Mies etsii naista ns. solovideoiden ja kuvasarjojen kuvaajaksi

Anonyymi-ap

Olen normaalivartaloinen tai hoikka (ei keskivartalolihavuutta), keski-ikäinen, isokaluinen mies.

Etsin naiskuvaajaa.

Vähän taustaa:

Harrastan eroottisissa e-mail –kirjeenvaihdoissa rohkeitten kuvien ja videoiden lähettämistä naisille, jotka lämpenevät ja nauttivat miehen ns. solovideoista ja -kuvasarjoista. Myönteistä ja jatkamaan kannustavaa palautetta on tullut, sekä tiedusteluja, olisiko lisää videoita ja kuvia odotettavissa, kun tähänastiset ovat olleet joidenkin mielestä ”hot”: sosiaalista tilausta on olemassa.

Tarkoitukseni on myös koota erinäisiä kokoelmia hosting-palvelun kansioihin, joiden linkkejä voin lähettää vastaanottohalukkaille naisille.

Tähän tarvitsisin itsestäni lisää rohkeita kuvia ja erityisesti videoita.

Kyse on kaikenlaisista tavallisista, sydäntä tykyttävän rohkeista kuvista ja videoista, joissa ”valmistelen” ja vien ”omavaraistalouden” jaloon loppuun asti eri tilanteissa; makuulta ja istualta; kauluspaita päällä avoimena; kylpytakissa; kesällä ehkä aurinkotuolissa ulkona ym, aina ilman naamiota.

Ei fetishejä, erikoisuuksia eikä välineitä.

Etsin kuvaajaksi kiinnostunutta naista.

Jos nyt Sinä, eroottisesta kuvauksesta kiinnostunut / nauttiva nainen luet tämän, niin:

Saat tietysti työstäsi pienen / kohtuullisen palkkion. Paljonko pyytäisit esim. viikon kuvauksista? Entä kahden? Yhtenä päivänä ei ehdi kaikkea.

Sinun ei tarvitse olla ammatti- tai harrastajakuvaaja, eikä Sinulla tarvitse olla aikaisempaa kokemusta: minä opastan lyhyesti.

Kiinnostunutta amatööriä tai vasta-alkajaa siis lähinnä etsin.

Iälläsi ei ole muuten merkitystä, kunhan olet yli 18-vuotias: voit olla huomattavasti vanhempikin, vaikka iäkäskin.

Jos haluat, voit ottaa ystävättäriäsi mukaan seuraksesi ja rohkaisuksesi.

Kuvia ja videoita ei tarvitse jälkikäsitellä mitenkään: voin itse tehdä kaiken tarvittavan editointiohjelmilla. Kyse on siis vain helposta ja nopeasta ”purkituksesta” osana päivästä tai iltaisin, niin että ehdit tehdä myös muita töitä joka päivä: aivan kuten aikaisempienkin kuvaajien kanssa teimme.

Paikkana voisi olla esim. hotelli, vuokramökki tai -huone tai jokin muu.

Tai voisiko hankkeen ehkä tehdä Sinun luonasi? Itselläni on runsaasti mustaa kangasta, joilla voi peittää seinät jotta ympäristöä ei voi tunnistaa sekä päiväpeitteitä ym. niin ettei mitään tekstiilejä tarvitse myöhemmin pestä.

Samoin minulla on kaikki muu tarvittava; soveltuvat kamerat, retkeilypatja, lakanoita, säädettävä toimisto- / tietokonetuoli ym. niin että Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin kuvata muutaman metrin etäisyydeltä hiukan liikkuen, niin että etenkin videoihin tulee hieman elävän kuvauksen tunnelmaa, toisin kuin telineellä kuvatuissa.

Tietysti lisäarvoa toisi, jos videoilla kuuluisi taustalta radiosta tai televisiosta kantautuvaa suomen kieltä – todisteeksi, ettei videoita ole hankittu ulkomaalaiselta kaupalliselta sivulta, vaan ne ovat omia - ja jotta suomenkielinen puhe myös luo kotoisaa ja intiimiä tunnelmaa.

Tai ehkä Sinulla on jokin työhuone, toimisto tms?

Majoituksen itselleni etsin muualta.

Voit olla missä / mistä vain, koska voin liikkua autollani minne tahansa, eikä pitkäkään välimatka haittaa.

Ilmoittele itsestäsi e-mailina tai puhelimella.

Vastaan puhelimeen aina kun voin puhua vapaasti. Muussa tapauksessa kysyn tekstiviestinä, milloin voin soittaa takaisin, jos numero näkyy. Vastaan myös näkymättömiin numeroihin ja pre-paideihin.

Tärkein elementti on, että kuvaaminen on Sinulle tunteita ylentävää ja nautinnollista: että Sinua sykähdyttää ja kuumottaa kuvaustilanteen rohkeus ja intiimiys, ja että nautit siitä, niin että tilanteen erottinen jännitteisyys välittyy katsojille itse videoissakin.

Terveisin nimim. ”Privazia” ;

[email protected]

Puh. 046 – 621 8932.

Ei miehille.

0

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 107
        2082
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        56
        1956
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1895
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1677
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        20
        1598
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        12
        1398
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1340
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1326
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        15
        1311
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1262
      Aihe