elikkäs mitä ootte mieltä mitä pitäs tehä. Menin siis kaverin henkkareilla baariin ja pääsin ovelta tarkastuksessa läpi mutta tunnin päästä tuli järkkärit hakemaan ja sano että on epäilys että en ole kyseisten henkkareiden henkilö ja pyysivät että voinko todistaa että henkkarit ovat minun, no en voinut ja järkkäri vei henkkarit ja ilmoitti vievänsä ne poliisille, taluttaessaan kertoi että minulle tulee tästä ainankin lastensuojelu ilmoitus. järkkäri ei kysynyt missään vaiheessa nimeäni joten mietin että tietääköhän hän kuka olen jos tietää niin mistä? on sinäänsä mahdollista että joku baarissa olleista on voinut kuulla kun puhuimme siitä että olen alaikäinen, eniten mietittyttää tietääkö järkkäri jo nimeni kun ei sitä kysynyt vai eikö muuten vain kysynyt sillä
mitä mietteitä?
kaverin henkkareilla baariin
Anonyymi-ap
1
568
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä onko kyseinen henkilö tietoinen, että juuri sinä olisit voinut pölliä hänen henkkarinsa. Tuskin tätä muuten on mahdollista selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4362719Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1931930- 601824
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3101387Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1581213Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal711096- 901057
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.331023Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121007K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali9979