Haalpa Halli

Anonyymi-ap

On ihme jos kessää näkköö tuo raotakauppa. Eihän sieltä pysty tämmönen normaali pulliainen ostamaa mittää 🤔

17

2335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tuntuu kalliilta, niin ajelehan ostamaan tarpeesi vaikka Oulusta tai Kajaanista. Sähköttömällä polkupyörällä käytynä se voi säästääkin. Toinen vaihtoehto, jos tärkeä paikallinen tuntuu kalliilta on tilata tarvitsemansa näkemättä ilman asiantuntevaa palvelua kotiovelle toimituskuluineen. Kotiin toimitus ottaa aikansa, joten paikallinen on tärkeä toimitusvarmuustekijä. Muistatko viinakaupassa joka ostoksesta tinkiä ja oletko saanut alennusta kalliina pitämästäsi tuotteesta. Onko ollut palautusoikeus, jos ei laatu tai tulos vastannut haaveita. Miettikäähän oikeasti asioita, ennen kuin parjaatte yhteiskunnan ylläpitäjiämme.

• Anonyymi

Helposti pystyy ostamaan kun maksaa ostokset,ruikuttajiltahan ei onnistu mikään. Huomenna menen ostoksille kun viime kerralla en kaikkea muistanut.

• Anonyymi

Kateellisia löytyy aina ! Minä ainakin käyn.

• Anonyymi

Köyhille kaikki on kallista.

• Anonyymi

Jos tunnostaa kalliilta, sitten tienaamaan. Se polkupyärällä kylää ympäri ajo työttömyysturvalla kun ei kovin laajaa ostovalikoimaa mahdollista.

• Anonyymi

Joo, kaikki on halpaa mitä rahalla saa. Minulla todettiin pahanlaatuinen syöpä sisuskaluissa, ei voi leikata eikä parane. Terveyttä en voi ostaa vaikka möisin metät sitä vastaan.

• Anonyymi

Köyhälle kaikki on kallista. Mene töihin niin on varaa ostella.

• Anonyymi

Minä oon töissä ja oon silti köyhä

• Anonyymi

On se hyvä että Puolangalla on rautakauppa!

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan sama kusihousussa jurnottaja joka valittaa kaikesta.
        Oikeasti hyvä kauppa, ikh,n tuotteet samanhintaisia kaikissa myymälöissä ja kaupasta löytyy kotinikkarille kaikki tarvittava.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, todella paljon tuotteita. Valittaja ei ole ajan tasalla. Vinkki hänelle, puutapit on tulossa viikon päästä, voit työntää ne sinne mihin ei aurinko paista. !

• Anonyymi

lienet savonruikuttaja,jolle on tango kaverisi opettanut,että älä maksa mitään,ellet ole itkeä nahjustnut ennen sitä?seura tekee kaltaiseksi.toki sulle on hakuja tieltä lintuja?

• Anonyymi

Jos et oo huomannu niin kaikki kallistuu. Rakennustarvikkeitten hinnat on myös noussut rajusti ja ennusteen mukaan jatkaa nousuaan vielä syksylläkin. Tottakai tämä näkyy alan kauppojen hinnastossa. Hinnat ois todennäkösesti noussu omistajanvaihdoksesta huolimati.

• Anonyymi

Minä ostan kaikki tarvikkeet paikallisesta jos jotan ei ole se hankitaan. Hinnat kilpailukykyiset. Ostetaan tavarat aution raudasta..

• Anonyymi

Olen samaa mieltä!

• Anonyymi

Jos verrataan hintoja Oulun K-rautaan niin Puolangalla halvempaa, ainakin rakennustarvikkeet.

• Anonyymi

Kauempaa ostetun tavaran rahdin maksaa ostaja. Puolangalta ostettavissa olevan tavaran rahdin on maksanut kauppias. Älkää sokaistuko etenkään näinä polttoainehinnan aikoina vertaamaan hintoja sellaisenaan. Kesken valun sementin loppuessa sitä saa onneksi Puolangalta lisää. Jos ainut vaihtoehto olisi kaupungista hakeminen, niin valu kerkeisi keskeneräisenä kuivua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      170
      4146
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      113
      3591
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      251
      3039
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      7
      1749
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      164
      1386
    6. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      76
      1285
    7. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1170
    8. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      64
      981
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      67
      862
    10. Jos saisit yhden

Asian muuttaa kaivatussasi
      Ikävä
      89