Hieno runo

Ooh.... tuo uljas susi,
pelkuriapinalla jo valuu kusi

Raatelee lammasta,
paimen parkuu ja puree hammasta

Tyhmän poron söi hukka,
huulet tötteröllä itkee aslakki rukka

Hiukopalaksi joutui rekku,
puudelin omistajalle käteen jäi vain nekku

Susi on metsän kunkku,
hysteerinen apina pelkkä runkku.

8

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palkinnon arvoinen runo!

    • Anonyymi

      Hyvä runo oli, tää on parempi.

      Kukkii runosuoni mun kun näen tuon hukan kaadetun. Susianaali itkee sisällä kehä kolmosen kun metsämies kaataa suden luvallisen, päästää ilmat pedosta ja lammas turvassa nyhtää ruohoa kedosta. On laki puolella mun eikä mua haittaa olemattomat jutut sun. Elämäsi tarkoitus on netissä haastaa riitaa kun ei ole pelkoo et joku kanssas tekee siitä selkoo, täällä uskallat toista solvata kadulla saattais joku nenäsi kolvata.

      Epäonnistui vouhotus tää ja lisää lupia ensi vuonna myöntää viranomainen, erinomainen joka valituksesi aiheettoman siirtää paikkaan ainoaan oikeaan viereen pytyn, vaikkei ole veroinen embon sillä pyyhkiessä päätökseen yhdyn. Sen jälkeen poliisi häiritsijän putkaan pistää ja tää hauskuus vuodesta toiseen kestää, pellesirkus sun on elämäniloni mun.

      Netissä voi susianaali pilkata kun ei uskalla metsään astua. Ainoa ase on näppis tuo kun viranominen ei muuta suo, sillä ei pitkälle pötkitä kun sanoilla ketään ei nenään tökitä.

      Kun komenollakahdeksan jyrähtää silloin pedolla karvat pölähtää. Menee pyörälle pää tuon hampputukan ja pössyjukan, taas päättyi tarina yhden hukan.

      Tarinan opetus on tää on turha netissä lässyttää jos ei oo valmis tekee muuta kuin vasten äidin olkaa itkee. Ei tykkää tytöt hajusta susianaalin ja kiinni panevat penaalin, joten yksin hän punkkaa ja näytön takana kaiket illat valvoo.

      Suurpeto¬poikkeus¬lupa¬päätökset 2022
      7.9.2022    Susi  Kainuu      
      2.9.2022    Susi  Kainuu
      2.9.2022    Susi  Rannikko-Pohjanmaa      
      17.8.2022   Susi  Keski-Suomi
      12.8.2022   Susi  Rannikko-Pohjanmaa      
      9.8.2022    Susi  Pohjois-Savo      
      17.8.2022   Susi  Oulu  
      29.7.2022   Susi  Pohjanmaa   
      10.5.2022   Susi  Lappi 
      3.5.2022    Susi  Lappi 
      31.3.2022   Susi  Varsinais-Suomi   
      8.3.2022    Susi  Varsinais-Suomi   
      17.2.2022   Susi  Oulu  
      22.2.2022   Susi  Satakunta   
      17.2.2022   Susi  Kainuu      
      3.2.2022    Susi  Oulu  
      17.1.2022   Susi  Kainuu      
      11.1.2022   Susi  Oulu  
      4.1.2022    Susi  Lappi 
      13.1.2022   Susi  Oulu

    • Anonyymi

      Hyvä runo oli, tää on parempi.

      Kukkii runosuoni mun kun näen tuon hukan kaadetun. Susianaali itkee sisällä kehä kolmosen kun metsämies kaataa suden luvallisen, päästää ilmat pedosta ja lammas turvassa nyhtää ruohoa kedosta. On laki puolella mun eikä mua haittaa olemattomat jutut sun. Elämäsi tarkoitus on netissä haastaa riitaa kun ei ole pelkoo et joku kanssas tekee siitä selkoo, täällä uskallat toista solvata kadulla saattais joku nenäsi kolvata.

      Epäonnistui vouhotus tää ja lisää lupia ensi vuonna myöntää viranomainen, erinomainen joka valituksesi aiheettoman siirtää paikkaan ainoaan oikeaan viereen pytyn, vaikkei ole veroinen embon sillä pyyhkiessä päätökseen yhdyn. Sen jälkeen poliisi häiritsijän putkaan pistää ja tää hauskuus vuodesta toiseen kestää, pellesirkus sun on elämäniloni mun.

      Netissä voi susianaali pilkata kun ei uskalla metsään astua. Ainoa ase on näppis tuo kun viranominen ei muuta suo, sillä ei pitkälle pötkitä kun sanoilla ketään ei nenään tökitä.

      Kun komenollakahdeksan jyrähtää silloin pedolla karvat pölähtää. Menee pyörälle pää tuon hampputukan ja pössyjukan, taas päättyi tarina yhden hukan.

      Tarinan opetus on tää on turha netissä lässyttää jos ei oo valmis tekee muuta kuin vasten äidin olkaa itkee. Ei tykkää tytöt hajusta susianaalin ja kiinni panevat penaalin, joten yksin hän punkkaa ja näytön takana kaiket illat valvoo.

      Suurpeto¬poikkeus¬lupa¬päätökset 2022
      7.9.2022    Susi  Kainuu      
      2.9.2022    Susi  Kainuu
      2.9.2022    Susi  Rannikko-Pohjanmaa      
      17.8.2022   Susi  Keski-Suomi
      12.8.2022   Susi  Rannikko-Pohjanmaa      
      9.8.2022    Susi  Pohjois-Savo      
      17.8.2022   Susi  Oulu  
      29.7.2022   Susi  Pohjanmaa   
      10.5.2022   Susi  Lappi 
      3.5.2022    Susi  Lappi 
      31.3.2022   Susi  Varsinais-Suomi   
      8.3.2022    Susi  Varsinais-Suomi   
      17.2.2022   Susi  Oulu  
      22.2.2022   Susi  Satakunta   
      17.2.2022   Susi  Kainuu      
      3.2.2022    Susi  Oulu  
      17.1.2022   Susi  Kainuu      
      11.1.2022   Susi  Oulu  
      4.1.2022    Susi  Lappi 
      13.1.2022   Susi  Oulu

      • Heh heh....hädissään pallinaama suoltaa jotain älymölyä.....niin pelottaa kovasti.


      • Anonyymi
        mikkinnu kirjoitti:

        Heh heh....hädissään pallinaama suoltaa jotain älymölyä.....niin pelottaa kovasti.

        Analyytikko ruoskii apinaa runon säikeellä.


      • Anonyymi
        mikkinnu kirjoitti:

        Heh heh....hädissään pallinaama suoltaa jotain älymölyä.....niin pelottaa kovasti.

        Jokos sinulla on ne "metsästystamineet" päälläsi ja "ase" kourassa ?
        Sihdattuna lampaaseen tottakai !


    • Anonyymi

      Eikös Susianalyysi II:ssa ollut jotain runotyyppistä aina välillä? Hienoa, kun jatkat tätä teemaa!

      Jos vaikka runokirja joskus ilmestyisi?

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe