elikkäs mitä ootte mieltä mitä pitäs tehä. Menin siis kaverin henkkareilla baariin ja pääsin ovelta tarkastuksessa läpi mutta tunnin päästä tuli järkkärit hakemaan ja sano että on epäilys että en ole kyseisten henkkareiden henkilö ja pyysivät että voinko todistaa että henkkarit ovat minun, no en voinut ja järkkäri vei henkkarit ja ilmoitti vievänsä ne poliisille, taluttaessaan kertoi että minulle tulee tästä ainankin lastensuojelu ilmoitus. järkkäri ei kysynyt missään vaiheessa nimeäni joten mietin että tietääköhän hän kuka olen jos tietää niin mistä? on sinäänsä mahdollista että joku baarissa olleista on voinut kuulla kun puhuimme siitä että olen alaikäinen, eniten mietittyttää tietääkö järkkäri jo nimeni kun ei sitä kysynyt vai eikö muuten vain kysynyt sillä
mitä mietteitä?
kaverin henkkareilla baariin
Anonyymi-ap
1
635
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä onko kyseinen henkilö tietoinen, että juuri sinä olisit voinut pölliä hänen henkkarinsa. Tuskin tätä muuten on mahdollista selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784