Olisiko joku halunnut auttaa? Rahat lähes nollissa ja perjantaihin asti pitäisi pärjätä.. Tyroksiini-lääkettä täytyisi ostaa ja ruokaa loppuviikolle.. Pienestäkin summasta olisi iso apu.❤️
Avunpyyntö
1
980
Vastaukset
- Anonyymi
Varaa aika kirkon diakonille.Jos saldoa ei puhelin.Kipase sinä kirkkoherranvirasto virka aikaan pytää apua asiaan.Kirkoilla ovet eteiseen auki ylensä jos toiminta siellä ja siellä eteisessä on pöytä josta saa otaa leipää ja ostaa kahvia pienellä sumalla. Sitten on sosialivirasto. Menen sinne pyydä päästä päivystävälle sosialityöntekijälle. Voit joutua odotaa ,mutta kannataa. Ota mukaan 3 tiliotetta kuin laskut joita maksanut. vuokra,sähkö, sv. läket masetut. Voit saada harkinan varasta toimentulotukea NIMEN OMAAN SOSSUSTA. EI KELASTA. Mikä tarkoitaa sat tietyyn summan osto lapun lähi kaupaasi tai k -ketjun tai s-ketjun kaupaan ja jos hyvä stäkä maksusitomus apteekin.Ala mennä jo maanantaina. niin unohtamatta hävikkiruoka jonot. soosun täti kerto missä ja miloin kuin se kirkon diakoni.Valinnat sinun menetkö kirkolle tai sossu. Kela muista ei auta tuo asiasi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463