähän ei voi tietää ennenkö sen on elänyt. Jotain niissä naisissa on joka vetoaa, ehkä samankaltaisuutta tai täydentäviä erilaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat vähän höynältä, kun olet sitoutumassa suin päin tuntemattomaan mutta samalla aiot ohjailla muita. Ehkä olet vaaraton.

        Olen höpsö, vaaraton ja haaveellinen, en sitoutumassa suinpäin (ehkä). Ohjailua parempi tapa ilmausta asia on se, että olisin herkällä tunnolla kummankin naisen suhteen ja antaisin mielihyvin tilanteen ohjautua haaveilemaan suuntaan, jos se olisi sinne luonnollisesti kaikkien halusta menossa.


    • Anonyymi

      Sopii erityisesti tunnekylmille, aseksuaalisille epäromanttisille, ahneille/pettäjille ja ihmissuhteiin muuten vähän antaville/ panostaville. Vahva suositus.

      • Anonyymi

        Okei, myönnetään olen tuolta listalta tuo ahne! Mutta olisin kyllä kovasti myös antamassa ja jakamassa, ehdottoman sitoutuneesti pitämään huolta ja kasvamaan ihmisenä tuollaisessa suhteessa.


    • Anonyymi

      Jos se on kaikkia osapuolia tyydyttävä tilanne, mutta vaatii kaikilta rehellisyyttä. Ja paljon keskustelua siitä, mikä on tilanne.

      Mietin, että onko kumpikaan naisista lopulta se, jonka haluat jos etsit välimuotoa?

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä se vaatisi aikaa ja tutustumista, sitten keskustelua. No avoimuutta nyt ja myöhemmin, mutta en ehkä nyt tuntematta sanoisi heti alkuun ihan suoraan, minut sellainen olisi kartoittanut. Toki kyllä olisin alusta asti rehellinen, että on tunteita toista naista kohtaan ja haluan olen kiinnostunut ja tutustua tähän toiseenkin. Suoriin kysymyksiin tietenkin vastaisin suoraan ja joka tapauksessa avaisin omia ajatuksia tutustumisen aikana.

        Totuus on se, että en tunne sitä toista, joten on tässä vielä minullakin miettimistä, kunhan olen haaveilin tasolla asiaa ajatellut.

        Elämässäni tähän asti olen aina tehnyt isoja kompromissejä ja laittanut itseni omasta elämästä sivuun. Tähän ikään ja järkeen tullessa sellaiset kompromissi elämänratkaisut on poissuljettu, joten sellaisesta ei ole kysymys.

        Kyllä minulla on tunteita ja halua tutustua näihin naisiin. On kai harvinaista, että näin voi käydä. Kemiaa ja vetoa on niin, että melkein sekoan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä se vaatisi aikaa ja tutustumista, sitten keskustelua. No avoimuutta nyt ja myöhemmin, mutta en ehkä nyt tuntematta sanoisi heti alkuun ihan suoraan, minut sellainen olisi kartoittanut. Toki kyllä olisin alusta asti rehellinen, että on tunteita toista naista kohtaan ja haluan olen kiinnostunut ja tutustua tähän toiseenkin. Suoriin kysymyksiin tietenkin vastaisin suoraan ja joka tapauksessa avaisin omia ajatuksia tutustumisen aikana.

        Totuus on se, että en tunne sitä toista, joten on tässä vielä minullakin miettimistä, kunhan olen haaveilin tasolla asiaa ajatellut.

        Elämässäni tähän asti olen aina tehnyt isoja kompromissejä ja laittanut itseni omasta elämästä sivuun. Tähän ikään ja järkeen tullessa sellaiset kompromissi elämänratkaisut on poissuljettu, joten sellaisesta ei ole kysymys.

        Kyllä minulla on tunteita ja halua tutustua näihin naisiin. On kai harvinaista, että näin voi käydä. Kemiaa ja vetoa on niin, että melkein sekoan.

        Molempiin vetoa eikä kumpikaan tiedä mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempiin vetoa eikä kumpikaan tiedä mitään?

        Tutumpi tietää ja tietää myös, että on itse aiheuttanut tilanteen, jossa päästin tämän toisen epätavallisen lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutumpi tietää ja tietää myös, että on itse aiheuttanut tilanteen, jossa päästin tämän toisen epätavallisen lähelle.

        😏 Jassoo. Kyllä sä itse aiheutat ihmissuhteesi käytökselläsi, ei kukaan toinen ihminen. Kuulostaa tosiaan vähän hönöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutumpi tietää ja tietää myös, että on itse aiheuttanut tilanteen, jossa päästin tämän toisen epätavallisen lähelle.

        Eli toisen kanssa on jo ollut jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutumpi tietää ja tietää myös, että on itse aiheuttanut tilanteen, jossa päästin tämän toisen epätavallisen lähelle.

        Täh olet päästänyt lähelle jonkun jota et nyt enää tunnekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutumpi tietää ja tietää myös, että on itse aiheuttanut tilanteen, jossa päästin tämän toisen epätavallisen lähelle.

        Tuttusi aiheutti, että päästit lähellesi jonkun epätavallisen tyypin, jota et tunne. Sen seurauksena haluat nämä molemmat naiset. Eihän tässä jutussa ole päätä eikä häntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutumpi tietää ja tietää myös, että on itse aiheuttanut tilanteen, jossa päästin tämän toisen epätavallisen lähelle.

        Järkyttävää, että olet joutunut osalliseksi tuollaiseen ihan ilman omaa syytäsi, ihmisparka. Onneksi olet osannut tehokkaasti hoitaa asian niin, ettei se tuntematon ole enää epätavallisen lähellä, jos on enää samalla planeetallakaan. Siitä ainakin voit kiittää ihan vain ja ainoastaan itseäsi.


    • Anonyymi

      Olet kiinnostunut kahdesta naisesta, joista toisen kanssa olette jo hyviä tuttuja, toinen on tuntematon. Haluaisit suhteen molempien kanssa? Vai kolmistaan triangelisuhteen?

      Tuntevatko naiset toisaan? Oletko puhunut tälle, jonka jo tunnet? Varmaan tiedät hänen tunteensa ja paljon ajatuksistaankin, kun olette tuttuja. Entä toinen, onko ollenkaan tietoinen tästä kaikesta?

      Miten suhteet toteutuisivat käytännön tasolla?

      Puhu molemmille avoimesti.

      • Anonyymi

        Haluaisin suhteen kummankin kanssa ja että he olisivat myös yhdessä. Tuntevat toisensa paremmin kuin minä kumpaakaan. En ole puhunut, enkä tiedä mitä hän ajattelisi asiasta. Kumpikaan ei ehkä tiedä mun ajatuksista, ellei tutumpi sitten ole rivienvälistä lukenut. Pelkään ottaa suoraan puheeksi, koska en halua loukata… kun en yhtään tiedä mitä ajattelusi asiasta.


      • Anonyymi

        En uskalla puhua asiasta avoimesti, kun pelkään menettäväni. Parempi olis kun saisi tutustua ja varmuuden syntyessä tietenkin puhuisin. Tämä asia on nyt vaan hautonut mielessä ja syntynyt pikkuhiljaa tähän pisteeseen, että tiedän mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla puhua asiasta avoimesti, kun pelkään menettäväni. Parempi olis kun saisi tutustua ja varmuuden syntyessä tietenkin puhuisin. Tämä asia on nyt vaan hautonut mielessä ja syntynyt pikkuhiljaa tähän pisteeseen, että tiedän mitä haluan.

        Paras varmaan tutustua kunnolla, että asia selvenee kaikille. Mistä muuten päättelet, että nämä naiset ovat kiinnostuneita toisistaan? Vai tiedätkö sen?

        Ole kuitenkin rehellinen aikeistasi, ettei synny väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin suhteen kummankin kanssa ja että he olisivat myös yhdessä. Tuntevat toisensa paremmin kuin minä kumpaakaan. En ole puhunut, enkä tiedä mitä hän ajattelisi asiasta. Kumpikaan ei ehkä tiedä mun ajatuksista, ellei tutumpi sitten ole rivienvälistä lukenut. Pelkään ottaa suoraan puheeksi, koska en halua loukata… kun en yhtään tiedä mitä ajattelusi asiasta.

        Miten juttu alkoi, tapaatteko jossakin toisianne ja kumpikin nainen ilmaisee kiinnostusta sua kohtaan? Toisen tunnet paremmin, toinen on etäämmällä. Naiset tuntevat toisensa hyvin, ehkä vuosia jo. Olet huomannut molemmat kiinnostaviksi, etkä tiedä kuinka edetä koska tapaatte porukassa. Kaverit, harrastus, työ. Näinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten juttu alkoi, tapaatteko jossakin toisianne ja kumpikin nainen ilmaisee kiinnostusta sua kohtaan? Toisen tunnet paremmin, toinen on etäämmällä. Naiset tuntevat toisensa hyvin, ehkä vuosia jo. Olet huomannut molemmat kiinnostaviksi, etkä tiedä kuinka edetä koska tapaatte porukassa. Kaverit, harrastus, työ. Näinkö?

        En nyt tällä palstalla avaa sen enempää. Pitäis saada rohkeutta kertoa ajatuksista näille naisille, mutta kuvio on tällähetkellä hieman herkkä, joten mietin jos vaan annan asialle aikaa. Tosin, en tiedä voiko aika tehdä asioista vielä vaikeammat, en tiedä.

        Mun elämässä on tapahtunut ihan ihmeellisiä mahtavia juttuja, siis ihan tosi ihmeellisiä ja ne ei edes liity suoraan minuun. Tuntuu vaan, että elämä kaikessa kivussa, kärsimyksessä ja kokemuksessa on myös ihan mieletön lahja. Eräs vanha elämää kokenut tuttavani on ihmetellyt niitä asioita joita mun elämässä tapahtunut ja kommentoi perjantaina, että ihan kuin jostain elokuvasta. Ja ne asiat jotka ei liity minuun mutta on tapahtunut mun kautta on todella realismia, paljon iloa ja onnellisuutta tuovia, niiden ihmisten elämään joihin ne liittyy. Nyt haaveellisesti ajattelen, mitä jos se onnellisuus osuisi myös omalle kohdalle.

        Ehkä tämä mun suhdejuttu haaveilu on vähän turhaa fantasiaa, ehkä…mutta ei voi tietää. Toivon vaan että kävis hyvin ja kaikille osapuolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras varmaan tutustua kunnolla, että asia selvenee kaikille. Mistä muuten päättelet, että nämä naiset ovat kiinnostuneita toisistaan? Vai tiedätkö sen?

        Ole kuitenkin rehellinen aikeistasi, ettei synny väärinkäsityksiä.

        Ole kuitenkin rehellinen aikeistasi, ettei synny väärinkäsityksiä.


        Kyllä, ehdottomasti tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tällä palstalla avaa sen enempää. Pitäis saada rohkeutta kertoa ajatuksista näille naisille, mutta kuvio on tällähetkellä hieman herkkä, joten mietin jos vaan annan asialle aikaa. Tosin, en tiedä voiko aika tehdä asioista vielä vaikeammat, en tiedä.

        Mun elämässä on tapahtunut ihan ihmeellisiä mahtavia juttuja, siis ihan tosi ihmeellisiä ja ne ei edes liity suoraan minuun. Tuntuu vaan, että elämä kaikessa kivussa, kärsimyksessä ja kokemuksessa on myös ihan mieletön lahja. Eräs vanha elämää kokenut tuttavani on ihmetellyt niitä asioita joita mun elämässä tapahtunut ja kommentoi perjantaina, että ihan kuin jostain elokuvasta. Ja ne asiat jotka ei liity minuun mutta on tapahtunut mun kautta on todella realismia, paljon iloa ja onnellisuutta tuovia, niiden ihmisten elämään joihin ne liittyy. Nyt haaveellisesti ajattelen, mitä jos se onnellisuus osuisi myös omalle kohdalle.

        Ehkä tämä mun suhdejuttu haaveilu on vähän turhaa fantasiaa, ehkä…mutta ei voi tietää. Toivon vaan että kävis hyvin ja kaikille osapuolille.

        Mikset ole jo sen tuntemasi naisen kanssa? Vai onko näiden toisten välillä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tällä palstalla avaa sen enempää. Pitäis saada rohkeutta kertoa ajatuksista näille naisille, mutta kuvio on tällähetkellä hieman herkkä, joten mietin jos vaan annan asialle aikaa. Tosin, en tiedä voiko aika tehdä asioista vielä vaikeammat, en tiedä.

        Mun elämässä on tapahtunut ihan ihmeellisiä mahtavia juttuja, siis ihan tosi ihmeellisiä ja ne ei edes liity suoraan minuun. Tuntuu vaan, että elämä kaikessa kivussa, kärsimyksessä ja kokemuksessa on myös ihan mieletön lahja. Eräs vanha elämää kokenut tuttavani on ihmetellyt niitä asioita joita mun elämässä tapahtunut ja kommentoi perjantaina, että ihan kuin jostain elokuvasta. Ja ne asiat jotka ei liity minuun mutta on tapahtunut mun kautta on todella realismia, paljon iloa ja onnellisuutta tuovia, niiden ihmisten elämään joihin ne liittyy. Nyt haaveellisesti ajattelen, mitä jos se onnellisuus osuisi myös omalle kohdalle.

        Ehkä tämä mun suhdejuttu haaveilu on vähän turhaa fantasiaa, ehkä…mutta ei voi tietää. Toivon vaan että kävis hyvin ja kaikille osapuolille.

        Kyllä noin perustavanlaatuinen asia on kerrottava heti ekoilla treffeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noin perustavanlaatuinen asia on kerrottava heti ekoilla treffeillä.

        Jep. On monogamisen ihmisen/sitä toivovan ihmisen ajantuhlausta, jos ei kerro jo ennen deittejä mikä on homman nimi. Ihan yleisesti vain kommenttina asiasta.


    • Anonyymi

      Pari asiaa. Sulla on tuuria jos saatavilla on kaksi kiinnostavaa naista. Monilla ei ole yhtäkään. Toiseksi. Älä kehittele yksin valmista suhdekuviota jonka tarjoilet muille "ota tai jätä".

      • Anonyymi

        Pari asiaa, en tiedä onko saatavilla yhtään naista ja käykö ahneelle lopulta, niin kuin kuuluukin 😅. Toiseksi en tietenkään ajattele, että mun uusi hieno ajatus pitäis sopia näille naisille. Se on vain mun ajatus, ehkei ollenkaan kenenkään muun. Ei voi tietää.

        Olen vaan vähän ihmeissäni, kun en tiennyt että minun mustavalkoisesta ajattelutavasta löytyy poikkeus kohta. Itse en lähtökohtaisesti olisi ikimaailmassa pystynyt päästämään ketään toista niin lähelle, silloin kun tunteita on jo syntynyt toiseen, mutta tämä tutumpi nainen ikäänkuin synnytti tilanteen, jossa tajusin että hei wau tässähän on kaksi upeaa naista, joista toiseen tunteita ja toiseen haluaisin tutustua. (Asiaan littyy myös yksi käsittämätön sattuma, josta en ole kummallekaan kertonut ja on tapahtunut kauan aikaa, ennenkö tunsin heistä kumpaakaan).

        Kyllähän naisia on maailma täynnä, mutta se onkin toinen juttu milloin kohdalle osuu sellainen/sellaisia joiden kanssa ajattelutapa, veto ja kemia osuu kohdilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari asiaa, en tiedä onko saatavilla yhtään naista ja käykö ahneelle lopulta, niin kuin kuuluukin 😅. Toiseksi en tietenkään ajattele, että mun uusi hieno ajatus pitäis sopia näille naisille. Se on vain mun ajatus, ehkei ollenkaan kenenkään muun. Ei voi tietää.

        Olen vaan vähän ihmeissäni, kun en tiennyt että minun mustavalkoisesta ajattelutavasta löytyy poikkeus kohta. Itse en lähtökohtaisesti olisi ikimaailmassa pystynyt päästämään ketään toista niin lähelle, silloin kun tunteita on jo syntynyt toiseen, mutta tämä tutumpi nainen ikäänkuin synnytti tilanteen, jossa tajusin että hei wau tässähän on kaksi upeaa naista, joista toiseen tunteita ja toiseen haluaisin tutustua. (Asiaan littyy myös yksi käsittämätön sattuma, josta en ole kummallekaan kertonut ja on tapahtunut kauan aikaa, ennenkö tunsin heistä kumpaakaan).

        Kyllähän naisia on maailma täynnä, mutta se onkin toinen juttu milloin kohdalle osuu sellainen/sellaisia joiden kanssa ajattelutapa, veto ja kemia osuu kohdilleen.

        Onpa mysteeri, et varmaan voi muuta kuin pyrkiä tutustumaan noihin naisiin paremmin ja selvittää miten he näkevät tilanteen.


      • Anonyymi

        Näinpä. Ap,jäitä hattuun. Sun kuvitelmat ja toiveet voi olla ihan muuta kuin näiden kahden. Esim polyamoriasta.
        Toiseksi, kuulosti vähän hassulta kun sanoit että haluat näiden naisten olevan vielä yhdessäkin. Ihan kuin voisit päättää toisten haluista. :D Idea, josta joku voi loukkaantuakin, neuvona vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ap,jäitä hattuun. Sun kuvitelmat ja toiveet voi olla ihan muuta kuin näiden kahden. Esim polyamoriasta.
        Toiseksi, kuulosti vähän hassulta kun sanoit että haluat näiden naisten olevan vielä yhdessäkin. Ihan kuin voisit päättää toisten haluista. :D Idea, josta joku voi loukkaantuakin, neuvona vain.

        Hyvä neuvo, kiitos siitä. Näinhän se on👌
        En halua loukata ketään😬 ja selkäsauna voisi olla luvassa mulle näistä fantasioista🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo, kiitos siitä. Näinhän se on👌
        En halua loukata ketään😬 ja selkäsauna voisi olla luvassa mulle näistä fantasioista🙈

        Heitän oikealla korvapuustilla jos hönö puolituttu ehdottaa tuollast puun takaa:p


    • Anonyymi

      Mikset deittaile molempia ja katso mitä kehittyy. Kerrot aikeistasi alussa ennen kuin menee fyysiseksi tai muuten syvenee liikaa.

    • Anonyymi

      Oon miettinyt samaa mutta niin että vain mä saan deittailla monia samaan aikaan :D. Eli ei oikeen toimi, oon liian mustasukkainen. Itselleni toki soisin suhteen jos toisen.

    • Anonyymi

      Toi ajattelu pyörii kehää. Avaa tilannetta jostain päästä, ehdota toiselle treffejä tmv. Et voi tietää mitä lopulta haluat tai mitä ne muut haluaa, jollette käytännössä tapaile, keskustele jne.

    • Anonyymi

      Tajusinko oikein. Sulla ei ole yhtäkään naista tällä hetkellä, mutta haluat tietää saatko kaksi kerralla?

      • Anonyymi

        No ehkäpä näin sen voisi parhaiten tiivistää.


    • Anonyymi

      En ole kokenut. Voi ehkä onnistua, jos kaikki pystytte olemaan avoimia ja rehellisiä toisillenne alusta asti.

    • Anonyymi

      Jään seuraamaan tätä.

      • Anonyymi

        Älä jää🙈, ehkäpä olen ansainnut ahneilla pikku kuvitelmallani korvapuustin kummaltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jää🙈, ehkäpä olen ansainnut ahneilla pikku kuvitelmallani korvapuustin kummaltakin.

        Ei liity muhun mitenkään, mutta jännä aloitus. Varo jos olette kaikki samassa ystäväporukassa tai työporukassa. Voi tulla kauhee haloo ja soppa.


      • Anonyymi

        Täällä toinen ei-osallinen seuraaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity muhun mitenkään, mutta jännä aloitus. Varo jos olette kaikki samassa ystäväporukassa tai työporukassa. Voi tulla kauhee haloo ja soppa.

        Minulle riittää, että olen oman elämän edessä itselleni ja läheisille rehellinen. Ei hetkauta muiden haloot tai mielipiteet mihinkään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittää, että olen oman elämän edessä itselleni ja läheisille rehellinen. Ei hetkauta muiden haloot tai mielipiteet mihinkään suuntaan.

        Meinasinkin että haloo voi tulla näiltä naisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasinkin että haloo voi tulla näiltä naisilta.

        Ihan vapaasti saa nostaa kumpi vaan naisista haloon kysellä, tiedustella ja tutkia. Olen avoin ja rehellinen, eikä minulla ole mitään tarvetta salailla ajatuksia tai tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti saa nostaa kumpi vaan naisista haloon kysellä, tiedustella ja tutkia. Olen avoin ja rehellinen, eikä minulla ole mitään tarvetta salailla ajatuksia tai tunteita.

        Millä ne nostaa haloon, jos mitään ei ole vielä tapahtunut. Haloo tulee siinä kohtaa kun teet ton ehdotuksen.


    • Anonyymi

      Asutteko kaikki kolme lähekkäin vai miten käytännössä?

      • Anonyymi

        Alussa sanottiin että aikoo muuttaa niiden kanssa yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alussa sanottiin että aikoo muuttaa niiden kanssa yhteen.

        Ihana ajatus!


    • Anonyymi

      Kaikki on ap:n fantasiaa mitä voisi olla ja mitä hän haluaa. Käytäntö uupuu selkeästi jos luitte läpi hänen kuvitelmansa asioista. Toista naisista ei edes tunne juuri.

      • Anonyymi

        Näin juuri, ihan fantasian tasolla ajatukset👌

        Ap


    • Anonyymi

      Et voi mennä naimisiin molempien kanssa.

      • Anonyymi

        Sitoutua voi, mutta onhan tuo harmi, ettei niin voi tehdä.


    • Anonyymi

      Ap päivitä sitten kuinka etenee

      • Anonyymi

        Kymppi vetoa että pakit tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppi vetoa että pakit tulee.

        Juttu on luultavasti ap:n unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu on luultavasti ap:n unta.

        Toivottavasti ap ei ole Tiuhti jolla homma lähtenyt taas hanskasta.


    • Anonyymi

      En usko sanaakaan.

      • Anonyymi

        Täällä on nykyään pääasiassa keksittyjä juttuja. Toi suuseksialoitus on samalta kuin tämäkin. Huomaa tyylistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nykyään pääasiassa keksittyjä juttuja. Toi suuseksialoitus on samalta kuin tämäkin. Huomaa tyylistä.

        Jep. Samoin toi "pitkät hiukset, luullaan heteroksi". En ymmärrä miksi joku jaksaa keksiä näitä juttuja.


    • Anonyymi

      Olet mies tai et lesbo ainakaan

    • Anonyymi

      Valistunut arvaukseni on, että ap esittää tyhmää. Parempiakin esityksiä on kyllä nähty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe