Reilu tunti ja a 350 ilmojen teille

Tadaa, Timmy lähtee valloittamaan Pattayan.

Laittakaa konkarit vinkkejä että mitä kaikkea kandee touhuta.. Kiitos!

17

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyttöpoikiin nyt tietysti kannattaa ihan ensimmäiseksi tehdä tuttavuutta ja purkaa kovimmat paineet.

Leidareilla on suuri sydän mutta pienet pallit.

• Anonyymi

Simon Caparet on tasokas paikka jos tasetta riittää lompuukissa.
      By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi

Taasko kirjoitat minun tunnuksella, ahdistaako, todennäköisesti simon cabareeta ei ole enää olemassakaan.

• 20-10

Hyvää matkaa Timmyylle! Et tainnut ollakaan satusetä, joksi sinua epäilin. Pistähän kuulumisia tulemaan kun kerkiät.

Se on makuasia miten lomansa viettää. Jos olisin poikamiehenä Pattayalla niin etsisin mukavan seuralaisen, jonka kanssa kävisin saarilla ja muillakin retkillä.

Illanviettoa ei joka ilta pikkutunneille, että jaksaa seuraavana päivänä suorittaa aktiviteetteja reippaana.

Jos tulee valittua huono opas, niin laita vaihtoon ja katsele rauhassa ympärillesi.
      Nong Nooch on ihan ehdoton päiväretki ja tietty vesipuistot lapsettaa aina. Ramayana on hieno.

Jos suuren maailman glamouria haluaa maistaa, niin kauluspaita päälle ja Hiltonin Sky bariin drinkille ja pulahtaa siellä voi myös infinity- altaaseen kaupungin parhailla näköaloilla.

LK Metropolen nurkilta Soi Buakhaolle alkaa "uusi" kävelykatu jossa hulinaa ja musaa 7 iltaa ja yötä viikossa.

En tiedä mikä on tilanne Walking Streetillä, eiköhän senkin remontti ole valmis mutta aidompaa Pattayaa on Soi Buakhaon pohjoispuolella.

Jos haluat käydä kerran syömässä oikein Pohjanmaan kautta, niin Hiltonin buffet krs14. on unohtumaton ja niin monipuolinen, että sinne kannattaa mennä nälkäisenä ja rauhassa. Viimeksi kun olen käynyt, hinta taisi olla 900 bahtia.

Pitelehän kivaa! 8)

• Anonyymi

No sinulla on tosiaan meriittiä, noihin maksukaatoihin... 400 kertomasi mukaan ja olet ylpeä niistä, ihminen voi tehdä virheitä ja hullukin voi olla mutta ei tyhmä.

• Anonyymi

Muista pitää kopio passista aina mukana ja mene sellaiseen hotelliin josta saat kopion ilmoittautumisesta.
      Immigration on alkanut tarkistella Pattiksellakin ja tykkäävät sakotella - saavat "tea-money" provikat.

• Anonyymi

Ei ole kohdalle sattunut moista tarkastusta koskaan. Sähkötupakasta (kadullakin) saattaa napsahtaa mielivaltainen sakko.

• Anonyymi

Hohhoijaa. Vanhan Leningradinkävijän juttuja. Kannattattaisi joskus käydä oikeasti ulkona tietokoneen äärestä, maailma on muuttunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoijaa. Vanhan Leningradinkävijän juttuja. Kannattattaisi joskus käydä oikeasti ulkona tietokoneen äärestä, maailma on muuttunut

Viena, Aunus ja Karjalankannas, aidot maantieteelliset ja väestölliset rajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viena, Aunus ja Karjalankannas, aidot maantieteelliset ja väestölliset rajat.

eta niet pluf

• Anonyymi

Pupen kanssa, leikittiin justiinsa speden capareeta... siinä mä olin tunneli ja, puppe oli tsuku tsuku juna joka ajo tunneliin... tsuh tsuh tuku tuku tuut tuut !!
      By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi

Nyt kyllä kannattaisi lähteä Pattayalle ennen kuin Venäjä hyökkää tänne.

• Anonyymi

Monesko Vladimirin kaksoisolento eilisen pluf puheen piti ?
        Oma arvio on nomer pjat eli 5sen turvonneet sormet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko Vladimirin kaksoisolento eilisen pluf puheen piti ?
        Oma arvio on nomer pjat eli 5sen turvonneet sormet.

Vittuettä osaa olla kiinnostavia sun omat arvios apina Pattayan matkailupalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuettä osaa olla kiinnostavia sun omat arvios apina Pattayan matkailupalstalla.

Suuret herrat Pietarissa järjestystä vaatii, alas punakaarti ja ...... Abteilung

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä 13 vuotiaan asteelle jäänyt teet pattayan matkailupalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä sinä invahåmppeli voltti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      420
      5495
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      3585
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      3183
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      304
      2890
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2093
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      66
      1463
    7. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      70
      1336
    8. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1323
    9. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      356
      1245
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      541
      1204
    Aihe