Mulla on matikan kokeet tulossa ja mä en osaa yhtään mitään siitä mitä kokeeseen tulee, mä joudun vielä laskemaan joitain plussa laskujakin sormilla, jotkut luokkalaiset välillä moittii mua siitä kun oon jäljessä niistä, ei auta kyllä yhtään
Oon paska matikassa
Anonyymi-ap
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä aihe kokeessa?
- Anonyymi
Oneeksi mulla ei oo kovin isoja ongelmia matiikassa mut ei se oo ees hirmu ihmeellistä ku oon vasta 4 luokalla
- Anonyymi
Jos matikassa on vaikeuksia kannattaa siitä sanoa opettajalle, ja tarvittaessa pyytää siirtoa erityisopettajalle, pienryhmän mukana saa rauhassa harjoitella, sekä siellä saa rauhassa keskittyä ☺️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840