Vattenfall hinnan nousu

Anonyymi-ap

Nonii nyt tuli vattenfallillta viesti 1.11 nousee hinta. Mulla on nyt ilmasto vakio sopimus sen hinta oli vaa 15€kuukaudessa nii se muuttuu 65€ kk :D

6

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Sinulla tosiaan sähkö vakiohintaista kulutuksesta riippumatta?

• Anonyymi

Tuohon 15e hintaan kuuluu tietty kwh määrä sähköä. Rivarissa ku asutaan nii ei tässä ole hirveästi kulunut

• Anonyymi

Sähköyhtiö ei voi yksipuolisesti nostaa määräaikaisen sopimuksen hintaa.

• Anonyymi

Kun määräaikainen loppuu niin hinta nousee varmasti kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa.
        Näissä "vakiohintaisissa" sopimuksissa on se harha että sovittu kWh - hinta toteutuu vain ja ainoastaan tietyllä kuukausikulutuksella. Jos kulutat vähemmän, kWh - hinta nousee koska kuukausimaksu on sama. Jos kulutat enemmän maksat jonkinlaisen sakkomaksun ylikulutuksesta.
        Joskus katselin tällaista itselleni mutta totesin ettei toimi minulla. Kulutus vaihtelee aivan liikaa kuukausittain.
        Tietysti hyvin pienellä kulutuksella sopimusmuodolla ei juurikaan ole merkitystä kunhan välttää pahimmat virheliikkeet.

• Anonyymi

Normaalia nousua nykytilanteessa. Ei kun uutta sopimusta katselemaan.

• Anonyymi

Jos ei halvempaa löydy kaukolämpö rivariin (kuten myös minulla) niin saunan käyttö minimiin samoin pesukoneiden. Käsin voi tiskata jos ei juoksuta vettä vaan käyttää vateja. Käsin voi myös pestä ainakin pikkupyykkejä ja hienopesu pyykkiä.
        Öljykynttilöitä talvella pihamaalle, palavat pitkään. Valojen sammutusta vaikka ei se mikään hintasyöppö olekkaan. Aurinkokennolamput palavat talvellakin jos paistaa. Niitä on myös sisäkäyttöön olemassa.
        Mikron käyttäminen hellan sijasta. Silläkin voi laittaa ruokaa kunhan tutustuu ohjekirjaan.
        Auton lämmitys vain pakkotilanteessa jos se on sähköllä toimivaa.
        Kaikki lisälämmöt pois, esim. kylppärin lattialämpö jos kylppärissä ja saunassa on myös taloyhtiön patterit.
        TV ja radio päälle vain silloin kun tulee jotain kuunneltavaa/katseltavaa.
        Ei muuta kuin ulos lenkille se ei kuluta sähköä jos ei mene kuumaan suihkuun sen jälkee. Turha suihkuttelu myös pois. Voi pestä erinäisiä paikkoja kokosuihkun sijaan. Säilyy ihokin parempana ilman kuvumista.
        Aika yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      168
      6154
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1714
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1260
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      914
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      827
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      779
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      714
    Aihe