Voiko olla ärsyttävämpää kuin

Anonyymi-ap

Kirsin Nenä Ääni tsiisus jos pitäis kuunnella

15

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nuuska huulessa....

• Anonyymi

Kaikilla muillakin on nuuskaa huulessa. Kannattaa seurata. Erittäin ruma tapa.

• Anonyymi

Ja puheen sisältö

• Anonyymi

Omituinen tyyppi. Välillä vaikuttaa ihan normaalilta, välillä ihan kahjolta. Ärsyttävä kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituinen tyyppi. Välillä vaikuttaa ihan normaalilta, välillä ihan kahjolta. Ärsyttävä kuitenkin.

Kirsi juonii ja kyräilee 24/7. siis ihan tauotta. Kamala tyyppi, ja kade heidille. Jotenkin ottanut heidin hampaisiinsa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsi juonii ja kyräilee 24/7. siis ihan tauotta. Kamala tyyppi, ja kade heidille. Jotenkin ottanut heidin hampaisiinsa..

On syytäkin ottaa hampaisiin. Heidi mokas aika huolella. Ei Kirsi sen enempää kurmuuta Heidiä kuin muutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On syytäkin ottaa hampaisiin. Heidi mokas aika huolella. Ei Kirsi sen enempää kurmuuta Heidiä kuin muutkaan.

Heidi ei mokannut, Aleksi pakotti valitsemaan heidin, Aleksi. Ja tuo kirsi on täys kus¤#¤##.

• Anonyymi

Kirsi on tän kauden rasittavin juonittelija ja kyräilijä. Ärsyttävä nuuskasuu..

• Anonyymi

Samaa mieltä. Tosi ärsyttävä ääni hänellä

• Anonyymi

Taloon tupakka ja nuuskakielto. Jumalaare kun tulis säpinää taloon.

• Anonyymi

Normaali ääni Kirsillä. Lopettakaa tuo p jauhanta.

• Anonyymi

No kyllä tää Soffen venyttävä narina-äänikin ärsyttää kuten myös Merven venytys-ääni. Puhumattakaan sen Nabben ihan kaamea hohotus hoonosoomi ääni. Tietysti Tuulan kalkatus ottaa niin hermoon.
      En nyt enempää muista kun oon jo lopettanut paskan seuraamisen joten ei tarvitse enää noitakaan kuunnella.

• Anonyymi

Ei ole mielenkiintoista seurattavaa ja tosiaan noi narina nenä ja puhevikaiset sekä HulluTuula

• Anonyymi

Heidi on nenävikainen. Ahdas nenä kun tuo aivastus on niin kamalaa kuultavaa. Ihan liian lapsi tuohon peliin. Toivottavasti lähtee kotiin tällä viikolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe