Pitkään olen ollut sähkö asiakkaanne, vaan enpä ole enää kauaa.. 
Hinnoittelussa ette enää pärjää pienemmille edes perusmaksuissa ja asiakaspalvelunne on nytten kouluarvosanoilla (4-10) noin 4-5 välissä. 
HELENillä tosiaan alkaa olla jo liikaa "piuhat solmussa"
Hyvästi HELEN! (ent. helsingin energia)
10
1744
Vastaukset
- AnonyymiAion vaihtaa sähkönmyyjää myös minäkin.. Nykytilanteessa kumminkin kannattaa valita sellainen sähköfirma joka myös tuottaa itse ainakin jonkinverran myymäästänsä sähköstä -eikä olisi mikään pelkkä sähköä eteenpäin myyvä pöytälaatikkofirma. 
- AnonyymiEipä tällä hetkellä kannata kovin arvostella sähkön toimittajia. Kaikila on vetelät housussa ja yrittävät nostaa hintoja. Minusta Helen on vakavarainen, eikä heilu ongelmien mukana niinkuin pienemmät yhtiöt. Voi joutua ojasta allikkoon. - AnonyymiJuu, nostaa vakaasti hintoja Soinivaaran säestämänä. 
 Tekee huipputuloksia ja selittelee ummet ja lammet miten on pakko nostaa hintoja.
 
- AnonyymiAsiakaspalvelu oli luokattoman heikkoa Helenillä. Asiakkaana joutui siis jo jonottaessa maksulliseen firma puhelin-numeroon mistä ei sitten kukaan edes vastaa.. TODELLA surkeata toimintaa, asikaskato on noille taattu! 
- Anonyymi25.10 asiakaspalvelussa tunnin jono 
 26.10 Asiakaspalvelu suljettu
 Hyväksyin tarjouksen ja Helen päivitti hinnan alkamaan välittömästi eli maksan vuodenvaihteeseen asti kuusinkertaista hintaa. Lopetan Helenillä.
- AnonyymiHelen nauhoittaa asiakkaiden kanssa käydyt puhelut molempien osapuolten takia, mutta kun tulee erimielisyyttä siitä mitä puhelimessa sanottu, asiakkaalta evätään mahdommisuus kuunnella nauhoite. Nopeasti googlaamalla tämä toiminta on laitonta. Onko jollain tästä tietoa? 
- AnonyymiOde, vihreä toimija, kääri taskut täyteen Helenin johdossa. 
 Perusteli, silloin kuin voi "ryöstää rahaa" on toimittava.
 Vanhukset ja vähävaraiset sai kärsiä.
 Heti kun saan valtion korvaukset takaisin vaihtuu yhtiö.
 Helmikuulta 1 viikon lasku tuli. Sen jälkeen ei ole laskuja tullut ei selvitystä laskuista.
- AnonyymiJoo aivan perseestä syvältä Helenin asiakaspalvelu. Sitä ei käytännössä. Jonotin asiakaspalveluun 40 minuuttia eikä vastaa kukaan. Mikäli siitä laskuttaa at niin asia menee kuluttaja asiamiehelle. Koska jos jonotus on maksullinen niin se on kerrottava. 
- AnonyymiMitä balitaa äänestää jaloilaan 
- AnonyymiPerusmaksujen erot ovat niin pieniä että niillä ei ole vaikutusta sähkön hintaan. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605130
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283749
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012858
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131921
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161716
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1551380