Moi miehet

Anonyymi-ap

Olen 34v nainen.
Kertoisitteko miehet mitä tekisitte minulle. Mieheni ei tyydytä tarpeitani...
Olen vailla kunnon naintia ja suuseksiä

50

6577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Postisi toimii? Vai minkä kautta?

      • Anonyymi

        Kijoittele ihan tähän vaan. T: n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kijoittele ihan tähän vaan. T: n34v

        En. Tänne en koskaan. En todellakaan.


      • Anonyymi

        ei kai löyly kauha riitä muille kun sulle


    • Anonyymi

      Katsoisin sinua silmiin ja suutelisin sinua, suutelu jatkuu kiihkeänä, ja kätemme alkavat löytää vartoidemme kaaret. Kädelläsi tunnet miten kaluni kovettuu, ja haluat jo repiä vaatteita päältäni, tunnut jo kostuvan. Tiedämme, että haluamme tehdä toisillemme hyvää. Voi olla, että haluat tässä vaiheessa polvistua eteeni, ja maistaa kovettunutta kalua. Saat sen tehdä jos haluat. Nostan kuitenkin sinut sängylle. Vaatteet on enää turhia ja tunnemme toistemme ihot. Suutelen sinua suulle, ja käteni vaeltavat vartalollasi. Suutelen ja hieron rintojasi, tunnet jo siinä miten pieni parransänki lisää kiihotustasi. Laskeudun alaspäin, ja levität jalkojasi. Kieleni löytää kauneimpasi, ja alas hitaasti nuolemaan sinua, nuolen pitkälle kielelläni ja välillä kosketan klitoristasi, saat tarttua hiuksiiini, ja oma vartalosi alkaa kaareutua, kiihdytän tahtia, ja saat ensimmäisen orgasmisi. Minulle se ei riitä, jatkan vielä nuolemista, sinä työnnät lantiotasi päätäni vastaan ja saat toisen värisevän orgasmin. Olet avoinna, ja alat jo kerjäämään minus päällesi, ja haluat, että työnnyt sisääsi. Rauhallisesti aloitamme yhteisen rakastelen, suutelen sinua, ja tunnet miehisen vartalon liimautuvan ihollesi. Vaihdamme asentoa, saat tulla ratsastamaaan päälleni. Nään kauniit kasvosi, ja pääsen taas käsiksi rintoihisi. Olet kaunis kun ratsastat kalullani. Voit jo taas saada orgasmin ja tässä vaiheessa myös minä laukean sisääsi. Ollaan hetki vain paikallaan, hengityksemme tasaatuvat. Olaan yhdessä, tunnet sykkeeni. En malta olla sinusta erossa, alamme taas suudella. Kätemme alkavat taas hyväillä toisiamme, kiihkomme nousee, ja haluan taas sinua. Saat antautua minulle lopullisesti, nain sinua takaapäin rytmikkäästi, haluat tarjoata itseäni, ja annat minun todella astua sinua. Hieron takapuoltasi, ja lauekeamme taas uudelleen. Menemme yhdessä suihkuun ja pesemme toistemme vartalot ja huomaat taas miten kiihtunut sinusta. Suihkusssa tunnut kädellämi miten kostea olet, ja annan sormilla sinulle hoitoa samalla kun suutelen sinua suihkun allla, annan sinulle taas orgasmin sormilla. Sinä halut myös tyydytää minut, ja polvistut eteeni ja suullla tyydytät minut, ja laukean suuhusi, ja saat niellä kaiken. Pari päivää saat kasvattaa kiihkoasi, ja rakastelemme uudelleen.

      • Anonyymi

        Häkellyttävän kiihoittavaa...
        Istun kahvilassa ja luen tekstiäsi. Kostea olen
        Jalkovälissä sykkii... ehkä on hivenen vaikeuksia...
        Kirjoita ihmeessä lisää😘


      • Anonyymi

        Omg....
        Juuri tällaista tämä saa kyllä jalkovälin sykkiin. Nyt kahvilan wc käytössä sormi jalkovälissä klitalla lipsuttaa...uuh tuuun...taisin tulla isosti ääntäen...toivotaan ettei kukaan kuullut❤
        T: n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häkellyttävän kiihoittavaa...
        Istun kahvilassa ja luen tekstiäsi. Kostea olen
        Jalkovälissä sykkii... ehkä on hivenen vaikeuksia...
        Kirjoita ihmeessä lisää😘

        Kun tiedät mitä on saatavissa, voit laitaa minulle viekottelevan selfien kesken työpäivän, se saa minunkin mieleni hyrräämään. Sovimme yhteiset lounas treffit. Suutelen sinua kun tapaamme, ja käteni jo vaeltavat takapuolellasi. Siirymme pöytään ja syömme yhteisen lounaan. Katseemme kohtaavat, ja silmissämme näemme molempien kiihkon, ja välillämme kipinöi, ruokailusta ei tahdo tulla mitään. Vilkaisemme missä olisi paikka jossa voimme suudella, kiihkeäski ja taas toistemme vartalot tuntien. Tunnet taas miten olen kovettunut, ja haluan sinua. Kokeilen kädelläni lämmintä jalkoväliäsi, ja sinä olet jo kostunut, tunnin kiimasi. Onneksi sovimme treffit isoon kauppakeskukseen. siirrymme kauppakeskuksen lastenhoito tilaan. Lukitsemme oven, ja painan sinut hoitopöytää vasten. Lasken housisi, ja tunnen kädelläsi miten valuva olet, ja odotat yhtymistä. Kiihotan sinua vielä sormilla, ja saat nauttia. Hetken päästä lasken omat housuni, ja työnnyn lämpipään ja kostetaan vaginaasi. Sydähdät jo ensimmäiseen työntööt. Nain sinua kiihkeäsit takaapäin. Kaivan rintasi esiin ja hieron nännejäsi. Tunnen miten kohta laukean, ja pidätän vielä hetken, ja lauakkeamme molemmat samaan aikaan. Tunnet miten lauan sisääsi, ja olemme taas liimautuneet toisiimme. Tasaamme hengitystä, ja sitten katsomme toisiamme, suutelemme ja halaamme. Peilistä näemme raukeat kasvomme, pientä siistimistä, ja on harmillisesti aika palata töihin, mutta tiedämme, että siitä alkaa taas odotus seuraavaa tapaamiseemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tiedät mitä on saatavissa, voit laitaa minulle viekottelevan selfien kesken työpäivän, se saa minunkin mieleni hyrräämään. Sovimme yhteiset lounas treffit. Suutelen sinua kun tapaamme, ja käteni jo vaeltavat takapuolellasi. Siirymme pöytään ja syömme yhteisen lounaan. Katseemme kohtaavat, ja silmissämme näemme molempien kiihkon, ja välillämme kipinöi, ruokailusta ei tahdo tulla mitään. Vilkaisemme missä olisi paikka jossa voimme suudella, kiihkeäski ja taas toistemme vartalot tuntien. Tunnet taas miten olen kovettunut, ja haluan sinua. Kokeilen kädelläni lämmintä jalkoväliäsi, ja sinä olet jo kostunut, tunnin kiimasi. Onneksi sovimme treffit isoon kauppakeskukseen. siirrymme kauppakeskuksen lastenhoito tilaan. Lukitsemme oven, ja painan sinut hoitopöytää vasten. Lasken housisi, ja tunnen kädelläsi miten valuva olet, ja odotat yhtymistä. Kiihotan sinua vielä sormilla, ja saat nauttia. Hetken päästä lasken omat housuni, ja työnnyn lämpipään ja kostetaan vaginaasi. Sydähdät jo ensimmäiseen työntööt. Nain sinua kiihkeäsit takaapäin. Kaivan rintasi esiin ja hieron nännejäsi. Tunnen miten kohta laukean, ja pidätän vielä hetken, ja lauakkeamme molemmat samaan aikaan. Tunnet miten lauan sisääsi, ja olemme taas liimautuneet toisiimme. Tasaamme hengitystä, ja sitten katsomme toisiamme, suutelemme ja halaamme. Peilistä näemme raukeat kasvomme, pientä siistimistä, ja on harmillisesti aika palata töihin, mutta tiedämme, että siitä alkaa taas odotus seuraavaa tapaamiseemme.

        T: n34v

        Koko vartaloa kihelmöi. Nyt vaateostoksille. Kerään läjän housuja paitoja...sitten sovitus koppiin ja ekat housut liian pienet tai tiukat... puserot soppeleita. Pukiessani omia farkkuja niin no tottakai sormi lipsahti pillun huulille... aattelin edellistä panoa lasten kopissa...lysähdin lattialle ja sain orkun...vauh. ompa mahotonta kiimaa. Jalat vapisten kaupan kassalle ja kotiinpäin... toivottavasti mieheni ei tule tietämään näistä kirjotuksista..😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tiedät mitä on saatavissa, voit laitaa minulle viekottelevan selfien kesken työpäivän, se saa minunkin mieleni hyrräämään. Sovimme yhteiset lounas treffit. Suutelen sinua kun tapaamme, ja käteni jo vaeltavat takapuolellasi. Siirymme pöytään ja syömme yhteisen lounaan. Katseemme kohtaavat, ja silmissämme näemme molempien kiihkon, ja välillämme kipinöi, ruokailusta ei tahdo tulla mitään. Vilkaisemme missä olisi paikka jossa voimme suudella, kiihkeäski ja taas toistemme vartalot tuntien. Tunnet taas miten olen kovettunut, ja haluan sinua. Kokeilen kädelläni lämmintä jalkoväliäsi, ja sinä olet jo kostunut, tunnin kiimasi. Onneksi sovimme treffit isoon kauppakeskukseen. siirrymme kauppakeskuksen lastenhoito tilaan. Lukitsemme oven, ja painan sinut hoitopöytää vasten. Lasken housisi, ja tunnen kädelläsi miten valuva olet, ja odotat yhtymistä. Kiihotan sinua vielä sormilla, ja saat nauttia. Hetken päästä lasken omat housuni, ja työnnyn lämpipään ja kostetaan vaginaasi. Sydähdät jo ensimmäiseen työntööt. Nain sinua kiihkeäsit takaapäin. Kaivan rintasi esiin ja hieron nännejäsi. Tunnen miten kohta laukean, ja pidätän vielä hetken, ja lauakkeamme molemmat samaan aikaan. Tunnet miten lauan sisääsi, ja olemme taas liimautuneet toisiimme. Tasaamme hengitystä, ja sitten katsomme toisiamme, suutelemme ja halaamme. Peilistä näemme raukeat kasvomme, pientä siistimistä, ja on harmillisesti aika palata töihin, mutta tiedämme, että siitä alkaa taas odotus seuraavaa tapaamiseemme.

        Odotan...odotan n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: n34v

        Koko vartaloa kihelmöi. Nyt vaateostoksille. Kerään läjän housuja paitoja...sitten sovitus koppiin ja ekat housut liian pienet tai tiukat... puserot soppeleita. Pukiessani omia farkkuja niin no tottakai sormi lipsahti pillun huulille... aattelin edellistä panoa lasten kopissa...lysähdin lattialle ja sain orkun...vauh. ompa mahotonta kiimaa. Jalat vapisten kaupan kassalle ja kotiinpäin... toivottavasti mieheni ei tule tietämään näistä kirjotuksista..😘

        Tietenkin tulee kun julkaistaan kaikissa lehdissä telkkarissa ja radiossakin


      • Anonyymi

        poistu olet väärällä sivulla täällä vain normaaleja ihmisiä sinua ei tarvita hakeudu hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan...odotan n34v

        Soitit, että sinulla on työtietokoneessa ongelmia, tiedät jo, että minä voin auttaa asiassa kuin asiassa. Ehdotin, että tuo kone mukaan, ja käydään kahveilla. Se sopi sinullekin. Toki jo tässä vaiheessa tiesimme molemmat mihin se taas johtaa. Se ei ole syntistä vaan kaunista ja kiihtoa. Suutelimme kun tapasimme, varmaan muut luulevat meidän olevan pariskunta, mutta meillä on yhteinen puolijulkinen salaisuus. Kahvittelun lomassa saan korjattua tietokoneen onglemat, ja sinä lupaat kiittää parhaalla tavalla. Tavalla josta nautit sinäkin. Nyt kun kiire, menemme parkkihallissa olevaan autoon. Kunhan autoon päästää, suutelen sinua kiihkeänä. Tunnet kieleni kieltäsi vastan, ja voimme jo tuoksusta haistaa toistemme kiiman. Avaan paitasi napit, ja kaivan rintasi esille. Imen kovestuneita nännejäsi, ja samalla sinä avaan housujeni vyötä. Minä myös avaan sinun housujasi, ja löydän sinut taas kosteana. Liikutan ensin sormenpäätä ja sitten työnnän kaksi sormea sisääsi. Tyydytän sinut kädelläni, samaan aikaan rintoja ja suuta suudelleen. Sen jälkeen on sinun vuoro, saat imea kovettunutta kaluani, ja kauaa en enää kestä ja laukean suuhusi. Hiuksemme ovat taas sotkuiset, ja auton peilin kautta voimme hieman korjailla ulkoasua. Poistumme autosta, suutelen sinua hyvästiksi, nyt ei ole aikaa pidempään. Mutta tiedän, että kuulen sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omg....
        Juuri tällaista tämä saa kyllä jalkovälin sykkiin. Nyt kahvilan wc käytössä sormi jalkovälissä klitalla lipsuttaa...uuh tuuun...taisin tulla isosti ääntäen...toivotaan ettei kukaan kuullut❤
        T: n34v

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitit, että sinulla on työtietokoneessa ongelmia, tiedät jo, että minä voin auttaa asiassa kuin asiassa. Ehdotin, että tuo kone mukaan, ja käydään kahveilla. Se sopi sinullekin. Toki jo tässä vaiheessa tiesimme molemmat mihin se taas johtaa. Se ei ole syntistä vaan kaunista ja kiihtoa. Suutelimme kun tapasimme, varmaan muut luulevat meidän olevan pariskunta, mutta meillä on yhteinen puolijulkinen salaisuus. Kahvittelun lomassa saan korjattua tietokoneen onglemat, ja sinä lupaat kiittää parhaalla tavalla. Tavalla josta nautit sinäkin. Nyt kun kiire, menemme parkkihallissa olevaan autoon. Kunhan autoon päästää, suutelen sinua kiihkeänä. Tunnet kieleni kieltäsi vastan, ja voimme jo tuoksusta haistaa toistemme kiiman. Avaan paitasi napit, ja kaivan rintasi esille. Imen kovestuneita nännejäsi, ja samalla sinä avaan housujeni vyötä. Minä myös avaan sinun housujasi, ja löydän sinut taas kosteana. Liikutan ensin sormenpäätä ja sitten työnnän kaksi sormea sisääsi. Tyydytän sinut kädelläni, samaan aikaan rintoja ja suuta suudelleen. Sen jälkeen on sinun vuoro, saat imea kovettunutta kaluani, ja kauaa en enää kestä ja laukean suuhusi. Hiuksemme ovat taas sotkuiset, ja auton peilin kautta voimme hieman korjailla ulkoasua. Poistumme autosta, suutelen sinua hyvästiksi, nyt ei ole aikaa pidempään. Mutta tiedän, että kuulen sinusta.

        Joopajoo, kyrpää poskeen vaan niinku aina, otasuihin, otasuihin mun kyrpä on maailman napa ja mä nauutin, laukean sun suuhun ou yeaah .....


    • Anonyymi

      annan orkun sulle jos teet sen mulle kaikkee irstasta mitä voi keksiä

    • Anonyymi

      Arvokoruja et saa pitää.

    • Anonyymi

      Minullakin sattuu olla kovat himot, nähtäisiinkö tänään?
      Terve: 180cm sporttinen hyvännäköinen mies.

    • Anonyymi

      Moi, missäpäin suomea olet?

    • Anonyymi

      panisin sun pillun ihanan liukkaaksi.
      nussittas aina vaan.tekstaa mulle.
      0405493i86

    • Anonyymi

      Tarttisin naisen. Meidän parisuhteeseen. Sillontällön voitais kaikenlaista kivaa sulle tehä!!

    • Anonyymi

      No mitä muutakaan kuin herrasmiehenä hellästi imemällä ja hyväilemällä kielelläni klitoristasi antaisin sinulle monta orkkua, vittusi lemmennektariasi intohimolla litkien, rakastaen sen makua, hellyyden kipeänä sinua syvälle silmiisi katsoen suukottelisin huuliasi, hyväilisin nännejäsi, imuttaisin niitä.

      Työntyisin kiimaiseen vituusi, kun tärisisit halusta, katsoisin syvälle silmiisi, joka työnnöllä, suudellen huuliasi hellästi, eläen hetkessä, ollen täysin antautuneena sinulle, yksinomaan sinulle, seksuaalisille tarpeillesi, haluillesi, intohimoillesi, koska ainoana tarkoituksena olisi vain ja ainoastaan tyydyttää sinut niin perusteellisesti kuin mahdollista, nauttien kanssasi antaumuksella hellyydestä, yhteyden tunteesta.. haluten tuntea olevani täysin yhtä kanssasi, haluaisin, että nauttisit rakstelustamme niin paljon, että se olisi sinulla vielä pitkään mielessäsi ja muistelisit sitä kaiholla, käydessäsi nukkumaan ja että näkisit unta meistä hellästi yhdessä😘

      • Anonyymi

        ❤😘😘😘😘 t:n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤😘😘😘😘 t:n34v

        Voisin ottaa sut hyväilyyn ja alkaa hyväillä sun vartaloasi ensin vaatteiden päältä mutta sulla on jo kiire niin ehdit aukomaan mun housujani auki kaivellen mun kovettuneen kullini esiin alkaen hyväillä sitä, niimpä minäkin laitan käteni sun reisien väliin hyväillen sua ja toinen käsi etsii rintasi paidan alta esiin jotta voin suudella ja imee sun kovettuneita nännejäsi . Housuni putoaa sun toimesta pois joten teen saman myös sulle. Nyt on kiimainen pillusi jo valmiina jotta voin työntää sornenikin sisään pilluun . Kaadan sut sängylle ja kosteat pikkarit lentää pois sun jaloista . Kieleni hyväilee sun pilluasi ja imen klittaa ...voihkit nautinnosta ja vaadit kullua sisään pane pane mua huudat...oon jo aivan valmis joten bliis pane kovaaaahhh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ottaa sut hyväilyyn ja alkaa hyväillä sun vartaloasi ensin vaatteiden päältä mutta sulla on jo kiire niin ehdit aukomaan mun housujani auki kaivellen mun kovettuneen kullini esiin alkaen hyväillä sitä, niimpä minäkin laitan käteni sun reisien väliin hyväillen sua ja toinen käsi etsii rintasi paidan alta esiin jotta voin suudella ja imee sun kovettuneita nännejäsi . Housuni putoaa sun toimesta pois joten teen saman myös sulle. Nyt on kiimainen pillusi jo valmiina jotta voin työntää sornenikin sisään pilluun . Kaadan sut sängylle ja kosteat pikkarit lentää pois sun jaloista . Kieleni hyväilee sun pilluasi ja imen klittaa ...voihkit nautinnosta ja vaadit kullua sisään pane pane mua huudat...oon jo aivan valmis joten bliis pane kovaaaahhh.

        Uuuuh...t:n34v❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ottaa sut hyväilyyn ja alkaa hyväillä sun vartaloasi ensin vaatteiden päältä mutta sulla on jo kiire niin ehdit aukomaan mun housujani auki kaivellen mun kovettuneen kullini esiin alkaen hyväillä sitä, niimpä minäkin laitan käteni sun reisien väliin hyväillen sua ja toinen käsi etsii rintasi paidan alta esiin jotta voin suudella ja imee sun kovettuneita nännejäsi . Housuni putoaa sun toimesta pois joten teen saman myös sulle. Nyt on kiimainen pillusi jo valmiina jotta voin työntää sornenikin sisään pilluun . Kaadan sut sängylle ja kosteat pikkarit lentää pois sun jaloista . Kieleni hyväilee sun pilluasi ja imen klittaa ...voihkit nautinnosta ja vaadit kullua sisään pane pane mua huudat...oon jo aivan valmis joten bliis pane kovaaaahhh.

        Tsiisus....laukesin selkä kaarella sormet klitalla koko vartaloni nytkähtelee...ynisin ja ulisin...rentouduin ja hymyilin... jesss tää oli hyvää❤ n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus....laukesin selkä kaarella sormet klitalla koko vartaloni nytkähtelee...ynisin ja ulisin...rentouduin ja hymyilin... jesss tää oli hyvää❤ n34v

        Kiva että tykkäsit. Voitais kyllä ottaa livenäkin samankaltainen sessio jos olet Siilinjärvellä päin liikkeellä. 😜🥰


    • Varmaankin nimimerkistäni voisi päätellä jotain, mitä olisi tiedossa....
      Varatulle naiselle intesiivistä ja laadukasta diskreettiä seuraa, monipuolista ja rajoja tutkivaa. Uskallatkos kiivetä syliin makaamaan

      • Anonyymi

        Makoilen sylissäsi... odotan kätesi liikkeitä. Lipaisen kovaa kulliasi❤ n34v


    • Anonyymi

      34v nainen Hyväilisin sun häpyä sormella nuolisin märäksi edestä takaapäin 56v mies whatsapp 0409320389

    • Anonyymi

      Mä haluan suudella, nuolla sun ihanaa pimmpiä...
      Haluan myös takaa päin ja toivottavati suostut myös olemaan päälläpäin, että saan hyväillä sun tisuja kun rakastellaan!!
      <terv. ukkomies joka haluaa vaihtelua

      • Anonyymi

        Kirjoita lisää vain ❤n34v


    • Anonyymi

      Oho täällähän rupiaa olehen tarjolla... ainakin yksi tarinoija❤

    • Anonyymi

      Aika saamatonta porukkaa. Kannattaa hakea nukke ja lopettaa turhat höpön löpinät.
      Mennä vaikka ihan oikeille treffeille.🤔

      • Anonyymi

        Ei sun ole pakko lukea jos tekee pahaa😂


    • Anonyymi

      Jos ei miehesi osaa käsitellä sua ja himoitsee sun vartaloasi ja sen suomia nautintoa niin minäpä kerron sulle jotain mitä haluut .
      Tulisit mun luo ja katsoisin sua silmiin ,siitä sitten näen että haluut mua ja niimpä huomaan sun rinnat jotka puolittain jo tulee esiin avonaisesta kauluksesta.
      Hymyilet mulle kutsuvasti joten teen siitä päätelmän että haluut rakastella mun kanssa.
      Päällysvaatteet heitettyäsi vien sinut suoraan makkariin hyväilen ja suutelen sua ...repäisen sun paitasi auki niin että napit lentää niistä ...isken kiinni sun mahtaviin rintoihin joita alan puristella ja kaivaa esiin rintsikoista suutelen niitä ja puristelen sua pakaroista..
      Kaadan sut sängylle ..vedän sun housut pois jaloista samalla riisun itsenikin alasti. Levitän jalkasi jotta pääsen hyväilenään sun reisiesi Sisä pintaa . Pikkarit on vielä jaloissasi jotten hyväilen vaan sun reisiäsi ja puristelen rintojasi .
      Pikkarisi on ohuet joten pillusi kuultaa läpi ja olen aina halunnut repiä pikkarit jaloista joten otan otteen pikkareiden molemmista puolista ja revin ne kahtia jotta saan pillusi esiin...
      Alan nuolla kosteaa pillua ja puristelen pakaroitasi.
      Yniset ja voihkit nautinnosta ja huudat että nai mua nai mua... työnnän kullin sisään pilluusi alkaen työnnellä eestaas rajusti ja sä huudat ja voihkit nautinnosta eikä mene pitkään kun saat orkun niin että selkä kaarella nautit siitä

      • Anonyymi

        Oon niin kiitollinen kun kirjoitteletta...tunnen oloni halutuksi❤n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin kiitollinen kun kirjoitteletta...tunnen oloni halutuksi❤n34v

        Millainen vartalo sulla on nainen 34?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen vartalo sulla on nainen 34?

        No vartaloni on rintani on ihan normi kunnossa...omasta mielestäni suhkot normaali...168 pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vartaloni on rintani on ihan normi kunnossa...omasta mielestäni suhkot normaali...168 pitkä.

        Upealta kuullostat joten voisin ottaa sut edellä mainitulla tavalla. Missä päin olet ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upealta kuullostat joten voisin ottaa sut edellä mainitulla tavalla. Missä päin olet ...

        Pohjois rannikolla❤n34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois rannikolla❤n34v

        Vähän etäällä olet täältä katsottuna. Olen itse Kuopion seudulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän etäällä olet täältä katsottuna. Olen itse Kuopion seudulta

        Toivoisinkin löytäväni itselle Kuopion suunnalta jonkun vakituisen joka haluu nauttia hyväilyistä olipa se sitten varattu tai vapaa nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisinkin löytäväni itselle Kuopion suunnalta jonkun vakituisen joka haluu nauttia hyväilyistä olipa se sitten varattu tai vapaa nainen

        Kiva olis varmaan


    • Anonyymi

      Aloittaisin riisumallaja hyväilemällä sinua. Suutelisin vartaloasi niskasta alaspäin ja samalla hyvöilisin myös rintojani ja näykkäilisin nännejäsi. Siirtyisi alaspäin lantiollesi ja avasin jalkojasi että voisin työntää pääni kalojen väliin ja alkaisin nuolla aarrettasi, olisin klittaasi niin että saisit orgut ja sen jälkeen työntyisin sinuun kuten sinä haluat ja antaisin 20 senttiä kaluni liukua sisälsi ja odotteluun että pääset taas vauhtiin mukaan ja sitten kiihdyttäisin vauhtia että saataisiin molemmat yhtäaikaa en orgasmin

    • riisuisin sut alastomaksi tässä sohvalla ja painaisin sut sen jälkeen selälleen ja levittäisin ne aivan levälleen jotta sun vittu aukeis ja pääsisin työntämään kieleni syvälle sinne samalla huulilla imien sun pillun huulia.hetken päästä tarttuisin tiukasti sua reisistä ja tuöntyisi siinä asennossa hitaasti ja syvälle sun perseeseen ja samalla hetkellä kun tulisin vetäisi kaluni ulos sun perseestä runkaten spermat tisseille ja kasvoille.

    • Anonyymi

      Nimimerkki 34v nainen..
      Ottaisin sun velton pippeli si suuhuni ja puraisisin..❤️❤️😍😍😍😍😍❤️🥰🥰🥰🙈🙈Nainen he he he

    • Nautin pitkistä esileikeistä ja suuseksistä. Nuoleminen kiihottaa minua tavattomasti. Haluan nuolla Sinua, kunnes väriset orgasmin kourissa. Haluan imeä rintojasi ja varpaitasi. Erittäin kiihottavaa on, jos istut kasvojeni päällä hajareisin. Nautintosi huipentaa oman nautintoni.

    • Anonyymi

      Tyydyttäisin sinut siuseksillä.

    • Anonyymi

      Pitäid tietää vähän millainen olet?

    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe