Elän yhteiskunnan tuella

Anonyymi-ap

Aikani kuluu tyhjänpäiväisten asioiden parissa ja alkoholi maistuu.
Lueskelin tässä osittaisesta vanhuuseläkkeestä joka lehtiartikkelin mukaan kiinnostaa esimerkiksi sijoittajia tai minun kaltaisia tyhjäntoimittajia.
Asumistuki kattaa noin 75% vuokrasta joten itse ei tarvitse maksaa juuri mitään.

Leppoisaa elämää laiskotellen. Eikö ole helppoa kun voi suunnitella eläkkeelle siirtymistä jo etukäteen vaikka ei ole ansainnut mitään?

2

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olit ainakin rehellinen siitä pitää nostaa hattua.Varmasti mies. Naiset menen sen taakse olen eläke 50-60 vuotiaase kun paloin loppuun.Minulla oli hirveä mies ja viellä hirveämmät lapset.Ottamatta kertaakan vastuu oma elämä.Epatiaa haetaan paloin loppun hirveistä aikuista lapsista .Jonka johdosta pakko mennä paarin kaljalle,tai ostaa kotin kalja/ viini kun kelan eläke tulee kuin manulle illallinen joka kuun 7 päivä.Sitten reteesti vedetään röökiä illalla parvekeella lasitukset kinni Vuokratalossa joss kieletty tupakointi parvekeet.Luulaan kukaan ei haista onhan parveke kausi ohi.Haise vuoden ajasta rippumatta ja kelon ajasta.Tunketuu haju sisään kun parvekkkelle sisän on ikkuna huoneston.Torvi ei tajua ikuna karmin yläpuolella on rakovetiilit josta tupakan hajut tunketuu toisen toisten kotiin.Omat ikunan rakoventiilit tuskin koskaan putsannut tai sen suodatinta vaihtanut?j Josssain vaihe rahat kai vähissä ja kaljakan juonti tauolla taukoa tupakan hajusta kun se alkaa joka kuukauden takuu eläke maksu päivän ilta 20.Henkilö kai nukuu puoleen päivin jos satu itse olee kotona.Paistaa rasvasta makkaraa tai pekonia ja sen hajun tuleettaa parvekeele kai kykii rökillä siellä.Välin tunketuu rappuun kissan kusi unohtanutko huolehtia kissan hieka laatikosta vai rahat ei riitä enää ostaa kissan hiekka?

• Anonyymi

Kohta pitää sen ilmaisen rahan eteen alkaa tekemään ilmaista työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      117
      2659
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      966
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      941
    Aihe