kaverin henkkareilla baariin

Anonyymi-ap

elikkäs mitä ootte mieltä mitä pitäs tehä. Menin siis kaverin henkkareilla baariin ja pääsin ovelta tarkastuksessa läpi mutta tunnin päästä tuli järkkärit hakemaan ja sano että on epäilys että en ole kyseisten henkkareiden henkilö ja pyysivät että voinko todistaa että henkkarit ovat minun, no en voinut ja järkkäri vei henkkarit ja ilmoitti vievänsä ne poliisille, taluttaessaan kertoi että minulle tulee tästä ainankin lastensuojelu ilmoitus. järkkäri ei kysynyt missään vaiheessa nimeäni joten mietin että tietääköhän hän kuka olen jos tietää niin mistä? on sinäänsä mahdollista että joku baarissa olleista on voinut kuulla kun puhuimme siitä että olen alaikäinen, eniten mietittyttää tietääkö järkkäri jo nimeni kun ei sitä kysynyt vai eikö muuten vain kysynyt sillä
mitä mietteitä?

1

1051

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu ihan siitä onko kyseinen henkilö tietoinen, että juuri sinä olisit voinut pölliä hänen henkkarinsa. Tuskin tätä muuten on mahdollista selvittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe