Äänien tarkoitus on alentaa palkkaa
Kuuletko ääniä?
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
En tieti. Hmm... edes jotain?
Kyllä yksi asia on varma, että tästä lähtee asiani, eikä edes ole - Anonyymi
Voimaannuttaminen on kommunistinen kamelinpaskavirus energialiikenergiaai, et halua pisteä silmäsi keskeltä Herra Haka
- Anonyymi
jos poliisi on r4oscvo 3li yr4ittää muertrqau8tuq auntoon, ja sitten toin3n ampuu poliisiaq silmään ja aivcot paskaksi poliisiheltä jota luukee muromieheksi ... mitä sitten?
- Anonyymi
monestikin kuuluu poliiasiwen ÄÄÄNIUÄ uroilla iyrihhaqm cögöb jyub KUWBUWB ouu
h2wlhwgl4ewg
Jonnemaisesti joku pliisi luu8lee olevansa joku... mutta niin, miä pidän asesuunnittelustaq, en aiheuta vaaraa mutta sellaisista tarkkuss ammuntaa :D - Anonyymi
Soinilla niin paksu kallo, että raha juoksee, vaikka vain ääniä kuuntelee?
- Anonyymi
Ääni menee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766359Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4434452Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613618Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352265Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132239Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m22996En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su65901Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta43833- 81741
- 59705