Transvestiitti (mies ) ostoksilla

Anonyymi-ap

Eilen oli aika täydentää transvestiitti -miehen vaatekaappia.
Nanson kesäalesta löytyi ihana valkoinen pellavahame, ja Lindexiltä ohut sininen hame ja valkoinen minnari.
Myyjät oli iloisia ja auttavaisia, siihen varmaan auttoi että olin avoimesti transvestiitti (mies) Espiritin hameessa ja Nanson villatakissa.
EI tarvittu metsässä lymyilyä, murskattuja kiveksiä, ei alastomana pyörimistä eikä helmojen heiluttelua, ei johtajia eikä teatterin takariviä.

23

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä että jotkut rohkenee näyttäytyä !

• Anonyymi

Asioitko pääkaupunkiseudun liikkeissä vai jossakin muualla?

Miten kaupan asiakkaat suhtautuu siihen että naisten osastolla pyörii mies naisten vaatteissa?

• Anonyymi

Itse en ainakaan mitään pyöri vaan transsuilen kunnolla kohden muita asiakkaita ja jos kaupan johtajan näköinen herrasmies kurkistaa konttorin puolelta liiketiloihin transsuilen oikein villisti ja viettelevästi. Usein johtaja vinkkaakin minut konttoriin sovittelemaan avohalkiosukkiksia ja pitsisiä pikkupöksyjä🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ainakaan mitään pyöri vaan transsuilen kunnolla kohden muita asiakkaita ja jos kaupan johtajan näköinen herrasmies kurkistaa konttorin puolelta liiketiloihin transsuilen oikein villisti ja viettelevästi. Usein johtaja vinkkaakin minut konttoriin sovittelemaan avohalkiosukkiksia ja pitsisiä pikkupöksyjä🥰🥰

Kysyjää kiinnosti oikeasti tietää miten tällaiseen rohkeaan ihmiseen suhtaudutaan, joten lopeta nössöilysi ja mene kauppaan oikeasti pukeutuneena tai älä vastaa. Kysymys oli tarkoitettu aidoille, rohkeille ihmisille, jotka uskaltaa elää omaa elämäänsä muiden mielipiteistä välittämättä, ei nyhveröille, joista ei ole muuhun kuin anonyyminä herjakommenttien väsäämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyjää kiinnosti oikeasti tietää miten tällaiseen rohkeaan ihmiseen suhtaudutaan, joten lopeta nössöilysi ja mene kauppaan oikeasti pukeutuneena tai älä vastaa. Kysymys oli tarkoitettu aidoille, rohkeille ihmisille, jotka uskaltaa elää omaa elämäänsä muiden mielipiteistä välittämättä, ei nyhveröille, joista ei ole muuhun kuin anonyyminä herjakommenttien väsäämiseen.

Just niin! Kaikki miehet vaan transsuilemaan!! Olisi ihanaa kun olisi Prisman naistenvaateosasto täynnä transsuja ja kunnon transsuilua!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin! Kaikki miehet vaan transsuilemaan!! Olisi ihanaa kun olisi Prisman naistenvaateosasto täynnä transsuja ja kunnon transsuilua!!

Olisiko todella? Jos kaikki miehet alkaisivat käyttää naisten vaatteita? Kuka silloin olisi enää transvestiitti ja miten kukaan enää ilmentäisi naisellisuuttaan, jos kaikki maskuliiniset miehet pukeutuisivat naisten vaatteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo llk nyt ihan tuubaa, voi toki vapaasti haaveilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo llk nyt ihan tuubaa, voi toki vapaasti haaveilla.

Tuo trolli ei pysty muuhun kuin haaveiluun.

• Anonyymi

Ihan pääkaupunkiseudulla asun ja shoppailen, mutta ostokset on onnistuneet yhtä hyvin Lahdessa, Tampereella, Mikkelissä ja Savonlinnassa.

Ei naiset mitenkään näytä paheksuvan transvestiittiä, luulen että se on myös itsestä kiinni. Jos olet ihan normaalisti, selailet vaatteita etkä lymyile rekkien suojassa, menee ostoskäynti hyvin. Viimeistään kun on vaatteet käsivarrella ja menee sovituskoppiin, kaikki hyväksyvät sinut ostajana muiden joukossa.
      Muista: asiallinen käytös, ei lymyilyä, kohtele muita asiakkaita kohteliaasti, myyjiltä löytyy apua, muista sovittaa vaate.
      Eli normaalia kohteliasta kauppa-käyttäytymistä.

• Anonyymi

Naiset eivät sano julkisesti mitään vaan hymyilevät (se on perinteinen suojautumismekanismi), mutta kyllä sitten tyttöjen kesken kikatetaan ja naureskellaan pervoille. Uskokaa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset eivät sano julkisesti mitään vaan hymyilevät (se on perinteinen suojautumismekanismi), mutta kyllä sitten tyttöjen kesken kikatetaan ja naureskellaan pervoille. Uskokaa pois.

Lapset on lapsia, kikatellaan milloin millekin asialle.

• Anonyymi

Ja vielä lisäyksenä, naisten vaatteet miehen päällä ei näytä herättävän mitään pahennusta, joskus jopa joku kehuu ja kysyy mistä olet tuon hameen löytänyt. Kohteliaisuutta molemmin puolin.

• Anonyymi

olen saanut hame ostoksilla hyvää palvelua naistenvaateliikkeissä , vaikka en ollut hameeseen pukeutunut.

• Anonyymi

Hyh, pitäisi heittää liikkeestä ulos tuollaiset pervot. Hienoa kun jotkut äijät pyörivät naisten osastoilla ja todennäköisesti kyttäävät naisia ja tyttöjä samalla kun etsivät fantasiavaatteitaan.

• Anonyymi

Koska pervojen tosiaan täytyy mennä juuri naistenvaateosastolle nähdäkseen (vaatteet päällä olevia) naisia? Logiikkasi on todella outo. Mutta kiva sinänsä vaihteeksi tuo asenne, ettei naisten vaatteita käyttävä mies olekaan automaattisesti homo, kuten ei usein olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska pervojen tosiaan täytyy mennä juuri naistenvaateosastolle nähdäkseen (vaatteet päällä olevia) naisia? Logiikkasi on todella outo. Mutta kiva sinänsä vaihteeksi tuo asenne, ettei naisten vaatteita käyttävä mies olekaan automaattisesti homo, kuten ei usein olekaan.

Pervot hiveltävät naisten vaatteita ja samalla pyörivät siellä naisten ja alaikäisten tyttöjen seassa saaden toiminnastaan sukupuolista nautintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot eivät olisikaan uhka naisille, sen sijaan transsuilijat ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pervot hiveltävät naisten vaatteita ja samalla pyörivät siellä naisten ja alaikäisten tyttöjen seassa saaden toiminnastaan sukupuolista nautintoa.

Eikö siis ruuhkabussi ole uhka naisille ja tytöille? Siellähän kaiken maailman pervot hiveltävät heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itse tiitti, mutta naisten vaatteisiin pukeutuminen ei ole yhteydessä mihinkään alaikäisistä kiinnostumiseen.

• Anonyymi

UIos vaan kaikki, viuuuh lentäen kuin leppäkeihäät. Tilatkoot riepunsa nettikaupoista ja tyydyttäkööt sairaita himojaan kotonansa eikä ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UIos vaan kaikki, viuuuh lentäen kuin leppäkeihäät. Tilatkoot riepunsa nettikaupoista ja tyydyttäkööt sairaita himojaan kotonansa eikä ihmisten ilmoilla.

En edelleenkään ole itse tiitti, mutta suurin osa heistä ei käytä naisten vaatteita tyydyttääkseen himojaan vaan eläytyäkseen hetkeksi naiseksi ilman mitään seksuaalista halua tms. Toki sitten on myös niitä, jotka pukeutuvat saadakseen tyydytyksen, se on heidän asiansa ja yleensä juuri he tilaavatkin "riepunsa" netistä, siviilissä kun ovat täysin tavallisia heteromiehiä.

• Anonyymi

Joulun aikoihin alkaa alennusmyynit joloin voitäydentää ja uusia vaatevalikoimaa. Yhden juhlamekonjo ostin sillä sen saanti oikeassa koossa vaikeaa. Tuo mekko
      on hopeanhohtoinen Tokmannllta mistä voi löytää hienoja ja mieluisia asuja..

• Anonyymi

Nansolla näyttäs olevan loppuviikon tarjouskamppanja. Huomenna käytävä muutamat sukkahousut ostamassa.
      , cubuksellakin taisi olla vielä tarjous, samalla uusi kapea hame

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe