Pitkään olen ollut sähkö asiakkaanne, vaan enpä ole enää kauaa..
Hinnoittelussa ette enää pärjää pienemmille edes perusmaksuissa ja asiakaspalvelunne on nytten kouluarvosanoilla (4-10) noin 4-5 välissä.
HELENillä tosiaan alkaa olla jo liikaa "piuhat solmussa"
Hyvästi HELEN! (ent. helsingin energia)
10
1595
Vastaukset
- Anonyymi
Aion vaihtaa sähkönmyyjää myös minäkin.. Nykytilanteessa kumminkin kannattaa valita sellainen sähköfirma joka myös tuottaa itse ainakin jonkinverran myymäästänsä sähköstä -eikä olisi mikään pelkkä sähköä eteenpäin myyvä pöytälaatikkofirma.
- Anonyymi
Eipä tällä hetkellä kannata kovin arvostella sähkön toimittajia. Kaikila on vetelät housussa ja yrittävät nostaa hintoja. Minusta Helen on vakavarainen, eikä heilu ongelmien mukana niinkuin pienemmät yhtiöt. Voi joutua ojasta allikkoon.
- Anonyymi
Juu, nostaa vakaasti hintoja Soinivaaran säestämänä.
Tekee huipputuloksia ja selittelee ummet ja lammet miten on pakko nostaa hintoja.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu oli luokattoman heikkoa Helenillä. Asiakkaana joutui siis jo jonottaessa maksulliseen firma puhelin-numeroon mistä ei sitten kukaan edes vastaa.. TODELLA surkeata toimintaa, asikaskato on noille taattu!
- Anonyymi
25.10 asiakaspalvelussa tunnin jono
26.10 Asiakaspalvelu suljettu
Hyväksyin tarjouksen ja Helen päivitti hinnan alkamaan välittömästi eli maksan vuodenvaihteeseen asti kuusinkertaista hintaa. Lopetan Helenillä. - Anonyymi
Helen nauhoittaa asiakkaiden kanssa käydyt puhelut molempien osapuolten takia, mutta kun tulee erimielisyyttä siitä mitä puhelimessa sanottu, asiakkaalta evätään mahdommisuus kuunnella nauhoite. Nopeasti googlaamalla tämä toiminta on laitonta. Onko jollain tästä tietoa?
- Anonyymi
Ode, vihreä toimija, kääri taskut täyteen Helenin johdossa.
Perusteli, silloin kuin voi "ryöstää rahaa" on toimittava.
Vanhukset ja vähävaraiset sai kärsiä.
Heti kun saan valtion korvaukset takaisin vaihtuu yhtiö.
Helmikuulta 1 viikon lasku tuli. Sen jälkeen ei ole laskuja tullut ei selvitystä laskuista. - Anonyymi
Joo aivan perseestä syvältä Helenin asiakaspalvelu. Sitä ei käytännössä. Jonotin asiakaspalveluun 40 minuuttia eikä vastaa kukaan. Mikäli siitä laskuttaa at niin asia menee kuluttaja asiamiehelle. Koska jos jonotus on maksullinen niin se on kerrottava.
- Anonyymi
Mitä balitaa äänestää jaloilaan
- Anonyymi
Perusmaksujen erot ovat niin pieniä että niillä ei ole vaikutusta sähkön hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627