Heitä pulloilla tai kivillä johan loppuu murinät ja pärinät
0Äänestä
Anonyymi00002
No miksi
0Äänestä
Anonyymi00002
Voi Volvot minkä nyt tekivät. 🤣🤣🤣🤣
0Äänestä
Anonyymi00003
Ja prätkät ♥️ Harmi kun tulee talvi kohta niin ei kuulu räyhyä ja pauketta kaduilta
0Äänestä
Anonyymi00004
Mopolla huviajelusta pitäis lätkäistä tonnin sakko.
0Äänestä
Anonyymi00005
Johan siellä motomiitissä joku vakavasti loukkaantui.
0Äänestä
Anonyymi00009
Pakoputki viritteisiä, eli normi tehot miinus 20 prossaa. Pitäs virittää se kone
0Äänestä
Anonyymi00010
Kerran olis tullu kylkeen jos en olis ite pysähtynyt kun olin liikenneympyräs . Jälkeenpäin aattelin et onneksi sain pysähty.ään kun oli sen näkönen pommikone et varmaan mitään vakuutuksia moisessa ole.
0Äänestä
Anonyymi00011
Kyllähän ne nyt murisee kun on varmaan rynkyllä ammuttu pakoputki täyteen reikiä 🤣
0Äänestä
Anonyymi00012
Hormiviritteisiä miinoja !
0Äänestä
Anonyymi00013
Kyllä hienosti sladittaa näillä keleillä. Kauniisti puhuu kyllä bensa v8 ja suorat putket vaikkei Volvo olekkaan
0Äänestä
Anonyymi00014
Kirjoittaja itse aikoinaan kiertänyt keskustassa rinkiä ja huudattanut poppikonetta, mutta tullut ikää ja kun ei enää seiso niin alkaa nuoriso ja meteli häiritsemään. Kyllä sulla parin vuoden päästä kuulo jo niin heikentynyt ettet enää kuule ja muisti pätkii ettet muista eilistä niin ei enää häiritse. Koita jaksaa pari vuotta.
0Äänestä
Anonyymi00015
Jaksaa sitä kun ostin putkessa laulavan jenkin ajoautoksi tähän kylille. Vaikka on matalat seinät taloissa niin mukavasti kuuluu. Nuorentaa.
Vastaukset 14
Vanhimmat
Heitä pulloilla tai kivillä johan loppuu murinät ja pärinät
No miksi
Voi Volvot minkä nyt tekivät. 🤣🤣🤣🤣
Ja prätkät ♥️
Harmi kun tulee talvi kohta niin ei kuulu räyhyä ja pauketta kaduilta
Mopolla huviajelusta pitäis lätkäistä tonnin sakko.
Johan siellä motomiitissä joku vakavasti loukkaantui.
Pakoputki viritteisiä, eli normi tehot miinus 20 prossaa. Pitäs virittää se kone
Kerran olis tullu kylkeen jos en olis ite pysähtynyt kun olin liikenneympyräs .
Jälkeenpäin aattelin et onneksi sain pysähty.ään kun oli sen näkönen pommikone et varmaan mitään vakuutuksia moisessa ole.
Kyllähän ne nyt murisee kun on varmaan rynkyllä ammuttu pakoputki täyteen reikiä 🤣
Hormiviritteisiä miinoja !
Kyllä hienosti sladittaa näillä keleillä.
Kauniisti puhuu kyllä bensa v8 ja suorat putket vaikkei Volvo olekkaan
Kirjoittaja itse aikoinaan kiertänyt keskustassa rinkiä ja huudattanut poppikonetta, mutta tullut ikää ja kun ei enää seiso niin alkaa nuoriso ja meteli häiritsemään.
Kyllä sulla parin vuoden päästä kuulo jo niin heikentynyt ettet enää kuule ja muisti pätkii ettet muista eilistä niin ei enää häiritse.
Koita jaksaa pari vuotta.
Jaksaa sitä kun ostin putkessa laulavan jenkin ajoautoksi tähän kylille.
Vaikka on matalat seinät taloissa niin mukavasti kuuluu.
Nuorentaa.
huvinsa kullakin