Itkee kylppärissä eilen sattunutta leikinlaskutilannetta. Aivan hoitoon laitettava yksilö. Eihän tuo ole millään muotoa normaalia. Sofian pitäisi katsoa peiliin. Rubea tunnin nuhteli ja sanoi että hänei haluamuille puhua eikä muiden kuullen kun vain Ruubelle suoraan. No, kuinkas kävikään. Sofia on koko yön kertonut kaikille muille asukkaille kuinka ja miten hän puhutteli Rubehia. " Ihmemies" tuo Sofia. Juoruisa ja utelias. Toope mikä toope.
Sofialla on psyykeongelmat pinnassa
20
79
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tykkään Sofiasta. Enkä silti ole lepso.
- Anonyymi
Minä en luonne on mikä on ja koikkelehtii tuolla kuin mikäkin hämähäkki.
- Anonyymi
Pidän myös vaikka olen hetero, sitäpaitsi kaikilla ihmisillä on jotain "pielessä" luonteessa, tällä planeetalla, kaikilla.
- Anonyymi
Kai sitä nyt voi herranjumala pitää ihmisestä oli oma suuntaus mikä tahansa...
- Anonyymi
Ei ole ainoa mielenterveyspotilas tuo Sofia tuossa talossa.
- Anonyymi
"Mielenterveyspotilas"?
Mistä sinä heidän terveystietonsa tiedät?
Yksikään ihminen ei ole "normaali", tai täysin "terve". Jokaiselle löytyy tarvittaessa diagnoosi.
Ihmisellä voi olla joitain henkisiä ongelmia, mutta se ei silti tarkoita, että hän välttämättä olisi jonkinlaisessa hoito- = potilassuhteessa johonkin mielisairaalaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielenterveyspotilas"?
Yksikään ihminen ei ole "normaali", tai täysin "terve". Jokaiselle löytyy tarvittaessa diagnoosi.
Ihmisellä voi olla joitain henkisiä ongelmia, mutta se ei silti tarkoita, että hän välttämättä olisi jonkinlaisessa hoito- = potilassuhteessa johonkin mielisairaalaan.Satun tietämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satun tietämään.
Jos sinulla onkin heidän terveystietojaan, sinulla on vaitiolovelvollisuus, etkä saa levittää niitä internetissä.
Tutkitko jonkin sairaalan tietokoneelta luvatta, sinulle kuulumattomia terveydenhuollon potilastietoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielenterveyspotilas"?
Ihmisellä voi olla joitain henkisiä ongelmia, mutta se ei silti tarkoita, että hän välttämättä olisi jonkinlaisessa hoito- = potilassuhteessa johonkin mielisairaalaan.Osastoilla olevat milenterveyskuntoutujat eivät kykene koikkelehtimään BB-talossa. Osastolla he nukkuvat yli puolet päivästä, ja ovat hiljaisia. Olen itse vieraillut suljetulla osastolla, joten tiedän mistä kirjoitan.
Avohoitopotilaiden joukossa taas on monenlaista ihmistä.
- Anonyymi
Minunkin mielestä Sofia on fiksu. Ne ennen talossa nähdyt ja muut transihmiset ei ole, eikä nytkään, se kauhea Mathias. Hän on aivan hirveä transu. Ruzbekaan ei ole fiksu, mies on kuin jokin sarjakuvahahmo ja päästelee outoja ääniäkin.
- Anonyymi
Pärähtikö takapäästäkin?
- Anonyymi
Hullujenhuone kuvaa parhaiten tätä tv -ohjelmaa.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Kyllä👍
- Anonyymi
Komppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan
Sofia on nainen,
Miksi on mies ääni ? Osallistuu miss Suomi kisoihin. Luultavasti voittaa.
- Anonyymi
Ihana Sohvi
- Anonyymi
Mitenkähän bb on varautunut kun tuolla on 4 mielenterveys ongelmaista ? Hirveetä seurata kun jotkut kärsii.
- Anonyymi
sehän on ohjelman suola kun sekoillaan
- Anonyymi
Sekoilu on eri asia ja ihan jees mutta muutamat kärsivät ja ovat selvästi väärässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734