Kuka lähtee tänään sunnuntaina bb-talosta? Veikkauksia!
Kuka lähtee tänään?
12
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ruhbe
- Anonyymi
Näin itsekin arvelen. Tosin minulla itselläni ei ole mitään häntä vastaan. Mutta vox populi BB-talossa ilm. on tätä mieltä.
Mielestäni se Mathias saisi poistua seuraavalla ovenavauksella.
Niljakas ja iljettävä hyypiö.
BB-voittajaksi veikkaan Reeoa.
Itse tykkäisin Sofiasta.
- Anonyymi
Tuula. Kyllä lähtee!
- Anonyymi
Tuula lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuula lähtee.
Mieluummin lähtisi Tuula kuin Ruzu.
- Anonyymi
Toivottavasti Jerry
- Anonyymi
Jerry lähti.
Hiukan yllättävää. Toivoin Tuulan lähtöä.
Pelkäsin Ruzun puolesta, hän on ihan symppis.
No, näin nyt kävi.
Itse en enää tänä vuonna heitä rahojani näihin äänestyksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jerry lähti.
Hiukan yllättävää. Toivoin Tuulan lähtöä.
Pelkäsin Ruzun puolesta, hän on ihan symppis.
No, näin nyt kävi.
Itse en enää tänä vuonna heitä rahojani näihin äänestyksiin.Jassoo nyt nähtiin se ehkä häätö joka ei menny niinkuin äänestettiin,se on varma että Tuula olis ollu lähdössä ,mutta tuotannon peli alkoi nyt niinkuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jassoo nyt nähtiin se ehkä häätö joka ei menny niinkuin äänestettiin,se on varma että Tuula olis ollu lähdössä ,mutta tuotannon peli alkoi nyt niinkuin aina ennenkin.
Siis jos joku oikeasti halusi pitää Jerryn talossa niin on hullu! Niin itseään täynnä oleva kiero olio,ettei mitään järkeä
- Anonyymi
Tuula on tän kauden ärsyttävin asukas. Seuraavina tulevat kiero tauotta juoniva Kirsi, ja kolmantena vastenmielinen sofia.
- Anonyymi
Valitettavasti Aleksi lähti. Ei paras mahdollinen paikka Aleksille juonitteluineen 22 v mutta olisin silti halunnut pitää ja laittaa Milenan ulos.
- Anonyymi
Sama täällä! Aleksi oli ystävällinen, iloinen ja vielä hyvän näköinenkin! Harmien harmi, että putosi! Milena on itsekäs kiukkupussi olisi joutanut ulos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661