Asukkaiden puheet

Anonyymi-ap

Pikkusenko särähtää tämän media alan Mia puheen lomassa jatkuva kiroilu ? Siis aivan törkeätä kielen käyttöä V on koko ajan puheissa.
Onkohan se tätä nykyaikaa tehostaa omaa uskottavuuttaan vai mikä on homman nimi ?
Selittäkää tämän asian laita, kun en tiedä enkä osaa arvata !

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottanut oppia viime vuoden ns. voittajasta: vitun viljelyllä voittoon. Kyllä vittumiina vielä oli pahempi kiroilija ja ilkeä muille.

    • Anonyymi

      Heh! Typykkä on keksinyt, että veenhokemisella se viimevuoden voittajakin maaliin pääsi.
      Mutta millähän nyt sinne mennään? Jospa baskeri päässä ämmäillen ja puukotuksilla heteroita uhkaillen?Tälläisellehän Christal taputtaa innoissaan kuolaten jossain taustalla ja huutaa hurraataan, sen käheä-äänisen mölytoosa naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllä on törppö läpileikkaus Suomen kansasta talossa edustettuna. Voi elämän kevät.


    • Anonyymi

      Samaa olen miettinyt. Kuka palkkaa tuollaisen kiroilevan ja suttuisen tyypin töihin ? Tuo kiroilu ja asioden julkituominen on todella ala-arvoista.

      • Anonyymi

        Ei pill....eikun millu kiroile juontotöissään, vaan on ihanan asiallinen ja sujuvasanainen nainen. Kuuntelin kesän hitmixin aamuja vain millun takia.
        Ennen tykkäsin Karoliinasta ja hänen aamuohjelmastaan, mutta kun näytti "fiksuutensa" sekoillessaan marinin jauhobileissä en kuuntele enää lausettakaan sitä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pill....eikun millu kiroile juontotöissään, vaan on ihanan asiallinen ja sujuvasanainen nainen. Kuuntelin kesän hitmixin aamuja vain millun takia.
        Ennen tykkäsin Karoliinasta ja hänen aamuohjelmastaan, mutta kun näytti "fiksuutensa" sekoillessaan marinin jauhobileissä en kuuntele enää lausettakaan sitä naista.

        Peruskielenkäyttö näkyy juuri mitä saadaan kuulla. Se siitä ei jatkoon !


    • Anonyymi

      Juu kyllä. Särähti tosiaan kun kertoi mummostaan: "vitun mahtava minun mummo, ihan vitun hyvä tyyppi on minun mummo. Mummo on ihan vitun kiva. Voi vitun vittu mikä mummo minulla onkaan. Vittu. Näin itse mummona en toivoisi lastenlasteni käyttävän tuota vittu sanaa kun ja jos kehuvat minua. Hmmm.... entä jos ne sanookin: meijän mummo on vitukseen vittumainen vitun mummo.... Sitä jään nyt miettimään. Kivaa päivää kaikille =)

      • Anonyymi

        Voisi olettaa, että hän on kiroilun oppinut juuri tuolta mummoltaan.


    • Anonyymi

      Ihmiskunnan olemuksen kohdalla ei ole olemassa "nykyaikaa". Ihminen on aina, erilaisuuksineenkin ollut sama ja tulee aina olemaan. Edes näennäinen, ulkoinen "demokratia" ei ole voinut vaikuttaa ihmissielujen olemukseen. Yhteiskunta on aina sama, valta on aina sama, vaikka näiden pitäjät ajoittain, näennäisesti vaihtuvat.

      Korkea koulutuskaan ei voi vaikuttaa ihmisen henkiseen olemukseen, mihin hän syntyy ja mitä hän itse haluaa tunnustaa ja siinä elää. Tässä suhteessa ihmiset eivät koskaan ole, eivätkä tule olemaan "tasa-arvoisia". Eikä nk. ihmisarvokaan näin ollen voi olla sama. Roskaväen hallitsemassa yhteiskunnassa he itse säätämillään laeilla ovat hankkineet itselleen asemia, jotka eivät heille luonnostaan (evoluutio) kuuluisi ja näin ollen ovat ainoastaan vahingoittaneet ihmiskunnan kehitystä ylöspäin.

      Länsimaailmassa tämä henkinen alasmeno, etenkin n. 100 vuoden ajalla on silminnähtävää.

      Arvokkaat ihmiset käyttäytyvät arvokkaasti, roskaväki on aina roskaväki, mahd. ulkoisesta "koulutuksestaan", ulkonäöstään, tai varallisuudestaan huolimatta. Nämä sosialismin vainoamat yhteiskuntaluokat, muutosyrityksistäkin huolimatta, säilyvät aina samanlaisina.

      Ihminen itse asiassa menee alemmas, eli ihmiskunnan henkinen kehitys ei kulje ylös- vaan alaspäin.

      Julkinen media, kuten Sanoma OY / TV4 / BB-Talo itse valitsee asukkaat. Talolla on siis valinnan mahdollisuus ja sen valitsijat / toimittajat valitsevat asukkaiksi aina nk. "omansa", joukkoa, jota he itsekin edustavat. Sanomatalo taas valitsee toimittajat.

      TV-ohjelmat kuten yhteiskunta muutoinkin on näinä päivinä nk. roskaväen valtaama, sen kaikin keinoin: valheuutisointeineen, erilaisine ala-arvoisuuksien korottamisineen.

      Tämä on myös tietyn rahaeliitin tarkoituksellisuus, oman elitistisen asemansa säilyttämiseksi. Suomenkansa halutaan pitää roskaväen tasolla, jottei se uhkaisi näiden ruotsalaista ja juutalaista rahavaltaa. Näiden todellinen elitismi ei kuitenkaan ole henkistä, vaan taloudellista ja perustuu rikollisuudelle. Siksi näiden päämäärä on alentaa myös suomalaisuuden henkistä tasoa, sillä tässä kohdin suomalaisuus kulttuurina on edustanut monipuolisempaa ja rikkaampaa kulttuuria. BB-Taloon hankitaan huonoa suomenkieltä / jonkinlaisen alamaailman katukielen oppineita ulkomaalaisia, sekä kiroilevia kantasuomalaisia.

      Myös arvokkuus on olemassa, se ei ole poistunut, mutta se on aarre, joka säilyy aina vain tietynlaisen eliitin ominaisuutena. Tämä raja kulkee ihmisten, ei taloudellisessa asemassa ("rikas roskaväki"), vaan henkisyydessä, ajatusmaailmoissa.

      • Anonyymi

        Hyvin mielenkiintoinen näkökanta. Eli mitä suustasi päästät, sitä sisimmiltäs olet !
        Onhan sitä jossain tuumattu että " hullukin käy viisaasta kun on vaiti "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe