Elän yhteiskunnan tuella

Anonyymi-ap

Aikani kuluu tyhjänpäiväisten asioiden parissa ja alkoholi maistuu.
Lueskelin tässä osittaisesta vanhuuseläkkeestä joka lehtiartikkelin mukaan kiinnostaa esimerkiksi sijoittajia tai minun kaltaisia tyhjäntoimittajia.
Asumistuki kattaa noin 75% vuokrasta joten itse ei tarvitse maksaa juuri mitään.

Leppoisaa elämää laiskotellen. Eikö ole helppoa kun voi suunnitella eläkkeelle siirtymistä jo etukäteen vaikka ei ole ansainnut mitään?

2

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olit ainakin rehellinen siitä pitää nostaa hattua.Varmasti mies. Naiset menen sen taakse olen eläke 50-60 vuotiaase kun paloin loppuun.Minulla oli hirveä mies ja viellä hirveämmät lapset.Ottamatta kertaakan vastuu oma elämä.Epatiaa haetaan paloin loppun hirveistä aikuista lapsista .Jonka johdosta pakko mennä paarin kaljalle,tai ostaa kotin kalja/ viini kun kelan eläke tulee kuin manulle illallinen joka kuun 7 päivä.Sitten reteesti vedetään röökiä illalla parvekeella lasitukset kinni Vuokratalossa joss kieletty tupakointi parvekeet.Luulaan kukaan ei haista onhan parveke kausi ohi.Haise vuoden ajasta rippumatta ja kelon ajasta.Tunketuu haju sisään kun parvekkkelle sisän on ikkuna huoneston.Torvi ei tajua ikuna karmin yläpuolella on rakovetiilit josta tupakan hajut tunketuu toisen toisten kotiin.Omat ikunan rakoventiilit tuskin koskaan putsannut tai sen suodatinta vaihtanut?j Josssain vaihe rahat kai vähissä ja kaljakan juonti tauolla taukoa tupakan hajusta kun se alkaa joka kuukauden takuu eläke maksu päivän ilta 20.Henkilö kai nukuu puoleen päivin jos satu itse olee kotona.Paistaa rasvasta makkaraa tai pekonia ja sen hajun tuleettaa parvekeele kai kykii rökillä siellä.Välin tunketuu rappuun kissan kusi unohtanutko huolehtia kissan hieka laatikosta vai rahat ei riitä enää ostaa kissan hiekka?

• Anonyymi

Kohta pitää sen ilmaisen rahan eteen alkaa tekemään ilmaista työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2639
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1669
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      134
      1634
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1381
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1190
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      285
      1183
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      986
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      24
      940
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      899
    Aihe