Onko mahdollista saada penis kasvamaan jollain keinolla. En tarkota mitää erektiolääkettä vaan ihan oikeesti kasvamaan.
Miten sais peniksen kasvamaan
7
231
Vastaukset
- Anonyymi
Paljoko se on nyt ja onko karvoi ja minkä ikäne oot?
- Anonyymi
ja tuleeko mällii?
- Anonyymi
Olen kuullut penispumpusta.
Miksi peniksen oltava isompi?
Yritä kasvattaa itseluottamustasi ja hyväksyä itses sellaisena kuin olet.
Ulkopuolelta tulevat vaatimukset eivät lopu koskaan, niistä en ainakaan itse välitä.- Anonyymi
Penis pumppu on impotenssiin joten en luulen että nuori mies sitä tarvitsee
- Anonyymi
Kyllä se niin on että kaikilla on omanlaisesensa , miksi pitäisi haaveilla isommasta miksi ei kelpaa sellaisessa kun on.
Oli iso tai pieni niin kyllä se tehtävänsä suorittaa- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Penis kasvaa noin 18 vuotiaana lopulliseen pituuteen. Minkä ikäinen olet nyt ja mikä on peniksen pituus tällähetkellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139