"Tämä osoittaa sen, että Volkswagenin lupaukselle on katetta ja 135 kilowatin ja GTX:llä sitä suurempiinkin lataustehoihin on mahdollista päästä ihan normaalissa arkielämässä."
"Reittisuunnittelu on nyt myös parantunut selvästi. Auto osaa arvioida matkan edetessä tulevaa lataustarvetta todella hyvin. Auton valikoista pystyy myös säätämään sen, että millaisen lataustason haluaa perillä kohteessa olevan, ja auto osaa arvioida tulevaa lataustarvetta todella tarkasti. Auto myös korjaa matkan edetessä ennustetta, että minkä mittaisen pysähdyksen missäkin reitille osuvassa latauspisteessä tarvitaan. Matkalla esimerkiksi sää- tai muut olosuhteet voivat muuttua, joten lataustarvekin muuttuu niiden mukaan."
"Volkswagen ID.5 GTX on tukeva, miellyttävä ja tehokas auto pidempäänkin matkantekoon. Sen voimalinja on todella hyvä, eikä siitä löydy pahaa sanottavaa. Kuljettajan työympäristö ja matkustajan tilat ovat autossa todella mukavat. Ohjaustuntuma on mukava arkipyörittelyyn, mutta tarpeeksi jämäkkä myös pidemmän matkan tekoon."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-5-gtx-parantunutta-latausnopeutta-ja-sulavampaa-muotoilua/
VW ID.5 GTX autolehden koeajossa
3
444
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköauto kehittyy kokoajan ja niistä tulee pakosta autoilun arkea. Aikaa se ottaa, mutta vääjäämätön suunta on selkeä.
- Anonyymi
Kehittäisivät sen kattoverhoilun, softan ja homehtuvan ratin ensin paremmiksi. Kuitenkaan minun arkea ei klonkswaagenit pilaa, vikaa viankin perään wasgeneissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehittäisivät sen kattoverhoilun, softan ja homehtuvan ratin ensin paremmiksi. Kuitenkaan minun arkea ei klonkswaagenit pilaa, vikaa viankin perään wasgeneissa.
Äläpäs kirjoittele palturia sen ratin ja kyynärnojien värinkin voi itse valita mieleiseksi, eikä ratti varmaan homehdu.. Ja jos yhdessä yksilössä kojelaudassa pientä viimestelynpuutetta se ei matkantekoa haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949377Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki714873Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414541Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit592887Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411364
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota481281Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242