Sofialla on psyykeongelmat pinnassa

Anonyymi-ap

Itkee kylppärissä eilen sattunutta leikinlaskutilannetta. Aivan hoitoon laitettava yksilö. Eihän tuo ole millään muotoa normaalia. Sofian pitäisi katsoa peiliin. Rubea tunnin nuhteli ja sanoi että hänei haluamuille puhua eikä muiden kuullen kun vain Ruubelle suoraan. No, kuinkas kävikään. Sofia on koko yön kertonut kaikille muille asukkaille kuinka ja miten hän puhutteli Rubehia. " Ihmemies" tuo Sofia. Juoruisa ja utelias. Toope mikä toope.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tykkään Sofiasta. Enkä silti ole lepso.

      • Anonyymi

        Minä en luonne on mikä on ja koikkelehtii tuolla kuin mikäkin hämähäkki.


      • Anonyymi

        Pidän myös vaikka olen hetero, sitäpaitsi kaikilla ihmisillä on jotain "pielessä" luonteessa, tällä planeetalla, kaikilla.


    • Anonyymi

      Kai sitä nyt voi herranjumala pitää ihmisestä oli oma suuntaus mikä tahansa...

    • Anonyymi

      Ei ole ainoa mielenterveyspotilas tuo Sofia tuossa talossa.

      • Anonyymi

        "Mielenterveyspotilas"?
        Mistä sinä heidän terveystietonsa tiedät?

        Yksikään ihminen ei ole "normaali", tai täysin "terve". Jokaiselle löytyy tarvittaessa diagnoosi.

        Ihmisellä voi olla joitain henkisiä ongelmia, mutta se ei silti tarkoita, että hän välttämättä olisi jonkinlaisessa hoito- = potilassuhteessa johonkin mielisairaalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielenterveyspotilas"?
        Mistä sinä heidän terveystietonsa tiedät?

        Yksikään ihminen ei ole "normaali", tai täysin "terve". Jokaiselle löytyy tarvittaessa diagnoosi.

        Ihmisellä voi olla joitain henkisiä ongelmia, mutta se ei silti tarkoita, että hän välttämättä olisi jonkinlaisessa hoito- = potilassuhteessa johonkin mielisairaalaan.

        Satun tietämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satun tietämään.

        Jos sinulla onkin heidän terveystietojaan, sinulla on vaitiolovelvollisuus, etkä saa levittää niitä internetissä.

        Tutkitko jonkin sairaalan tietokoneelta luvatta, sinulle kuulumattomia terveydenhuollon potilastietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielenterveyspotilas"?
        Mistä sinä heidän terveystietonsa tiedät?

        Yksikään ihminen ei ole "normaali", tai täysin "terve". Jokaiselle löytyy tarvittaessa diagnoosi.

        Ihmisellä voi olla joitain henkisiä ongelmia, mutta se ei silti tarkoita, että hän välttämättä olisi jonkinlaisessa hoito- = potilassuhteessa johonkin mielisairaalaan.

        Osastoilla olevat milenterveyskuntoutujat eivät kykene koikkelehtimään BB-talossa. Osastolla he nukkuvat yli puolet päivästä, ja ovat hiljaisia. Olen itse vieraillut suljetulla osastolla, joten tiedän mistä kirjoitan.
        Avohoitopotilaiden joukossa taas on monenlaista ihmistä.


    • Anonyymi

      Minunkin mielestä Sofia on fiksu. Ne ennen talossa nähdyt ja muut transihmiset ei ole, eikä nytkään, se kauhea Mathias. Hän on aivan hirveä transu. Ruzbekaan ei ole fiksu, mies on kuin jokin sarjakuvahahmo ja päästelee outoja ääniäkin.

      • Anonyymi

        Pärähtikö takapäästäkin?


    • Anonyymi

      Hullujenhuone kuvaa parhaiten tätä tv -ohjelmaa.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Kyllä👍


      • Anonyymi

        Komppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan

        Sofia on nainen,
        Miksi on mies ääni ? Osallistuu miss Suomi kisoihin. Luultavasti voittaa.


    • Anonyymi

      Ihana Sohvi

    • Anonyymi

      Mitenkähän bb on varautunut kun tuolla on 4 mielenterveys ongelmaista ? Hirveetä seurata kun jotkut kärsii.

      • Anonyymi

        sehän on ohjelman suola kun sekoillaan


    • Anonyymi

      Sekoilu on eri asia ja ihan jees mutta muutamat kärsivät ja ovat selvästi väärässä paikassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe