Ooh.... tuo uljas susi,
pelkuriapinalla jo valuu kusi
Raatelee lammasta,
paimen parkuu ja puree hammasta
Tyhmän poron söi hukka,
huulet tötteröllä itkee aslakki rukka
Hiukopalaksi joutui rekku,
puudelin omistajalle käteen jäi vain nekku
Susi on metsän kunkku,
hysteerinen apina pelkkä runkku.
Hieno runo
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Palkinnon arvoinen runo!
- Anonyymi
Hyvä runo oli, tää on parempi.
Kukkii runosuoni mun kun näen tuon hukan kaadetun. Susianaali itkee sisällä kehä kolmosen kun metsämies kaataa suden luvallisen, päästää ilmat pedosta ja lammas turvassa nyhtää ruohoa kedosta. On laki puolella mun eikä mua haittaa olemattomat jutut sun. Elämäsi tarkoitus on netissä haastaa riitaa kun ei ole pelkoo et joku kanssas tekee siitä selkoo, täällä uskallat toista solvata kadulla saattais joku nenäsi kolvata.
Epäonnistui vouhotus tää ja lisää lupia ensi vuonna myöntää viranomainen, erinomainen joka valituksesi aiheettoman siirtää paikkaan ainoaan oikeaan viereen pytyn, vaikkei ole veroinen embon sillä pyyhkiessä päätökseen yhdyn. Sen jälkeen poliisi häiritsijän putkaan pistää ja tää hauskuus vuodesta toiseen kestää, pellesirkus sun on elämäniloni mun.
Netissä voi susianaali pilkata kun ei uskalla metsään astua. Ainoa ase on näppis tuo kun viranominen ei muuta suo, sillä ei pitkälle pötkitä kun sanoilla ketään ei nenään tökitä.
Kun komenollakahdeksan jyrähtää silloin pedolla karvat pölähtää. Menee pyörälle pää tuon hampputukan ja pössyjukan, taas päättyi tarina yhden hukan.
Tarinan opetus on tää on turha netissä lässyttää jos ei oo valmis tekee muuta kuin vasten äidin olkaa itkee. Ei tykkää tytöt hajusta susianaalin ja kiinni panevat penaalin, joten yksin hän punkkaa ja näytön takana kaiket illat valvoo.
Suurpeto¬poikkeus¬lupa¬päätökset 2022
7.9.2022 Susi Kainuu
2.9.2022 Susi Kainuu
2.9.2022 Susi Rannikko-Pohjanmaa
17.8.2022 Susi Keski-Suomi
12.8.2022 Susi Rannikko-Pohjanmaa
9.8.2022 Susi Pohjois-Savo
17.8.2022 Susi Oulu
29.7.2022 Susi Pohjanmaa
10.5.2022 Susi Lappi
3.5.2022 Susi Lappi
31.3.2022 Susi Varsinais-Suomi
8.3.2022 Susi Varsinais-Suomi
17.2.2022 Susi Oulu
22.2.2022 Susi Satakunta
17.2.2022 Susi Kainuu
3.2.2022 Susi Oulu
17.1.2022 Susi Kainuu
11.1.2022 Susi Oulu
4.1.2022 Susi Lappi
13.1.2022 Susi Oulu - Anonyymi
Hyvä runo oli, tää on parempi.
Kukkii runosuoni mun kun näen tuon hukan kaadetun. Susianaali itkee sisällä kehä kolmosen kun metsämies kaataa suden luvallisen, päästää ilmat pedosta ja lammas turvassa nyhtää ruohoa kedosta. On laki puolella mun eikä mua haittaa olemattomat jutut sun. Elämäsi tarkoitus on netissä haastaa riitaa kun ei ole pelkoo et joku kanssas tekee siitä selkoo, täällä uskallat toista solvata kadulla saattais joku nenäsi kolvata.
Epäonnistui vouhotus tää ja lisää lupia ensi vuonna myöntää viranomainen, erinomainen joka valituksesi aiheettoman siirtää paikkaan ainoaan oikeaan viereen pytyn, vaikkei ole veroinen embon sillä pyyhkiessä päätökseen yhdyn. Sen jälkeen poliisi häiritsijän putkaan pistää ja tää hauskuus vuodesta toiseen kestää, pellesirkus sun on elämäniloni mun.
Netissä voi susianaali pilkata kun ei uskalla metsään astua. Ainoa ase on näppis tuo kun viranominen ei muuta suo, sillä ei pitkälle pötkitä kun sanoilla ketään ei nenään tökitä.
Kun komenollakahdeksan jyrähtää silloin pedolla karvat pölähtää. Menee pyörälle pää tuon hampputukan ja pössyjukan, taas päättyi tarina yhden hukan.
Tarinan opetus on tää on turha netissä lässyttää jos ei oo valmis tekee muuta kuin vasten äidin olkaa itkee. Ei tykkää tytöt hajusta susianaalin ja kiinni panevat penaalin, joten yksin hän punkkaa ja näytön takana kaiket illat valvoo.
Suurpeto¬poikkeus¬lupa¬päätökset 2022
7.9.2022 Susi Kainuu
2.9.2022 Susi Kainuu
2.9.2022 Susi Rannikko-Pohjanmaa
17.8.2022 Susi Keski-Suomi
12.8.2022 Susi Rannikko-Pohjanmaa
9.8.2022 Susi Pohjois-Savo
17.8.2022 Susi Oulu
29.7.2022 Susi Pohjanmaa
10.5.2022 Susi Lappi
3.5.2022 Susi Lappi
31.3.2022 Susi Varsinais-Suomi
8.3.2022 Susi Varsinais-Suomi
17.2.2022 Susi Oulu
22.2.2022 Susi Satakunta
17.2.2022 Susi Kainuu
3.2.2022 Susi Oulu
17.1.2022 Susi Kainuu
11.1.2022 Susi Oulu
4.1.2022 Susi Lappi
13.1.2022 Susi Oulu- Anonyymi
mikkinnu kirjoitti:
Heh heh....hädissään pallinaama suoltaa jotain älymölyä.....niin pelottaa kovasti.
Analyytikko ruoskii apinaa runon säikeellä.
- Anonyymi
mikkinnu kirjoitti:
Heh heh....hädissään pallinaama suoltaa jotain älymölyä.....niin pelottaa kovasti.
Jokos sinulla on ne "metsästystamineet" päälläsi ja "ase" kourassa ?
Sihdattuna lampaaseen tottakai !
- Anonyymi
Eikös Susianalyysi II:ssa ollut jotain runotyyppistä aina välillä? Hienoa, kun jatkat tätä teemaa!
Jos vaikka runokirja joskus ilmestyisi? - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086