Kirsin Nenä Ääni tsiisus jos pitäis kuunnella
Voiko olla ärsyttävämpää kuin
15
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nuuska huulessa....
- Anonyymi
Kaikilla muillakin on nuuskaa huulessa. Kannattaa seurata. Erittäin ruma tapa.
- Anonyymi
Ja puheen sisältö
- Anonyymi
Omituinen tyyppi. Välillä vaikuttaa ihan normaalilta, välillä ihan kahjolta. Ärsyttävä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituinen tyyppi. Välillä vaikuttaa ihan normaalilta, välillä ihan kahjolta. Ärsyttävä kuitenkin.
Kirsi juonii ja kyräilee 24/7. siis ihan tauotta. Kamala tyyppi, ja kade heidille. Jotenkin ottanut heidin hampaisiinsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsi juonii ja kyräilee 24/7. siis ihan tauotta. Kamala tyyppi, ja kade heidille. Jotenkin ottanut heidin hampaisiinsa..
On syytäkin ottaa hampaisiin. Heidi mokas aika huolella. Ei Kirsi sen enempää kurmuuta Heidiä kuin muutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On syytäkin ottaa hampaisiin. Heidi mokas aika huolella. Ei Kirsi sen enempää kurmuuta Heidiä kuin muutkaan.
Heidi ei mokannut, Aleksi pakotti valitsemaan heidin, Aleksi. Ja tuo kirsi on täys kus¤#¤##.
- Anonyymi
Kirsi on tän kauden rasittavin juonittelija ja kyräilijä. Ärsyttävä nuuskasuu..
- Anonyymi
Samaa mieltä. Tosi ärsyttävä ääni hänellä
- Anonyymi
Taloon tupakka ja nuuskakielto. Jumalaare kun tulis säpinää taloon.
- Anonyymi
Normaali ääni Kirsillä. Lopettakaa tuo p jauhanta.
- Anonyymi
No kyllä tää Soffen venyttävä narina-äänikin ärsyttää kuten myös Merven venytys-ääni. Puhumattakaan sen Nabben ihan kaamea hohotus hoonosoomi ääni. Tietysti Tuulan kalkatus ottaa niin hermoon.
En nyt enempää muista kun oon jo lopettanut paskan seuraamisen joten ei tarvitse enää noitakaan kuunnella.- Anonyymi
Ei ole mielenkiintoista seurattavaa ja tosiaan noi narina nenä ja puhevikaiset sekä HulluTuula
- Anonyymi
Heidi on nenävikainen. Ahdas nenä kun tuo aivastus on niin kamalaa kuultavaa. Ihan liian lapsi tuohon peliin. Toivottavasti lähtee kotiin tällä viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745